Vi mostremu i 10 tippi di testi introduttori

Hè impurtante quant'è qualsiasi parte di u testu, i testi introduttori sò tutti quelli chì prevenenu, è danu un preambulu di ciò chì deve esse lettu, affinchì u lettore abbia una cunniscenza previa di l'infurmazioni chì devenu esse trasmesse in un rumanzu, libru , o ogni tipu di testu litterariu.

Sicondu a Reale Accademia Spagnola, u testu significa tuttu ciò chì vulete trasmette in un'opera litteraria, stampata o manuale, eccettu alcune chì sò separate, cum'è: indici, note, trà altri. È u significatu di l'introduzione hè: chì hà a funzione d'introduzione, ciò chì rende chjaru chì i "testi introduttivi" significanu tutti quelli insemi di idee chì vulete trasmette per presentà un tema à i lettori di l'opere per i quali hè destinatu . creatu.

Queste servenu per espone à i lettori, a ragione principale per a quale l'opera hè stata creata, u modu di trasmissione di u scrittore, è l'insieme di idee chì hè in traccia di esse esposte in una certa opera.

Cumu deve esse strutturatu un testu introduttivu?

I testi introduttori anu un inseme di caratteristiche chì sò assai simili l'uni à l'altri, ma ùn anu micca un regulamentu per strutturalli, dunque sò praticamente liberi à u mumentu di a creazione, è sceglienu quellu adattatu per u travagliu da fà.

Benchì ùn ci sia micca regule stabilite per creà li, un ordine logicu deve esse seguitu per fà li, cum'è qualsiasi tipu di testu, duvanu avè un titulu, è cume sò una breve spiegazione di l'intenzione di u travagliu, deve esse Pruvate per riassume tuttu ciò chì u sughjettu copre, dendu sì vulete o micca e dedicazioni à a fine di elle.

Alcuni scrittori scelenu di aghjunghje l'astrattu à i testi introduttori, postu chì pensanu à vende li micca solu in a so regione, ma ancu à l'internaziunale.

Tipi di testi introduttori

Cum'è l'accennatu sopra, ùn ci hè nisuna regula chì reguli a creazione di stu tippu di testu, ma ponu esse classificati in 10 tippi sfarenti, chì seranu definiti in modu chì quandu si usanu ci sia una megliu cunniscenza di ognunu, è serà ancu esse più chjaru, quandu aduprà ognunu.

Malgradu esse parte di a struttura di basa di questi, sò ancu tippi di testi preliminari è questi sò:

Titulu

Ancu se questa definizione pò esse cunfusa cù quella di dà a pruprietà di qualcosa à una persona specifica, i tituli in questa zona si riferenu à un inseme di parolle cù quale l'autore vole riassume u cuntenutu di u so travagliu, dendu à u lettore una breve impressione di ciò chì hè scrittu in questu.

Resumen

L'astrattu hè una breve spiegazione di un sughjettu in generale, dendu una prima impressione di ciò chì hè trattatu in a scrittura. Questu hè ancu adupratu quandu si facenu e conclusioni, postu chì si pò fà un riassuntu di ciò chì hè statu amparatu à u mumentu di a fabricazione, o u significatu parafrasatu di questu, chì implica chì hè u più pertinente di questu.

Dedicazioni

Di solitu sò pieni di sentimenti di gratitudine versu una persona, un certu gruppu di persone, cù u quale si manifesta chì u travagliu hè statu fattu cù u so aiutu, o semplicemente dedicandu, ciò chì significa chì sò stati fatti da tali persone.

Astratto 

Questu pò esse facoltativu, postu chì hè u listessu testu preliminariu o introduttivu, solu in un'altra lingua ch'è l'uriginale di l'opera. I scrittori chì spessu usanu astratti u facenu cù l'intenzione chì i so libri ghjunghjenu à varie parti di u mondu.  

Dopu avemu i tippi di testi improduttivi chì ùn appartenenu micca à a struttura di basa è logica per creà li, cume:

Precisazioni precedenti

A chjarificazione vene da u latinu "clarify" chì significa, toglie tuttu ciò chì disturba o blocca a vista, cum'è dice u so nome, cambia l'oscurità o a mancanza di cunniscenza di un sughjettu è a chiarisce, dandulu chiarezza. È quandu parlemu di qualcosa prima, significa chì serà prima di tuttu, uttene un significatu cumpletu hè a spiegazione data di prima manu à i lettori di una certa opera.

Notabene o avvirtimentu

LUn avvirtimentu hè definitu cum'è l'avvisu previ à una persona chì qualcosa hè in traccia di succede, è quandu si parla di Notabene, si riferisce à una forma di spressione d'origine latina, chì indica à u lettore ch'ellu duverebbe osservà attentamente, o detalla questu parte di u scrittu, dendu una impurtanza chjave per attirà l'attenzione di i lettori.

Note preliminari

Queste sò quelle scritte, riassunte, chì si focalizanu nantu à denotà l'idea principale u più prestu pussibule. Prende nota di i testi brevi cù l'idee più pertinenti, è si aghjusta a parolla preliminare, chì indica chì hè un testu chì serve per intruduce, o chiarisce ciò chì si sprime.

Queste anu in fondu e stesse caratteristiche cum'è a maiò parte di i testi introduttivi, essendu testi riassuntivi, chì furniscenu un'anteprima di ciò chì deve esse lettu, ma anu una differenza, è hè chì i prologhi sò generalmente fatti da persone diverse da l'autore. , o scrittore di l'opera, deve esse nutatu chì sta persona deve avè cunniscenze nantu à u sughjettu da esse espostu in l'opera literaria.

Prefazione

Questu hè definitu cum'è qualsiasi testu chì serve per presentà l'idea principale di un'opera letteraria, dendu à i lettori un preambulu per elli, per avè una migliore comprensione di u sughjettu, è cumu serà presentatu.

Preambulu

Si pò riferisce à duie situazioni, a prima essendu una deviazione o distrazione per evità di dì o dà dettagli nantu à un avvenimentu, è a seconda: chì hè un testu cù u scopu di spiegà, avvisà o cunsiglià ciò chì si face. circa à leghje.

Ancu se i tippi di testi introduttivi presentati quì sò assai simili l'uni à l'altri, deve esse tenutu in considerazione chì ognunu serve una occasione diversa, in cui l'autore o scrittore di l'opera deve sceglie cun attenzione, basatu nantu à quale hè u più conveniente o chì hè più attaccatu à u tema uriginale, o in casu chì vulete attirà l'attenzione di i lettori.

Cumu fà un testu introduttivu?

Questi testi sò veramente essenziali per ogni tippu di travagliu literariu, è per realizallu currettamente duvanu avè una bona struttura, un riassuntu assai cuncretu, devenu attirà l'attenzione di i lettori, devenu avvisà è avvisà à tutti di cumu anderà trasmette idee. E parti chì devenu esse tenute in contu quandu si facenu sò:

Metodologia

L'arnesi è e strategie aduprate per creà u travagliu devenu esse nutati, è devenu avè un approcciu cuncretu à l'idea principale o à u prublema da trattà in questu.

A dichjarazione di un prublema

In casu d'esse un travagliu dedicatu à un prublema, duveria esse pigliatu in contu per spiegallu currettamente, è capiscitoghju per tutte e persone chì puderianu ghjunghje à leghje lu, evitendu è evitendu l'usu di parolle è termini colloquiali.

U scopu

U scopu principale di i testi improduttivi hè di attirà u lettore, di attirà a so attenzione, di immergelu in l'idea, è di sentesi identificati cun ella, dunque hè assai impurtante chì sti testi abbianu un prublema glubale, chì hè cumplessu, per ciò chì attrae persone di culture diverse è guadagnanu più terrenu per quelli chì sò interessati à u sughjettu.

Questi testi, chì sò aduprati per indicà ciò chì deve esse trasmessu, per cunsiglià cumu u tema è a struttura di l'idee seranu elaborate, per dà una breve cunniscenza à i lettori di u sughjettu da trattà, sò assai impurtanti per una Letteraria u travagliu hà più udienza, per esempiu: Se un libru ùn hà micca avutu una introduzione, e persone chì a vedenu forse ùn seranu interessate à leghje ancu e prime pagine, postu chì ùn cunniscerianu u sughjettu finu à a fine di questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

9 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Angela Ortiz dijo

    Mi pare interessante di cunnosce e tappe per fà stu tippu di testu. Hè statu assai utile per mè.

  2.   MARIO BUSTI dijo

    una guida eccellente grazie

  3.   Alberto dijo

    Questa spiegazione tecnica mi aiuterà assai per apprufundisce in u meravigliosu mondu di a scrittura. Grazie per st'insignamentu, spergu di riceve parechji di voi.

  4.   yo dijo

    Sta surgente chido

  5.   tubebeushalala dijo

    Bonghjornu!!!!

  6.   BABBU L10NEL MESSI dijo

    bonghjornu

  7.   CRISTINU dijo

    A VOSTRA PAGINA hè brutta assai brutta

    1.    I mera dijo

      u to sumere viscosu

  8.   thalia dijo

    Grazie mille hè statu assai utile.