Sorri o more

Barbara Ehrenrich Hè una militante per u cambiamentu suciale, membru di u Partitu Socialdemocraticu d'America. Era columnistu per a rivista Time è avà scrive per u ghjurnale The Progressive.

In u 2011 hà scrittu un libru intitulatu "Sorri o more" è hè una dumanda contru à u pensamentu pusitivu in tempi di crisa. Eccu ciò chì ne pensate:

Sorri o more A mo opinione senza impegnassi cusì:

1) Barbara Ehrenreich identifica u "pensamentu pusitivu" cù u libru "U Secretu". Sò 2 cose diverse:

* "U sicretu" libru scrittu cù un scopu cummerciale basatu annantu à un'idea assurda: l'universu vi darà tuttu ciò chì vulete sè ci cuncentrate nantu à ellu. A vostra mente l'attirà. Ridiculu.

* Pensamentu pusitivu: interpretà a realità in un modu più pusitivu è efficace senza nigà i fatti.

Sò duie cose totalmente diverse, nò?

2) Ci hè una tendenza pupulare assai grande chì odia questi temi di autoaiutu è migliurazione persunale. A pusizione di Barbara nantu à a psiculugia pusitiva deriva da un preghjudiziu versu questi prublemi dunque dice chì cose cum'è "u pensamentu pusitivu" hè daretu à a crisa ecunomica è ancu i regimi totalitarii. I so argumenti ùn mi parenu micca sustenibili.

3) A psiculugia pusitiva si cuncentra sviluppà tutte e forze è e capacità di l'essere umanu. Ci hè qualcosa di male?

Chì credi?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Oliver dijo

    Aviu appena vistu a video nanzu cum'ella era apparsu in u menéame è possu dì chì aghju u listessu parè chè voi, pensu chì ci sia un incredibile mischju di cuncetti assurdi in a video ma ciò chì deve esse chjaru senza alcun dubbitu hè chì u pensamentu Pusitivu ùn hè sicuramente micca una perdita di tempu. I penseri diventanu credenze, abitudini, attitudini è azzioni. Una persona pusitiva truverà sempre opportunità à chilometri di distanza è risponderà sempre à situazioni avverse cù una mente più chjara.

    Saludos !!

    1.    Daniel dijo

      Grazie per a vostra opinione Óliver. In effetti, hè apparsu nantu à Menéame ieri è in quellu situ web odianu precisamente questi prublemi, hè per quessa chì hè apparsu nantu à a copertina è hè statu l'articulu u più cummentatu di a ghjurnata.

      Saluti.

  2.   Luisa romero dijo

    Sicuramente per mè di praticà a meditazione, mi sò identificatu cù una mente calma è nutritu di penseri pusitivi, mi rende veramente una persona più ALERTA !!! More AWAKE per dispunì currettamente di u più grande putere chì aghju chì hè di SCEGLIÀ cumu pigliu a realtà. Sò chimicu, scentificu, per via di inflessioni in a mo vita aghju camminatu per l'alchimia di l'intuizione è avà provu à "Manghjà i mo Fiori" cù i pedi in terra è i sensi accurdati. Sentu chì campu in u mumentu megliu di a mo storia, induve aghju accessu à tuttu, preparendu è pianificendu sempre e basi, affinchì i MIRACOLI accadinu. Amu u vostru blog. Animate a mo ispirazione. Vi ringraziu da u Venezuela

  3.   Graciela Fernandez dijo

    E persone pusitive campanu megliu, senza dubbitu. È micca perchè riceve più soldi, migliori travagli, o hè più riesciuta: solu perchè impara à esse felice cù ciò chì hà è à gode di ciò chì face, è à custruisce relazioni più sane. Esse pusitivu, o pensà pusitivu, significa esse proattivu, esse creativu, avanzà, circà novi camini è novi modi di fà e cose.

bool (veru)