Testu monograficu: caratteristiche, tippi, funzioni è strutture

U "testu" hè definitu cum'è segni o caratteri di una forma di scrittura chì formanu inseme una spressione significativa, generalmente per u scopu di trasmette infurmazioni o di cumunicà. In u casu di testu monograficu, si riferisce à i testi aduprati in certi generi literarii à sprime ogni ditagliu nantu à un tema o solu per fucalizza nantu à un aspettu di questu

Chì sò l'opere monografiche?

L'etimulugia di a parolla vene da u grecu, induve "scimmia" significa unu è "grafichi" significa scrittura. E monugrafie sò testi o opere in cui a ricerca hè fatta in diverse fonti cum'è libri, riviste, pagine web, frà altri; per raccoglie a più grande quantità di informazioni è l'aspetti più impurtanti di un sughjettu specificu.

Caratteristiche

  • Hè nurmalmente adupratu in l'elaborazione di travagliu scrittu, ricerca, riflessioni è saggi.
  • L'autore hà a capacità di avvicinà u sughjettu da diversi punti di vista.
  • U scopu hè di presentà à u lettore u più infurmazione è dati pussibuli nantu à un tema. Inoltre, in u campu accademicu cerca ancu à truvà diverse ipotesi per stende i sfarenti temi chì sò trattati in u sughjettu.
  • Hè necessariu seguità una struttura (introduzione, sviluppu è cunclusione) è metodulugia di ricerca.
  • Ancu se questi sò generalmente abbastanza estensivi, ancu se questu ùn significa micca chì devenu esse obbligatori.

Tipi di testi monografichi

L'opere monografiche ponu esse di vari tippi, chì cuntenenu e so caratteristiche. Frà elli truvemu ghjurnalisti, scentifichi, sculari è generali.

  • Ghjurnalisticu: sò quelli chì sò preparati cù u scopu di sparghje l'infurmazioni nantu à una o più investigazioni giurnalistiche. In listessu tempu, i temi sò trattati da una perspettiva etica è filosofica, per aduprà argumenti persunali è dà opinioni più soggettive.
  • Scentificu: Hè un documentu chì espone assai un sughjettu cù una struttura ordinata è chjara, destinata à i prufessiunali è à a cumunità scientifica. Per questu, sò generalmente aduprati testi di ogni tipu, cume esperimenti di laboratorio, sociali, statistichi, tavule o teorie chì permettenu un approcciu ughjettivu à u sughjettu.
  • Sculari: Ovviamente questi sò fatti cù u scopu di preparà un travagliu di ricerca per a scola. Ancu se questi presentanu nurmalmente e caratteristiche di l'opere monografiche generali.
  • Generale: infine, i generali sò quelli in i quali un tema interessante hè avvicinatu per una grande parte di una cumunità, rispettendu e strutture di basa. Quessi sò abitualmente aduprati in ambienti privati, privati ​​o persunali.

Chì sò e so funzioni è impurtanza?

Cum'è l'avemu menzionatu in tuttu l'articulu, cercanu di presentà l'infurmazioni più cumplette nantu à un sughjettu specificu, dunque, hè a so funzione principale. Tuttavia, stu tipu di testu hà ancu altri scopi più specifici, cume:

  • Cercanu di cuntribuisce à l'educazione di i lettori di u travagliu fattu.
  • Anu ancu scopu di aiutà allargà l'infurmazioni esistenti nantu à u tema o qualchì tema di listessa; postu chì l'autore deve cuntribuisce cuntenutu novu, frescu o nuvatore, in più di u fattu chì l'area induve appartene u sughjettu ne prufitta ancu.
  • Per i prufessiunali, u sviluppu di stu tippu di travagliu li permette di ottene ricunniscenza in a cumunità duv elli travaglianu.

Dunque, in più di prisentà parechje funzioni, porta ancu vantaghji o vantaghji; ciò chì significa chì sti testi sò di grande impurtanza in diversi campi cum'è l'educazione o a cumunità scientifica.

Elementi o parti di a monografia

U testu monograficu pò varià per via di e diverse parti chì u cumponenu. Dipende da u tippu di travagliu da fà è da u publicu à quale serà destinatu.

Ci hè una struttura di basa chì avemu citatu in e so caratteristiche (intruduzione, sviluppu è cunclusione), chì hè abitualmente aduprata in saggi è riflessioni, per esempiu; mentri l'altru hè u tradiziunale è questu tipicamente adupratu in travagliu accademicu o scentificu, chì hè: riassuntu, introduzione, sviluppu, cunclusioni, bibliugrafia è annessi.

Questi elementi soddisfanu u so propiu scopu in u travagliu, dunque hè necessariu spiegalli per avè una idea di ciò chì si tratta è di quale hè u so scopu. Perchè u mudellu tradiziunale hè più largu in termini d'elementi è include quelli di a struttura di basa, serà quellu chì spiegheremu quì sottu.

U riassuntu

Si riferisce à un picculu estrattu annantu à u cuntenutu chì i lettori truveranu in a monografia; in u quale hè adupratu da alcuni autori per furnisce un pocu d'infurmazioni chì permettenu di attirà l'attenzione di a ghjente nantu à u sughjettu in manu.

L'intruduzzione

Hè una parte di u testu o di u travagliu in quale duvemu combinà l'idee da sviluppà cun u cuntestu di u sughjettu, per preparà u lettore nantu à ciò chì si tratta.

U sviluppu

Hè una sezzione induve, cum'è u so nome indica, u tema o sughjettu di interessu hè sviluppatu, in modu organizatu è pruvendu à furnisce u più infurmazione è dati pussibule. Per una struttura curretta di sta parte, l'ideale hè di dividela in capituli chì devenu esse letti per capì la currettamente; postu chì, per esempiu, ùn saria micca cunsigliatu di parlà di i tippi di testu senza cunnosce a so definizione.

cunchiusioni

Hè a parte induve e risposte à l'idee, dubbi o ipotesi prisentate nantu à u sughjettu sò espresse, è ancu un modu di riassume u cuntenutu cupertu mettendu in risaltu u più impurtante; in questu hè pussibule argumentà è interpretà tutte l'infurmazioni raccolte.

Bibliugrafia o riferenze

Si riferenu à e dumande fatte per preparà u travagliu, vale à dì e fonti induve tuttu u materiale adupratu hè statu trovu. Malgradu u fattu chì di solitu ùn hè micca adupratu currettamente à a scola, u scopu di a sezione hè di furnisce fonti affinchì quelli interessati possinu cunsultà di più nantu à un aspettu particulare.

Attachments

Sò a parte finale di a monografia induve l'autore pò furnisce à i lettori materiale graficu chì hè statu adupratu cum'è basa per u sviluppu di l'opera, cume una tavula comparativa, statistiche o percentuali, interviste, trà altri.

Ogni materiale deve esse classificatu è numeratu per esse capace di riferenzallu in tuttu u sviluppu in un modu cunfortu, veloce è simplice.

 

U testu monograficu hè una di l'opere accademiche più usate in u mondu, è ancu da i ghjurnalisti, i scientisti è qualsiasi persona, urganizazione o cumpagnia in generale. Per quessa, speremu chì l'infurmazioni raccolte à riguardu vi anu permessu di ottene e cunniscenze necessarie per a so realizazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Karime dijo

    Questa informazione hè stata assai utile

  2.   Carolina dijo

    Hà travagliatu per u mo travagliu spagnolu, iè

  3.   Carolina dijo

    SIIIIIIIII m'hà aiutatu