Talesu di Miletu: cuntribuzioni in e diverse scienze

Ci hè parechje cuntribuzioni da Talesu di Miletu di grande interessu per e diverse scienze esistenti, chì eranu indispensabili per alcuni di i sviluppi più impurtanti; frà i quali truvemu cuntribuzioni in u fisica, astronomia, filosofia, matematica è più

St'omu era un grecu di l'antichità (circa 500 anni nanzu à Cristu) chì servia da legislatore di a so cità nativa, si cunsiderava ancu ellu stessu un matematicu, fisicu, filosofu è geometristu; chì facia parte di u "Sette Savii di Grecia», Un gruppu cumpostu da impurtanti persunalità greche chì anu lasciatu una lascita in a pupulazione.

Cuntribuzioni di Talesu di Miletu in e diverse scienze

I cuntributi di Thales cuntribuiscenu in diversi campi di a scienza, cum'è u primu omu à aduprà a speculazione scientifica, cuntribuiscenu assai à a filusufia è a geometria greca, a fisica è a matematica. In riassuntu, videremu alcuni di i so cuntributi i più impurtanti.

Hè cunsideratu chì Tales di Miletu hè statu u primu scentificu di a terra, postu chì hè u primu cunnisciutu chì hà pruvatu à spiegà perchè e cose accadenu in modu ogettivu è logicu, cum'è a creazione di l'universu, indipendentemente da e divinità.

Dunque, hè impurtante di mette in risaltu cum'è a so cuntribuzione principale à l'umanità u fattu di vulè rompe e barriere di l'epica è fà un passu culà, postu chì grazia à ellu più tardi emergenu più scentifichi cù u listessu interessu è scopu di truvà spiegazioni logiche.

Unu di l'esempii è i so cuntributi in questa zona hè stata a creazione di una teoria chì spiega chì a terra era in realtà piatta è fluttuò nantu à l'acqua, postu chì elementi naturali ne dipendevanu in un modu o in l'altru. Malgradu esse incerti, u creditu deve esse datu per l'intenzione di Thales di pruvà spiegà l'urigine di l'universu o l'elementi chì a facenu.

Cuntribuzioni matematiche

In matematica Thales hà fattu parechji cuntributi grazia à e so scuperte, chì si ponu truvà in l '"Elementi di Euclide".

In più, si dice chì stu scentificu cunniscia dighjà varie basi è principii nantu à a geometria; è dinò una legenda induve si dice ch'ellu puderia calculà a dimensione di e piramidi (altezza) grazia à e so ombre.

Cuntribuzioni filosofichi

l cuntribuzioni di Talesu di Miletu In u campu di a filusufia, si riferenu principalmente à l'intenzione di u scientistu di spiegà i fenomeni chì l'anu circundatu, vale à dì ciò chì avemu citatu prima. Tuttavia, altri cuntributi in questu campu sò ancu cunnisciuti; u prublema hè chì ùn ci hè nisuna scrittura chì a possa validà, solu attribuzioni fatte da altri persunagi di a storia.

Thales hè ancu cunsideratu u primu filosofu occidentale. Tuttavia, micca in modu eticu o murale cum'è a filosofia più tardi, ma piuttostu da u solu fattu di vulè teorizà è razionalizà nantu à l'origine di l'universu è u studiu di a natura. Dunque, i filosofi di l'epica eranu piuttostu fisici chì anu adupratu i so penseri filosofichi per teorizà, ipotizza è sperimenta.

Cuntribuzioni astronomichi

Sicondu i risultati, Thales hà sappiutu prevede l'apparizione di un'eclissi, cuntribuisce à a navigazione è calculà l'annu.

  • Thales hà previstu una eclissi chì accaderebbe, ma à quellu tempu era un fattu impussibile senza a cunniscenza curretta. Tuttavia, si pensa chì puderia esse furtunatu o simpliciamente ùn hà micca fattu un calculu esattu, vale à dì, puderia indicà chì un periodu di tempu apparissi.
  • In navigazione, hà cunsigliatu i marinari chì era assai più faciule è hà cunsigliatu di guidà cù l'Orsucciu, invece di u Maghju, cum'elli facianu dapoi anni.
  • Hè stata a prima persona à determinà quantu era a lunghezza di un annu.

I cuntributi di Tales di Miletu à a sucietà prima è dopu à Cristu eranu di grande impurtanza, postu chì, cumu avemu vistu longu à l'entrata, hà fattu a so strada in Occidente in i campi induve si hè immersu è ancu, era incaricatu di furmà i studienti cù listessi interessi in a "Scola di Mileto", da a quale venenu caratteri chjamati Anaximenes y Anassimandru.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   lussuria dijo

    Mi servaria di più se almenu mettessinu un autore è l'annu.