9 segni chì site furtunatu in a vita ancu se ùn pudete micca crede

Fighjemu bè, à volte pare chì a vostra vita si stacca senza speranza. Forse avete persu u vostru travagliu, o u vostru matrimoniu hè ghjustu finitu, o ùn puderete micca passà un esame è avà vi sentite impotente, scunfittu, frustratu.

Winston Churchill hà dettu una volta:

"U successu cunsiste à passà da u fiascu à u fiascu senza perde l'entusiasmu".

Oghje vogliu arricurdassi perchè ancu se ti senti un pocu di fiascu, vi sbagliate. Vi lasciu cun sti 9 segni chì mostranu chì andate bè in a vita ancu se ùn pudete micca crede:

1) Avete un lettu cunfortu per dorme è qualcosa da mette in bocca.

In parechji paesi i zitelli chiedenu à e so mamme quandu anu da manghjà o perchè ùn vanu micca à a scola è devenu marchjà 10 chilometri à ghjornu per piglià un pocu d'acqua potabile. Sti zitelli ùn anu mancu un lettu.

riflessione nantu à a puvertà

2) Vi fate per esse megliu.

U fattu chì ti senti un pocu tristu chì ùn avete micca uttenutu ciò chì vulete mostra chì state pruvendu à fà lu bè. A chjave ùn hè micca di sfondassi è di pruvà. Pigliate uni pochi di minuti per analizà e cause di u vostru "fallimentu" è pensate à cumu si pò migliurà a prossima volta chì pruvate.

Focus nantu à e soluzioni è micca i prublemi. In fattu, sguassà a parolla "guai" di u vostru lessicu. Rimpiazzà cù a parolla "sfida".

Einstein hà dettu una volta:

"Ùn hè micca chì sò cusì intelligente, hè solu chì fermu cù i prublemi più longu".

Pendite quì è luttate per esse a megliu versione di voi stessu.

3) Avete o avete un travagliu.

In ogni casu u fighjate, e duie opzioni sò boni. Se avete dighjà un travagliu, felicità ... ancu se vi assicuratevi chì site cunfortu cun ellu perchè altrimenti ci affronteremu un'altra sfida 😉 Sì avete solu persu u vostru travagliu, fighjate nantu à u latu bellu di a vostra nova situazione. Avete più tempu per voi stessu, per incuntrà nova ghjente, novi posti, per dedicà più tempu à u vostru hobby. Scumettu chì nimu hà mortu di fame induve campate. Questu ùn significa micca chì adoprate una pusizione immobile per a vostra nova situazione. Continuate à circà un novu travagliu, stabilite un calendariu è andate in i lochi induve vulete travaglià. Pudete scrivevi per un cursu per furmassi in un cummerciu chì ti piace u più. Un mondu di pussibilità si apre à i vostri pedi. Aghjustate e vostre finanze à a vostra nova situazione (ricurdate a citazione di José Múgica chì aghju messu sopra).

4) A cunniscenza hè à portata di voi.

Mai prima ùn avemu avutu accessu à tante opportunità per diventà specialisti in qualcosa. Ci vole solu 10.000 ore di studiu è di pratica nantu à una cosa per diventà un espertu à questu.

Se vulete amparà à ghjucà a chitarra, per esse un espertu in Photoshop, per esse un webmaster di successu o tuttu ciò chì vulete pensà, Avete solu bisognu di 10.000 XNUMX ore è farete una grande differenza in a vostra vita in quantu à ciò chì avete amparatu.

Internet, bibliuteche publiche, librerie, seminarii, corsi ... Mai prima ùn avemu avutu tantu accessu à a cunniscenza.

Prufittate di sta grande opportunità.

5) Avete u pudere di sceglie. Aristotele hà dettu una volta:

 

L'eccellenza ùn hè mai un accidente. Hè sempre u risultatu di grande intenzione, sforzu sinceru, è esecuzione intelligente. A selezzione, micca l'uppurtunità, determina u vostru destinu.

Avete u pudere di sceglie di avè una vita basata annantu à l'eccellenza indipendentemente da e vicissitudini chì scontrate longu a strada. Pudete sempre sceglie di andà per a strada sbagliata o per a strada bona. In parechje occasioni, andà per a strada bona ùn hè micca faciule. Ci vole assai determinazione è pazienza.

Posted par CRESCITA PERSONALE u ghjovi 22 d'ottobre di u 2015

6) Avete un sognu.

Tutti l'omi umani anu un sognu in sta vita. Perchè ùn vi impegnate micca ogni ghjornu per fà un picculu passu chì vi porta più vicinu à quellu sognu? Cunsideratevi furtunati d'avè un sognu per campà è luttà per.

Ùn aspettate micca chì a vita passi è ùn avete micca pruvatu à rializà unu di i vostri sogni.

7) Avete u pudere di esse felice perchè hè qualcosa chì dipende da voi.

Aghju una bona nutizia da dacci. A felicità vene da drentu à tè, micca da fora. Nè a ricchezza ùn vi pò dà u pudere di esse felice per a vita, nè u scumpientu hà u putere di rende vi infelice. A felicità vene da a pace di a mente, da esse bè cun voi stessu. A meditazione pò aiutà à truvà sta pace. cuntentu

8) Avete a capacità di perdonà.

Pudete imaginà cumu seria stu mondu si ùn ci era micca u perdonu? Perdonà à qualchissia chì vi hà offesu hè difficiule ma in listessu tempu estremamente liberatore. A bona nutizia hè chì tutti avemu u donu di u pirdunu.

9) Avete a pussibilità di custruisce amicizie mundiali.

Grazie à l'avance tecnologicu, pudete fà amichi in ogni locu in u mondu. Pudete cunnettevi cù e persone chì anu i listessi interessi è forge una amicizia durevule è sincera.

Se vi hè piaciutu questu articulu, cunsiderate di sparte cù quelli chì sò vicinu à voi Grazie mille per u vostru sustegnu.[mashshare]

http://www.lifehack.org/273493/15-signs-youre-doing-well-life-even-though-you-dont-think


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   J. Luis Cordero dijo

    Bon articulu, risorse cù assai valore.