Chì sò i bisogni suciali di l'essaru umanu

esse suciale è solitaria

E persone sò esseri suciali per natura è hè qualcosa chì ùn cambia micca per u mondu. Ci sò quelli chì volenu vedelu è altri à nigallu, ma a realità hè chì tutti l'omi sò esseri suciali. In una misura più grande o minore, ma avemu tutti bisognu di un minimu d'interazzione per sopravvivere. Nuddu pò esse solu solu, avemu bisognu di l'altru.

L'esseri umani anu bisogni suciali chì vale a pena di cunnosce per truvà a felicità in sè stessu. I bisogni fundamentali sò: sussistenza (salute, alimentazione, ecc.), Prutezzione (sistemi di sicurezza è prevenzione, alloghju, ecc.), Affettu (famiglia, amichi, privacy, ecc.)

Bisogni suciali

Abraham Maslow, in a so Gerarchia di Bisugni, hà definitu i nostri bisogni suciali cum'è a necessità d'amore è di appartenenza. Questu consiste in un sensu di cunnessione, intimità, fiducia è amicizia.

Articulu ligatu:
Cumu superà a solitudine

Quandu questi bisogni sociali sò soddisfatti, sentimu un sensu di benessere. D'altra parte, quandu questi bisogni ùn sò micca soddisfatti, pò causà un grande cunflittu è suffrenza.

esse suciale è solitaria

Perchè i bisogni suciali sò impurtanti

L'umani anu bisogni suciali chì sò impurtanti quant'è u nostru bisognu biologicu di manghjà. In u listessu modu chì pudemu risicà a fame se smettemu di manghjà, quelli chì i so bisogni suciali ùn sò micca soddisfatti ponu risicà di soffre una forma di dolore emotivu estremu chì porta à penseri suicidi.

Se vulemu capisce u sviluppu umanu, a cumpunente suciale hè di primura. E comodità muderne ci permettenu di campà più indipindente chè mai, ma duvemu cunsiderà i costi per a nostra salute mentale è fisica. Avemu bisognu di cunsiderà a salute di e nostre comunità.

Chì succede quandu i nostri bisogni suciali ùn sò micca cuparti?

Riassumemu una definizione di bisogni suciali. Ancu se Maslow hà adupratu e parolle "amore è appartenenza", ci hè una definizione sociologica di u nostru bisognu suciale fundamentale: Hè a necessità di un sensu percepitu di significazione persunale, uttenutu per mezu di un sensu percepitu di appartenenza suciale è di cuntribuzione suciale.

Quandu i nostri bisogni sociali ùn sò micca soddisfatti è u nostru sensu di auto-impurtanza hè minacciatu, compensemu per mezu di risposte di lotta o di fuga in un tentativu di ristabilisce o fughje u nostru sensu di impurtanza persu.

esse suciale è solitaria

E risposte di a lotta includenu manifestazioni di superiorità è manifestazioni di putere. I spettaculi di superiorità includenu apprufittendu di i simboli di statutu o di u sabotaggio di l'altri, è e manifestazioni di putere includenu tentativi aggressivi di cuntrullà o manipulà l'altri. E risposte di u volu includenu u ritruvamentu suciale.

cumpetenze suciale trà amichi
Articulu ligatu:
Abilità sociali: chì sò è per chì serve?

U ritruvamentu suciale hè periculosu perchè riduce ancu di più a probabilità di risponde à i nostri bisogni suciali, ciò chì aumenta u risicu di suicidiu. U dulore emotivu intensu vene spessu da una percepita mancanza di appartenenza, in più di u sensu di un pesu. L'appartenenza frustrata hè carattarizata da a dichjarazione "Sò solu".

Questu hà dui aspetti: a solitudine in u risultatu di sentite disconnessi da l'altri (vive solu, solu, senza figlioli, ecc.) È l'assenza di cura reciproca (cunflittu familiale, perdita per morte da divorziu, abusi domestichi o zitelli, etc.) ).

Solitudine

In generale, a solitudine hè una cundizione negativa resultante da un statu reale o imaginatu d'isolamentu. E persone chì volenu più relazioni interpersonali di quelle chì anu in realtà ponu sviluppà sentimenti di solitudine. A quantità di cunnessione suciale chì una persona hà bisognu influenza a quantità di solitudine chì ponu tollerà.

Tuttavia, ùn hè micca u numeru di relazioni suciali chì determina se a ghjente si sente sola. Piuttostu, sò e reazioni emotive è cognitive chì l'individuu sperimenta in relazione à queste cunnessioni chì ghjucanu un rolu in l'esperienza di a solitudine. Per esempiu, l'interazzioni sociali in cui una persona sente i seguenti sò associati à a solitudine:

  • A sfiducia
  • Cunflittu emozionale
  • Mancanza di sustegnu suciale

Una persona pò avè parechji contatti è sentesi sola o avè pochi contatti è sentesi cum'è a persona a più prutetta in u mondu. Quandu e relazioni di una persona ùn furniscenu micca ciò chì si vole o hè necessariu, allora ùn bastanu micca. Questu farà chì l'individuu si senti disconnessu è pò desiderà relazioni chì sò più soddisfacenti. D'altra parte, una persona chì hè menu cunnessa socialmente sembra prufittà di l'interazzione ch'ellu hà cù i so amichi, è pò ancu gode di u so tempu solu. Inoltre, ancu se avete poche cunnessioni sociali, se davvero vi riempenu, ùn vulete di solitu più cunnessioni interpersonali, perchè ùn ne avete micca bisognu.

esse suciale è solitaria

E seguenti caratteristiche relative à l'individuu sò associate à a solitudine

  • Timidezza
  • Bassa autostima
  • Cuscenza di sè
  • Isulamentu
  • Ira

Sentitevi solu essendu suciale hè normale

Sensazione sola hè normale. Per alcuni, pò esse assai spaventosu è distruttivu. À u minimu, face male. A solitudine pò ancu diventà una malattia diffusa è cronica cun cundizioni fisiche è mentali gravi, cumprese:

  • Isulamentu suciali
  • Depressione
  • Abusu di sustanze
  • Cattivi abitudini di sonnu
  • Cattivi abitudini alimentarii
  • Penseri è comportamenti suicidi
  • Funzione immune è cardiovascular alterata

Trattamentu per a sulitudine

U trattamentu per a solitudine hè destinatu à aumentà e interazioni sociali di a persona, oltre à furnisce li abilità sociali è opportunità di fà. Alcuni di questi sò i seguenti:

  • Terapia di gruppu per e persone solitarie
  • Eventi comunitari per e persone chì sò o si sentenu soli

A terapia comportamentale cognitiva chì si concentra nantu à mudificà i penseri negativi chì l'individuu hà circa l'altri è e relazioni sociali pò esse assai utile. U gradu di solitudine pò esse diminuitu educendu a persona nantu à cume e so credenze sò irrazionali è dannose per se stesse, è ancu per perpetuà i so prublemi. Inoltre, hè impurtante valutà è trattà (cumpresu l'usu di medicazione, se indicatu) qualsiasi cundizione psicologica sottostante chì pò cuntribuisce o risultatu da a solitudine di l'individuu.

L'umani sò esseri suciali

L'omi, per necessità, si sò evoluti in esseri suciali. A dipendenza è a cooperazione trà noi anu miglioratu a nostra capacità di sopravvivere in circustanze ambientali avverse. Ancu se e minacce di sopravvivenza da queste circustanze sò diminuite in u mondu d'oghje, a ghjente hà sempre bisognu di affiliazione cù l'altri. In fatti, a mancanza di tali cunnessioni pò purtà à parechji prublemi, cumpresa a solitudine.

In a nostra era digitale avanzata, una di e preoccupazioni predominanti in quantu à l'emergenza crescente di a solitudine hè cumu simu diventati menu affettuosi versu l'altri. Ci hè statu un tempu quandu a nostra sopravvivenza dipende da relazioni di fiducia è di supportu.

Fundamentalmente, ùn importa quantu tecnologicamente sofisticatu diventemu; A cunnessione emotiva continua à esse una parte fundamentale di l'essere umanu. Avemu bisognu di l'altri, forse micca in u modu chì ci hà caratterizatu evolutivamente, ma per un bisognu chì ferma essenziale per a sopravvivenza psicologica.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.