Teoria cellulare è i so grandi cuntributi

Questu dice chì tutti l'esseri viventi, sia vegetali sia animali, sò cumposti di cellule, essendu u cumpunente principale chì li struttura, à chì tutte l'attività sò accreditate, perchè tutte l'azzioni esercitate da un essere vivente sò guidate da l'attività causata da tutte le cedule inseme.

A teoria di e cellule hè stata ottinuta grazia à i prugressi tecnulogichi fatti in i microscopi in i quali hè statu scupertu chì i principali cumpunenti di a materia di l'esseri viventi sò e cellule, essendu una parte impurtante è à u listessu tempu a parte più pertinente di e scienze biologiche.

Hè statu determinatu chì e cellule venenu da altre cellule, chì ponu esse abbastanza per creà un organisimu chì diventa un essere cumpostu di materia vivaQueste cuntenenu l'infurmazioni di tutta a generazione di una spezia in elli, dunque u studiu di queste pò determinà l'avanzamenti è l'evoluzione di un certu essere vivu.

Chì hè a teoria cellulare?

E teurie sò ipotesi chì sò risultati applicati à una scienza, in cui certe leggi sò applicate per u sviluppu di l'infurmazioni chì ùn sò ancu state cumpletamente verificate, è u termine cellula hè cunghjuntu à tuttu ciò chì tocca à e cellule, chì Sò u più chjucu è u più vitale particule chì custituiscenu a materia viva, è dunque tutti l'esseri viventi.

Hè una tiuria in particulare liata à a biologia Perchè furnisce grandi contributi à u studiu di a custituzione di l'esseri viventi è cumu sò esplicitamente necessarii per a furmazione di a vita.

A differenza trà e materie vive è inerte hè chì a prima pò perpetuà se stessa è à sua volta metabolizassi, essendu duie caratteristiche speciali è uniche di a seconda, mentre l'inerti ùn pò fà alcuna di queste azzioni.

Questa hè una ricerca chì hè in corso da parechji anni è tutte e so informazioni ùn sò ancu state cumplette, per via di l'estensività di u sughjettu è di a diversità chì esiste in questu, ci sò stati troppu scienziati chì anu fattu contributi impurtanti à questu tiuria.

Principii di a teoria cellulare

A teoria cellulare hà cuntribuitu enormi quantità d'infurmazioni à a biologia, perchè grazia à ella u cumpurtamentu è u sviluppu non solu di l'esseri viventi, ma ancu di l'ambienti induve si sviluppanu, hè statu dimustratu è amparatu, dendu chiarezza di questa materia prima di e preoccupazioni umane .

Ci sò stati dui scientifichi tedeschi chì anu sappiutu stabilisce u primu è u sicondu principiu di sta teoria, quand'elli anu realizatu per mezu di u usu di u microscopiu chì a struttura di e piante è di l'animali era assai simile, cusì chì u so sviluppu puderia esse descrittu cum'è praticamente uguale, questu era à a mità di l'annu 1839.

À a fine di u XNUMXu seculu, hà definitu l'insemi di cellule cù a stessa forma è funzione cum'è i tessuti di l'esseri viventi, u cuntributore di sti dati era Xavier Bichat, è dopu u studiu hè statu chjamatu histologia, chì era l'anatomia generale chì hè appiicata à a medicina è a fisiologia in tuttu, sta cuntribuzione hè stata fatta da u scientistu Meyer.

In u 1980 u Signore Carl Woese hà sappiutu mette in evidenza trè tippi di microorganismi attraversu i so microscopi, chjamati archee, batteri è urkarioti, chì a so volta anu piantatu l'idea chì e cellule anu una capacità biologica per esercità attività funzionale genomica, questu hè statu uttenutu perchè stu caratteru hà focalizatu tutti i so studii nantu à un puntu unicu, RNA ribosomale, chì hè una struttura chì tutti l'esseri viventi anu.

Anton Van Leeuwenhoek, chì hà travagliatu da u 1674 finu à a so morte, essendu unu di i precursori di a biologia cellulare, microbiologica è sperimentale, hè ancu riesciutu à fà vari studii è esperimenti, hè statu quellu chì hà fattu scuperte più impurtanti, chì sò state ancu fabbricate per a so persona.

Ci hè ancu l'impurtante cuntribuzione di un altru duttore tedescu, chì hà sappiutu determinà chì ogni cellula hè responsabile di una malattia diversa, affinchì parechji tippi ponu esse diagnosticati secondu e so funzioni.

A so volta, ci hè stata a participazione di numerosi scienziati, biologi è duttori impurtanti in a storia, ancu se tuttu què hè statu grazia à l'avanzate fatte da i microscopi chì eranu i dispositivi di guida di tutta sta materia, postu chì senza elli serianu imperceptibili à l'ochju. umani, è à u so turnu sò state determinate e so funzioni è vari tippi esistenti.

Dopu tuttu què, cuncetti muderni è attuali pudianu esse stabiliti, grazia à u fattu chì sò stati ricevuti di più in più cuntribuzioni, chì eranu tutalmente pusitivi per u studiu di elli, è stabilendu leggi è parametri per pudè investigalli.

Cuncettu attuale

E cellule sò state determinate à esse unità fisiologiche è morfologiche di tutti l'esseri viventi esistenti, termini chì abbraccianu i principii di sta scenza, chì ponu dì i modi di sviluppu, evoluzione, forme di crescita è riproduzione di tutte e forme di vita di stu pianeta, è ci sò ancu alcuni chì campanu cù parechji di questi è altri chì ne necessitanu solu unu per esse in gradu di esiste.

U cuncettu mudernu hè fondamentalmente uguale à quellu attuale, solu chì specifica trè principii di a scienza, chì sò i seguenti.

  • Tutte e funzioni vitali chì l'esseri viventi ponu avè sò cagiunati da e cellule è da e sostanze ch'elli secretenu, è sò cusì putenti chì ci puderebbenu esse ancu esseri per i quali una sola cellula basterebbe per realizà tutti i prucessi sopra menzionati, cum'è l'organismi unicellulari.
  • Ci hè una cellula staminali, chì hè ciò chì dà origine à altre cellule, postu chì queste ponu vene solu da altre cellule, questu essendu u prucessu di più impurtanza in a vitalità di un essere vivu, in più e cellule capaci di creà ne altre sò chjamate procarioti, è eucarioti sò l'altru tipu.
  • Ci sò à tempu urganismi pluricellulari è unicellulari, In relazione cù questu hè u principiu chì ogni essere vivu hè strutturatu da cellule è batteri, o da e so secrezioni.

E cellule sò state ampiamente studiate dapoi parechji anni, è malgradu tuttu u sforzu dedicatu à elle, tutte e so caratteristiche è misteri ùn sò ancu stati cumpletamente scuperti finu à oghje, ancu se in una certa misura si sà abbastanza nantu à elle.

Divizia cellulare

E cellule ponu esse divise in dui tippi, procarioti è eucarioti, ognuna di e quali hà e so proprie caratteristiche è funzioni chì a differenzianu da u so cumpagnu, cume i procarioti sò quelle chì anu a capacità di ripruducesi trà di elli, è cusì creanu nuove cellule.

  • Cellule eucarioti: Queste sò e cellule chì strutturanu animali, piante è funghi.
  • Cellule procariote: Sò quelli chì cumprenenu strutture di materia viva chjamate batteri è archee.

Queste anu funzioni chì furniscenu a vitalità necessaria à l'esseri viventi cum'è nutrizione, muvimentu, crescita, sviluppu, frà altri prucessi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ana Karen dijo

    wow !! tuttu què hè incredibile, grazie aghju amparatu assai nantu à e cellule eucariote è procariote è e cellule STEM, chì anu participatu à scopre tuttu què, l'avanzamentu di i microscopi eccellenti ricerche

  2.   maria de los angeles dijo

    ottimu travagliu di riassuntu cù cuntenutu chjave chì ti permette di amparà nantu à e cellule, cume si dividenu è chì l'anu scuperta ..