Stendu nantu à u mo lettu di morte

Stendu nantu à u mo lettu di morte

Prima o poi averemu tutti da andà à dorme in ciò ch'elli chjamanu "U lettu di a morte". Saranu mumenti intensi, d'incertezza, forse d'angoscia, forse di dulore. Spergu chì nantu à u mo lettu di morte mi ricordu è mi sentu fieru di sti 9 penseri. Alcuni sò momenti vitali in a mo vita, altri sò decisioni impurtanti.

Alcuni pudete micca capisce. Avete sicuru i vostri penseri. Forse ne sparterete alcuni cun mè. Facenu parte di a mo vita.

1) Stendu nantu à u mo lettu di morte, penseraghju chì a ripartizione di a coesistenza cù u mo "Ex" Hè stata una di e cose migliori chì mi sò mai accadute. Micca tantu per ella ma per ella accoliti.

2) stendu nantu à u mo lettu di morte innò Mi ricorderaghju di l'anni chì aghju persu in a mo ghjuventù fendu sciocchezze di altu calibru è perdendu u mo tempu à persone chì ùn valianu micca a pena.

3) stendu nantu à u mo lettu di morte innò Mi ricorderaghju di e migliaia d'ore improduttive chì aghju sprecatu in a mo vita.

4) Stendu nantu à u mo lettu di morte, mi ramentu di u ghjornu chì aghju pigliatu a decisione di ùn piglià micca a vita in seriu.

5) stendu nantu à u mo lettu di morte Mi ricorderaghju di i belli tempi chì aghju avutu in a mo zitellina, i mo amichi di a mo zitellina, i mo cugini, i ghjinochji brutti, e pompe di sabbia, a custruzzione di canali d'acqua artificiali dopu à una timpesta, i mo primi schiacciati, i mo ghjochi di calciu ... Continueraghju senza piantà finu à l'alba.

6) Stendu nantu à u mo lettu di morte ne seraghju fieru avendu andatu contr'à u currente è avendu difesu e mo idee è opinioni contr'à a malintesa di a maggioranza.

7) Stendu nantu à u mo lettu di morte, mi ricorderaghju di questi momenti di piacè chì aghju avutu quandu fà cose pruibite.

8) Stendu nantu à u mo lettu di morte ne seraghju fieru micca amà i soldi.

9) Stendu nantu à u mo lettu di morte, guardaraghju in l'ochji di e persone chì amu è li diceraghju a "avvedeci".


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.