Funzioni è funzioni di a tavula sinottica

E tavule sinottiche sò adupratu in vari campi d'amparera, travagliu, ricerca, frà altri, chì sò assai efficaci per truvà una risposta concreta è cumpleta à qualsiasi sughjettu chì si discute, perchè usa a tecnica di decomposizione di parechje idee, è sottutemi, affinch'elli possinu esse paragunati trà elli , cercate e so similarità è e so differenze, è truvate una definizione logica o ipotesi.

Hè cunsideratu ancu cum'è una tecnica di studiu eccellente, per via di a sintesi chì si realizeghja in questu, è a facilità chì furnisce à quellu chì a faci per pudè urganizà è visualizà l'infurmazioni, chì a so volta servenu da testi istruttivi , grazie à a so schematizazione è a struttura faciule da capì.

A realisazione di queste tavule sinottiche pò esse assai semplice, perchè semplicemente scegliendu un tema, è fendu classificazioni è suddivisioni di questu, pudete creà una struttura veramente estesa, in cui pudete identificà diversi punti di vista, per creà un tema cumpletu chì hè veramente faciule da capisce.

Cosa hè una tavula sinottica?

E tavule sinottiche sò cunnisciute cum'è una tecnica di studiu fundamentale, perchè hè un modu di schematizà l'infurmazioni da teoria, ipotesi o studii chì abbraccianu un'idea originale, chì pò esse scumpartuta, verificendu è paragunendu idee secundarie, i diversi punti di vista, frà altri .

Hè una struttura, di solitu literaria, in a quale si pò rapprisentanu l'infurmazioni furnite da varie fonti in modu gerarchicu, gestendu di dimustrà o analizà quale hè u più pertinente, quale hè u più vicinu à a realità, è e prupurzioni di l'infurmazioni ch'elli offrenu.

E tavule sinottiche sò tecniche cumunemente aduprate in scole è università, perchè insegnanu à i studienti un metudu impurtante per urganizà e varie informazioni chì ponu esse truvate nantu à u listessu tema in un schema.

Struttura

Cum'è l'accennatu prima, a tavula sinottica hè una tecnica assai impurtante, è à u listessu tempu, efficace di urganizazione di cuntenutu, chì hè aduprata in vari campi. Benchì questu soni cumplicatu da realizà, hè à u cuntrariu una struttura veramente semplice da fà, è ancu da capisce, l'unicu chì hè necessariu per pudè strutturallu hè di esse chjaru nantu à l'idea principale, è di ottene attraversu vari fonti, diversi punti di vista, è dati nantu à u sughjettu chì vulete discutere.

Di solitu sti tavuli sinottichi sò creati aduprendu l'apertura di parechje chjave, chì cuntrolanu a ierarchia di l'infurmazioni, cuminciendu chjaramente cù l'idea principale, è à u so volta trasfurmendu è scumpartendu in divisioni è subdivisioni di a stessa.

Ancu se sta struttura hè veramente a più basica, allora pudete procedere cun creatività per pudè dà un toccu persunale à ognuna di queste pitture create da diversi tippi di puntu di vista è di penseri.

Per cumincià à fà una di ste tavule sinottiche, deve esse pruposta una idea generale, chì copre assai cuntenutu, è dopu cercanu idee principali da diverse fonti, chì devenu esse cumplementate cù idee secundarie da ognuna di esse, è in u terzu livellate i dettagli chì seranu aduprati per fà paragoni trà i diversi punti di vista, cume ipotesi o teorie.

Caratteristiche di a tavula sinottica

A tavula sinottica hà caratteristiche assai pusitive per a realizazione di metudi di ricerca chì sò assai efficienti per tutti i tippi d'attività educative è di travagliu, frà i quali spiccanu i seguenti.

  • Hè urganizatu.
  • Hè schematicu.
  • L'analisi di l'infurmazione hè aduprata assai.
  • Diversificate l'infurmazioni.
  • Ricerca trà diversi punti di vista.
  • Hè comparativu, postu chì trova similarità trà tutte l'infurmazioni ottenute.
  • Pò esse persunalizatu à u gustu di ogni autore di u listessu, postu chì ancu s'ellu hà una struttura di basa, questu ùn hè micca essenziale per esse capace di fà una.
  • Hè cunsideratu una di e migliori tecniche di studiu.
  • Eccellente tattica per investigà.

Funzione principale

A funzione chì pò esse rimarcata u più in quantu à l'usu di e tavule sinottiche hè di urganizà è delineare l'infurmazioni studiate, rendendu pussibule per quelli chì applicanu sta maravigliosa tecnica di studiu diversificà è paragunà tutte l'infurmazioni esistenti nantu à un tema, riesciendu à espone una cunclusione propria.

Induve è cumu si pò aduprà a tavula di vista generale?

Ancu se questu hè cunsideratu una tecnica di studiu, hè adupratu in diversi campi di travagliu, per via di e so grandi qualità informative.

Trà i spazii i più cumuni chì ponu avè a pussibilità di fà usu di stu tippu di tavule, ci sò principalmente studienti di livellu basicu, secundariu è superiore, è si svolge ancu in settori di ricerca, travagliu d'uffiziu, frà altri, per via di perchè in tutti questi l'amministrazione curretta è l'analisi di certe informazioni sò necessarie.

Per fà una tavula sinottica in una manera adatta chì pò esse efficace per a causa, ci vole à seguità qualchì tappa cum'è e seguenti.

  1. Hè necessariu capisce, analizà è studià l'infurmazioni da trattà, per avè un cuntrollu tutale nantu à ella, furnendu un megliu trattamentu di a tavula. A manipulazione curretta di l'infurmazioni hà da rializà chì a tavula sinottica sia realizata più efficacemente.
  2. Dopu avè lettu ripetutamente è avè veramente capitu u cuntenutu chì hè studiatu, hè estremamente impurtante di ricunnosce è raccoglie l'idee principali di l'idea generale, per stabilisce l'ordine currettu di l'infurmazioni, questu uttene chì u schema abbia a so pussede rispettivu ordine gerarchicu.
  3. E caratteristiche cumune trà tutti i cuncetti devenu esse truvati, raggruppenduli inseme per stabilisce l'idea generale di u tema principale, chì deve esse descrittu cù una parolla chì designa tuttu u significatu cum'è un inseme.
  4. Ci hè una frase chì hè carattarizata da a presentazione di solitu in a maiò parte di i testi, l'idea generale di listessa, chì deve esse cercata per prucede à a cunclusione di a ricerca, u titulu di a tavula sinottica.
  5. Dopu avè e basi di a tavula sinottica, duvete cuntinuà cù a situazione di l'infurmazioni di riempimentu di a stessa, classificendu tutte l'infurmazioni guidate da i tippi di paragrafi chì ponu esse truvati, cum'è a supra-ordinata, a coordinata è a subordinata , ognunu avendu a so ierarchia, a supranordinata essendu u superiore, è a subordinata l'inferiore.
  6. In questu passu, duvete procedere à marcà definitivamente l'idee principali di un'idea generale, cume se vulete parlà di vitture, l'idee principali puderebbenu esse a marca, u mudellu, u tippu, frà altri.
  7. Tandu l'idee principali devenu esse cumplementate cù e so idee secondarie rispettive per sviluppà a tavula sinottica in una manera eloquente è logica.
  8. Infine, dopu avè espresu ciò chì seria l'idea generale, cù e so idee primarie degne marcate, seguitate da quelle secondarie, cumincianu à scumpartà i dettagli chì quelli sopra menzionati ponu esse mostrati.

Hè altamente raccomandatu di aduprà sta tecnica per ogni tipu di ricerca, per via di e so caratteristiche gerarchiche, chì aiuta à capisce megliu u funziunamentu di certe cose, generalizendu è stipulendu diversi punti di vista, per ghjunghje à una cunclusione di u sughjettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.