Spressioni facciali: e vostre emozioni in faccia

ragazza chì mostra una spressione facciale felice

Dicenu chì l'ochji sò u spechju di l'anima, è hè vera, ma a faccia mostra ancu chjaramente ciò chì e vostre emozioni sò in un mumentu datu. A lingua di u corpu hè l'indicazioni non verbali chì sò aduprate ogni ghjornu per a cumunicazione. Queste indicazioni non verbali sò essenziali per una bona cumunicazione ogni ghjornu. Da l'espressioni facciali à i muvimenti di u corpu, e cose chì ùn sò micca dite ... tuttu què pò trasmette assai informazioni. L'espressioni facciali diceranu assai più di ciò chì imaginate.

A lingua di u corpu conta per 50-70% di tutte e cumunicazioni. Capisce u linguaghju di u corpu hè impurtante, è hè ancu di primura di fà attenzione à altri segnali, cum'è u cuntestu in cui ti trovi. A lingua di e spressioni faciule hè impurtante quant'è u restu di u corpu, Vulete sapè di più? Ùn perde micca dettu!

Spressione facciale

Avete mai pensatu à tuttu ciò chì una persona pò trasmette solu cù a so espressione facciale? Un surrisu pò trasmette approvazione o felicità. Quandu una persona hà u cipolle pò esse un segnu di disapprovazione o di infelicità. In certi casi, l'espressioni facciali ponu ancu rivelà i veri sentimenti nantu à una situazione particulare, ancu s'ellu ùn vanu secondu e parolle ... Ancu se dite chì vi sentite bè, a to faccia pò mustrà u cuntrariu.

Alcuni esempi chì sò esempi di l'emozioni chì si riflettenu cù a faccia ponu esse: felicità, tristezza, rabbia, sorpresa, disgustu, paura, cunfusione, disprezzu, desideriu, ecc.

L'espressione nantu à u visu di una persona pò ancu aiutà à determinà se avemu fiducia o crede in ciò chì a persona dice. Un studiu hà trovu chì l'espressione facciale più affidabile includia una leggera alzata di e sopracciglia è un leggeru surrisu. Questa espressione, i ricercatori anu suggeritu, trasmette amicizia è fiducia.

sfarenti spressioni facciali

L'espressioni facciali sò ancu trà e forme più universali di linguaghju di u corpu. L'espressioni aduprate per trasmette a paura, a rabbia, a tristezza è a felicità sò simili in tuttu u mondu. U ricercatore Paul Ekman hà trovu una varietà di espressioni facciali in relazione à emozioni particulari cumprese gioia, rabbia, paura, sorpresa è tristezza. A so ricerca suggerisce ancu chì femu ghjudizii annantu à l'intelligenza di e persone basate annantu à i so visi è e so espressioni. Un studiu hà trovu chì e persone chì avianu volti più stretti è nasi più prominenti eranu più propensi à esse percepiti cum'è intelligenti. E persone cun espressioni sorridenti è allegri sò state ghjudicate ancu più intelligenti di quelli chì anu espressioni arrabiate o serie.

L'ochji

Cumu l'avemu dettu à l'iniziu di st'articulu, l'ochji sò u spechju di l'anima postu chì sò capaci di palisà assai di ciò chì una persona sente o pensa. Quandu si conversa cù un'altra persona, fà attenzione à i muvimenti di l'ochji hè una parte naturale è impurtante di u prucessu di cumunicazione. Alcune cose cumuni chì pudete notà includenu se e persone facenu un cuntattu visuale direttu o feghjanu luntanu, quantu stanu lampendu, o sì e so pupille sò dilatate. Quandu valutate u linguaghju di u corpu, fate attenzione à i seguenti segni oculari:

  • Fighjate l'interlocutore. Quandu una persona guarda direttamente in i vostri ochji mentre conversa, questu indica chì sò interessate è prestendu attenzione. Tuttavia, un cuntattu visuale prolungatu pò fà chì un'altra persona si senti minacciata o intimurita. D'altra parte, rompere u cuntattu visuale è guardà luntanu spessu pò indicà chì a persona sia distratta, scomoda, o cerca di piattà i so veri sentimenti.
  • U scintillu. U lampu hè una cosa naturale chì hè necessariu per tene l'ochji ben lubrificati. Si deve prestà attenzione ancu à se una persona lampa troppu o troppu pocu. E persone chì lampanu u più veloce a facenu quandu si sentenu angosciati o scomodi. Un lampu pocu pocu pò indicà chì una persona prova intenzionalmente di cuntrullà i so movimenti oculari. Per esempiu, un ghjucadore di poker pò lampà menu spessu perchè prova intenzionalmente à parè infelice per a manu ch'ellu hà ricevutu.
  • A dilatazione di a pupilla. A dimensione di e pupille pò esse un signale di cumunicazione non verbale assai suttile è involuntariu. Mentre i livelli di luce in l'ambiente cuntrolanu a dilatazione di a pupilla, l'emozioni ponu ancu causà picculi cambiamenti in a dimensione di a pupilla. Ochji largamente dilatati, per esempiu, ponu indicà chì una persona hè interessata o ancu eccitata quandu feghja un'altra persona.

spressione facciale in diverse culture

Bocca

A bocca dice ancu assai di e persone è secondu i so movimenti ponu indicà una cosa o l'altru. E spressioni è i muvimenti di a bocca ponu ancu esse di primura in a lettura di u linguaghju di u corpu. Per esempiu, muzzicà u labellu inferiore pò indicà chì a persona sperimenta sentimenti di preoccupazione, paura o insicurezza.

Copre a bocca pò esse un sforzu per esse educatu se a persona sbadiglia o tossisce, ma pò ancu esse un tentativu di copre un gestu di disapprovazione. U surrisu hè forse unu di i migliori segni di linguaghju di u corpu, ma i surrisi ponu ancu esse interpretati in parechji modi. Un surrisu pò esse veru, o pò esse adupratu per sprime falsa felicità, sarcasmu, o ancu cinismu.

parechje espressioni facciali sfarenti

Quandu valutate u linguaghju di u corpu, duvete prestà attenzione à i seguenti segnali da a bocca è da e labbra per capisce pienamente ciò chì u veru significatu di a persona produce questi segnali. Arricurdatevi chì u cuntestu deve esse ancu presu in contu.

  • Stringhje e to labre. Punching your labbra pò esse un indicatore di disgrazia, disgustu, disapprovazione o sfiducia.
  • Morsi di labbra. A ghjente si morde à volte e labbra perchè hè preoccupata, ansiosa o stressata.
  • Copre a bocca. Quandu e persone volenu piattà una reazione emotiva, ponu copre a bocca per evità u so surrisu o qualsiasi altra emozione ch'elli ùn volenu micca chì l'altri ricunnoscinu.
  • Lighjeri cambiamenti in bocca Quandu ci sò picculi cambiamenti in bocca ponu ancu esse indicatori suttili di ciò chì una persona si sente. Quandu a bocca hè leggermente alzata, pò significà chì a persona si sente felice o ottimista. D'altra parte, una bocca leggermente abbassata pò esse un indicatore di tristezza, disapprovazione, o ancu solu una smorfia.

A stu puntu, sapete chì differenze sò trà emozioni è sentimenti?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.