Chì sò tutti i tipi di lingua

Chì sò tutti i tipi di lingua

Andemu à cunnosce chì sò i tippi di lingua, tutti utilizati cù u scopu di pudè cumunicà cù altre persone, esprimendu i nostri sentimenti o ancu trasmettendu cunniscenze, idee è altri dettagli.

Lingua naturale

A lingua naturale hè u tippu di lingua chì adupremu in u nostru ghjornu à ghjornu, spontaneamente è senza preparallu prima. Hè cusì, hè u modu in cui ci sprimemu di manera naturale.

Lingua artificiale

Nantu à u latu oppostu avemu ciò chì hè cunsideratu cum'è lingua artificiale, chì si distingue da a lingua naturale per u fattu chì sta lingua hè priparata prima, vale à dì, ùn esce micca naturalmente, ma richiede una preparazione è un'urganizazione prima.

Sta lingua pò esse presentata in vari modi cum'è i seguenti.

Lingua literaria

Lingua literaria

A lingua litteraria hè u tippu di lingua aduprata da i scrittori, è sicondu ogni casu pò presentà variazioni multipliche secondu u publicu di destinazione, facendu usu in parechji casi di tecnicismi destinati à l'amatori di un certu sughjettu.

Lingua scientifica è tecnica

D'altra parte avemu u linguaghju scentificu chì si basa nantu à quellu chì hè adupratu in un nucleu chjosu di prufessiunali, migliurendu cusì a cumunicazione sempre orientata à a cunniscenza di u campu in quistione.

Dentru stu tipu di lingua pudemu truvà alcune varietà cum'è u linguaghju matematicu è u linguaghju di prugrammazione frà altri.

  • Lingua Matematica: A lingua matematica hè un tipu di linguaghju artificiale, literariu, scentificu è tecnicu, è u so scopu hè a cumunicazione matematica da cuncetti difiniti prima.
  • Lingua di prugrammazione: Hè un tipu di linguaghju artificiale, literariu, scentificu è tecnicu chì hè adupratu per stabilisce a cumunicazione cù l'urdinatori è altri sistemi urdinatori.

Lingua formale

D'altra parte avemu u linguaghju formale chì hè abituatu cumunicà in gruppi induve a furmalità in a cumunicazione prevale, sì gruppi accademici o gruppi prufessiunali.

l caratteristiche principali di una lingua formale hè chì ùn truveremu micca omissione di parolle, nè i cosiddetti riempitori sò aduprati. U vucabulariu hè assai più specificu è ùn ci seranu ripetizioni di parolle, ma ci serà una bona urganizazione è rispettendu sempre i segni di puntuazione. Hè per quessa chì serà adupratu quandu cumunicemu in situazioni induve ùn ci hè familiarità o fiducia.

Lingua verbale

A lingua verbale hè definita cum'è un tipu di lingua in cui ci hè un scambiu di parolle cù un'altra o altre persone, sia cù l'usu di a lingua parlata o di a lingua scritta. Include tutti i generi di acronimi, espressioni, ecc. è vene in trè varietà chì sò lingua verbale orale, scritta è icònica.

Hè u mezu più impurtante di cumunicazione umana. Sia a voce sia a parolla ci permettenu di capisce è di sprimesi. Questu svilupperà a capacità di putenza di cumunicà verbalmente. Si pò dì chì a lingua parlata hè u risultatu di un prucessu d'amparera di i stimuli chì ci circondanu. Pudemu ancu definì cum'è i mezi o a capacità di capisce i simboli verbali.

Lingua orale

In u linguaghju verbale avemu a lingua orale chì hè quella chì predomina cum'è lingua parlata, cusì, per mezu di l'usu di una seria di soni, i penseri sò trasmessi da una persona à l'altra.

Lingua scritta

Avemu dinò a lingua scritta chì hè a riprisentazione grafica di i soni di a lingua parlata, per chì l'idee trasmesse possinu durà è esse cunnisciute ancu da e persone cun quale ùn averemu mai alcuna relazione.

Lingua scritta

Lingua icònica

Infine, in a lingua orale avemu a lingua icònica, chì hè quella chì usa simboli di basa cumbinati l'uni cun l'altri, in modu chì un vocabulariu sia stabilitu da u quale nasce a grammatica.

Hè una lingua di rapprisentazione linguistica è visuale. Hè cusì, a realità serà riprisentata in forma d'imaghjini. In questu casu, e parolle ùn seranu micca necessarie ma quandu vedemu detta maghjina, saparemu cumu interpretalla. Questu accade quandu vedemu i culori, alcune icone o forme.

Lingua non verbale

In quantu à a lingua non verbale, hè unu di i tippi di lingua in quale ùn ci sò parolle ma ci hè cumunicazione, per chì a persona chì a faci abitualmente ùn ne sia micca cuscente, è quì entrerianu i nostri gesti, u modu in u quale movemu u nostru corpu, u modu in u quale guardemu, ecc.

A lingua non verbale hè a so volta divisa in duie altre lingue chì sò lingua kinesica è lingua faciale.

Lingua suciale

In generale, chjamemu u lingua suciale cum'è unu chì hè adupratu in situazioni assai specifiche è ancu, da parlanti specifici. Per esempiu, hè quellu chì si riferisce à u cumpurtamentu di i zitelli. Hè una lingua chì si adatta per pudè mette in relazione cù l'ambiente u più vicinu. Serà u zitellu chì adatta u so tippu di lingua o u so dialogu di fronte à u so interlocutore.

Lingua kinesica

Hè un tipu di linguaghju non verbale chì hè carattarizatu da spressione in u nostru corpu, cumprese l'espressione facciale, i muvimenti chì femu cù u corpu, è in generale tutti i gesti.

Lingua facciale

Hè u secondu tippu di linguaghju non verbale chì, in questu casu, si concentra nantu à u muvimentu di i musculi di a faccia è i gesti chì ne nascenu.

Lingua vernacula

In quantu à a lingua nustrale, hè un tipu di lingua focalizatu nantu à a lingua nativa di u locu induve hè parlata. Per esempiu, averiamu chì u spagnolu hè a lingua vernacula di a Spagna, ma ùn hè micca a lingua vernaculare di a Culumbia o di u Messicu, postu chì hè uriginaria di a prima è adattata à a seconda.

Lingua egocentrica

Chì sò tutti i tipi di lingua

In quantu à u linguaghju egocentricu, hè una lingua chì face parte di u sviluppu di i zitelli, allora osserveremu chì spessu parlanu da per elli, postu chì ùn anu ancu sviluppatu a so capacità di socializazione.

In effetti, stu tipu di lingua pò accade ancu in e persone nurmali chì certe volte preferiscenu parlà per abitudine, è di sicuru ancu in quelli altri chì anu qualchì tipu di prublema psiculogicu o suciale chì li face aduprà un linguaghju egocentricu.

Questu hè un riassuntu per mezu di quale puderete cunnosce tutti i tipi di lingua chì sò aduprati in realtà. Puderete avè osservatu chì u so compitu hè, in ogni casu, cumunicazione, ma in ogni tippu di lingua osserveremu alcune peculiarità chì a differenzianu da l'altre, cusì anu ancu un scopu è un scopu diversu.

Per questa ragione hè impurtante di capisce i sfarenti tippi chì pudemu aduprà à tempu vuluntariamente è involuntariamente, postu chì in ogni mumentu hè pussibule ch'elli ponu esse utili per noi. Per esempiu, pudete avè osservatu cumu senza avè a stessa lingua, pudemu cumunicà cù altre persone di diversi paesi cù gesti. Grazie à a grande varietà di tippi di lingua pudemu oghje stabilisce una cumunicazione più fluida, più precisa è più adattata à ogni circustanza, ancu se deve esse nutatu chì a lista quì hè basicamente un esempiu di u tippi principali di lingua, postu chì ci sò parechje altre varietà è forme di cumunicazione chì sò adattate à altri bisogni più particulari è chì generalmente formanu una classificazione interna in e lingue chì avemu digià dimustratu.

Dunque, da quì in avanti chì sapemu dighjà chì ci sò assai tippi di lingua, vi incuraghjemu à sviluppà li in modo da pudè gode di un miglioramentu di e cumpetenze di cumunicazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

9 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   anònimu dijo

    interessante.
    grazie per a spartera di queste informazioni.

    1.    andrea dijo

      ùn hè nunda, ma grazie à voi per dacci aiutu

  2.   5203 .. dijo

    4444414152020

  3.   5203 .. dijo

    succhiallu veserros

    1.    anònimu dijo

      Zittu a puttana o fag, sì un cazzu di merda

      1.    anònimu dijo

        Uovo cù capsum

  4.   anònimu dijo

    Ti tengu caru, ti ringraziu

  5.   andrea dijo

    Spiegatu questu hè assai bellu cum'è

  6.   wilmaris dijo

    a lingua hè assai impurtante per l'omu