E teorie più pertinenti di l'origine di a vita in a storia

Durante u sviluppu di l'umanità, parechji anu avutu diverse credenze nantu à cumu si hè evoluta, è cume a vita nantu à a terra hà iniziatu, cun assai cun inclinazioni versu a religione, è ancu altri chì anu tiurie scentifiche basatu annantu à investigazioni, chì in certi ùn sò micca state dimustrate a so veracità, cum'è in altri sò stati scartati cum'è inconclusivi.

Sta quistione hè stata di grande cuntruversa per parechji anni, avendu gruppi di seguaci da e duie parti, perchè ci sò alcuni chì credenu in u soprannaturale, è ancu altri chì anu bisognu di tuttu per avè una spiegazione è un perchè per dà un sensu à questu ..

l credenze di e teorie di l'origine di a vita, chì sò guvernati da e religioni sò i più antichi, postu chì ancu e civiltà cum'è l'Egizziani, i Persiani, i Rumani, l'Aztecs, è assai altri, eranu fideli seguitori di divinità, chì eranu rispunsevuli di dà li tuttu ciò chì u mondu li pudia offre, è ancu a vita stessa, ancu s'ellu ci era è ancu oghje un numeru infinitu di religioni pò esse osservatu, cun credenze totalmente diverse, tutti ghjunghjenu à u listessu puntu in cui un essere supranaturale è putente era quellu chì hà datu l'iniziu à l'universu è a creazione di vita.

D'altra parte, quelli chì sò inclinati versu a scienza, cercanu trà l'eventi chì sò stati archivati ​​di tutti l'eventi chì sò trascorsi in u tempu chì a pianeta hè stata viva, ghjunghjendu à diverse conclusioni, presentate da vari scienziati, chì anu arrivatu à Raccontate chì hè assai pussibule chì a vita, cume a cunniscimu oghje, sia venuta da un locu tutalmente diversu da u pianeta terra, è chì hè quì chì hà avutu l'uppurtunità di sviluppassi è evolve.

Ancu se parechje di ste teurie sò state scartate perchè ùn sò state pruvate, è à a so volta dimustratu chì certi avvenimenti ùn eranu micca d'accordu cù u sviluppu di alcune spezie, i scienziati stanu sempre investigendu cumu si hè nata l'esistenza di una vita cusì preziosa.

Una di e teurie di a vita chì hà causatu a più cuntruversa hè quella di l'evoluzione, chì spiega chì l'esseri umani venenu da primati, ciò chì significa chì e persone cun credenze religiose è e stesse istituzioni eranu scunvurte, perchè essendu Sicondu elli, l'omu hè statu creatu in u maghjina di u Signore, ch'elli anu pigliatu cum'è insulta per pruvà à dì ch'elli venianu da un animale.

E teorie più pertinenti di l'origine di a vita in tutta a storia di l'umanità ponu esse divise in dui tippi, cum'è avemu vistu prima, quelli di e credenze religiose è quelle di a scienza, chì anu modi di pensà assai diversi, è elli stessi si rompenu falà in vari tippi di teorie.

Teorii secondu e credenze scentifiche

Frà i penseri di i grandi scientifichi, sò state determinate varie teurie di cume a vita hè stata creata, trà e quali seranu menzionate e più pertinenti:

Teoria di u Big Bang

Sta teoria hè a più pertinente in u campu scentificu induve sò state implicate figure impurtanti cum'è Albert Einstein, chì hà datu grandi cuntribuzioni cù a so teoria di a relatività.

Questu cunsiste in chì circa 13.800 milioni d'anni fà, tutta a materia era strettamente unita in un locu, chì era assai chjucu, quandu di colpu per qualchì ragione, si riscaldava in un tale modu chì esplose, sparghjendu si in un territoriu longu creendu nuvole di sub -particule è atomi, chì più tardi, mentre si sò raffreddati, formanu i corpi celesti, pianete è altri.

Sta teoria dice chì l'universu hè in espansione constante, dunque ogni minutu chì passa, si puderia dì chì ci hè a pussibilità di creà una nova vita, postu chì hè cumposta da atomi è molecule chì fluttanu in l'universu sanu.

A nova teoria di l'urigine

Sta teoria hè stata creata da un scientistu di l'Università di Heidelberg in Germania, chì i so penseri dicenu chì a creazione di a vita ùn hè micca stata grazia à una grande splusione, cum'è espressa da a teoria di u Big Bang, ma chì hè stata accaduta dopu un longu periodu di congelazione assoluta chì l’universu sanu hè statu sottumessu, per poi piglià una temperatura adatta per l’origine di a vita.

Teoria di a generazione spuntanea

Hè una credenza assai antica, chì ancu e civilisazioni cum'è i Maya cridianu, chì dice chì ogni essere vivente vene da qualchì materiale organicu o inorganicu, è ancu da un mischju di i dui, in u quale si pensava chì e mosche venianu da letame o da rifiuti. , i topi venianu da carta o cartone, è anatre da alcuni frutti.

Sta teoria hè stata sustenuta da parechje persone famose, cum'è Aristotele, ancu se più tardi in u XVII seculu u tiuria di biogenesi chì hà dettu chì l'esseri viventi venenu solu da altri esseri viventi, ma hè statu solu finu à u XIX seculu chì sta teoria di l'urigine di a vita hè stata scartata.

Teoria di a Panspermia

Questa hè una teoria chì hà a basa di e so credenze, chì a vita nantu à a terra ùn hè micca originaria di sè, ma hè vita extraterrestra, chì hè stata trasportata da meteoriti è comete in tuttu u spaziu finu à ghjunghje in superficie.

Hè statu chjamatu u tiuria cuntruversa, Perchè hà dettu chì questi organismi anu sappiutu suppurtà e temperature ostili di u vuotu di l'universu, è ancu u caldu intensu chì ogni corpu prisenta quandu penetra cù u primu stratu di a terra.

Questa teoria hè stata scartata perchè ùn avia micca prove sufficienti chì i microorganismi cù e caratteristiche sopra descritte esistessinu.

I seguitori di sta teoria sò divisi in dui tippi, quelli chì affirmanu chì i microorganismi sò stati intenzionalmente diretti à a terra, è quelli chì dicenu chì era naturale.

  • A panspermia diretta assicura chì l'esseri intelligenti d'altri pianeti mandessinu materia capaci di furmà a vita in meteoriti cù l'intenzione di verificà se u territoriu era adattu per a vita.
  • È quellu naturale si basa nantu à una chance simplice, vale à dì, chì per furtuna o per destinu sò ghjunti i microorganismi chì avianu a capacità di creà vita cum'ella hè cunnisciuta oghje.

Teoria secondu e credenze religiose

Trà e diverse religioni chì ponu esse osservate in u mondu, ci sò diverse credenze, postu chì sò assai diverse, ma trà e più cunnisciute ci hè a teoria di u creazionisimu, chì pò esse osservata in parechji casi diversi cum'è a creazione secondu i Maya.

Creazionisimu

Questu hè basatu annantu à u Capitulu di Genesi descrittu in a Bibbia, in chì dice chì a terra hè stata creata in 7 ghjorni da una entità divisa chjamata Diu, chì u primu ghjornu di u so travagliu per creà l'esistenza, s'hè dedicatu à u celu è à i mari chì coperanu tutta a terra, è più tardi in u sicondu per dedicà si à a luce chì furnia chiarezza, è à a bughjura.

I primi segni di vita chì sò stati visti in sta teoria di l'urigine di a vita, sò stati in u terzu passu chì Diu hà fattu, chì era a creazione di e piante, è dopu u quartu ghjornu per creà u sole chì seria solu in u ghjornu è a luna chì schjarisce e notte bughjicose.

Pesci è acelli averianu u so tempu, dighjà u quintu ghjornu, chì abiterebbe i celi è i mari creati u primu ghjornu, è cusì u sestu ghjornu creeranu l'esseri chì abiterianu a terra, frà i quali ci serianu parechje spezie, cum'è mammiferi, rettili, anfibi è altri, creendu l'omu cun elli.

Benchì aghju creatu solu un omu, chì si chjamava Adamu, dopu avè vistu l'altri animali Diu hà capitu chì avia bisognu di cumpagnia, allora l'ha messu à dorme è li hà pigliatu qualchì costula, cù a quale hà furmatu una donna, chjamata Eva, chì eranu quelli chì abitavanu a terra divina, cunnisciuta cum'è paradisu.

In più di questu, ci sò e teorie di u creazionisimu di e culture antiche cum'è i Maya, l'Egiziani, i Grechi, frà parechji altri, chì anu una mitulugia cù parechji dii, chì sò cumunemente dati à forze di a natura, à quale ognunu era rispunsevule di a creazione in un certu rispettu.

Benchì e credenze scentifiche è religiose ùn sianu d'accordu, hè statu determinatu chì i scienziati s'appoghjanu nantu à parechje mitulugie di varie civiltà per sustene e so ipotesi, servendu da guida per falla.

In più di una grande cuntruversa, riguardu à l'insignamentu di i zitelli in e scole, perchè in l'ultimi anni di u XNUMXu seculu, a religione era assai forte, è u cumandamentu supranu di queste, hà dettu chì alcune teurie ùn eranu micca adatte per esse insegnate à e generazioni future.

Attualmente ste teorie di l'urigine di a vita sò assai impurtanti per a ricerca biologica, è sò basi fundamentali per u studiu di l'essere umanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.