Scuprite cume sò ste 15 tradizioni è usi di a Spagna

Nel corso di i seculi, a cultura spagnola hà evolutu à ogni passu di i sfarenti populi chì si sò stallati in u territoriu. Per questa ragione, ci hè una grande varietà di tradizioni è abitudini in Spagna chì sò celebrati di tantu in tantu.

Indipendentemente da u fattu chì a cultura chì a Spagna abbraccia sia simile in a maiò parte di e regioni, in ogni pruvincia hè pussibule truvà singularità chì li caratterizanu; hè per quessa chì hè ancu pussibule di vede assai diversità in diversi aspetti di e tradizioni è di l'usi.

A causa di u gran numeru di tradizioni spagnole, hè difficiule di sceglie un picculu numeru di elle. Tuttavia, avemu sceltu per a lista alcuni di i più popolari chì si celebranu in u territoriu, trà i quali truvemu Flamenco, San Isidro, Carnaval, Samana Santa, Tauromaquía, Battaglia di u Vinu è Tre Magi.

Corrida

A corrida hè un usu di a Spagna, postu chì hè natu in u so territoriu in u XII seculu, ma hè statu ancu adattatu da altri paesi cum'è Venezuela, Messicu è i Stati Uniti. Stu festival hè ancu cunnisciutu cum'è u "corride", In chì u" domatore "pò esse à pedi o à cavallu è hè vistutu cù ornamenti tipichi, secondu a regione.

Inoltre, hè pussibule truvà vari tradizioni è usi di a Spagna chì sò in relazione cù a Corrida. Tra d'elli hè u toro de fuego, el toro ensogado, Bous al carrer, festa do boi, running of the bulls, capes, corrida comica è concorsi di clipping.

San isidru labrador

E feste di San Isidru sò una di l'usi spagnoli i più riprisentativi è pupulari, chì hè celebrata ogni annu in Madrid pochi ghjorni nanzu è dopu u 15 di maghju.

L'avvenimenti culturali ponu esse varii, ma u so scopu hè di fà onore à San Isidru Labrador. Trà i festivali i più cumuni sò festival à l'aria aperta, pellegrinaggi, spettaculi culturali è attrazioni.

Carnaval

In Spagna, u carnavale hè statu celebratu dapoi parechji anni, essendu intornu à u Medievu quandu hà principiatu u periodu Rinascimentale. Diversi festivali o celebrazioni di u Cristianesimu sò assuciati cun ellu, specificamente a Quaresima. Inoltre, in a maiò parte di e feste si deve celebrà u Mercuri di e Ceneri è u Lardero Ghjovi.

Tuttavia, secondu a regione, questu pò varià. tradizione di Spagna. Per esempiu, Avilés hè unu di i festival più impurtanti è dura circa una settimana, cù attività varie cum'è orchestre, una sfilata di carnevale, discesa di u fiume Galiana, Ghjovi di Comadres, frà altri.

Flamencu

Flamenco, ricunnisciutu è famosu stile di ballu uriginariu di a cumunità autonoma di l'Andalusia Torna à u XVIIIu seculu, hà ancu un inseme di usi è tradizioni di a Spagna (in più d'esse un ballu tipicu).

  • Si caratterizeghja per cantà, ballà è ghjucà.
  • Hè cunsideratu un Patrimoniu Culturale Immateriale di l'umanità da l'UNESCO.
  • A creazione o l'urigine hè attribuita à a diversità culturale di l'epica, postu chì i coloni eranu di varie regioni d'Europa.

Pasqua

A Settimana Santa hè una festa cattolica chì hè celebrata à a fine di a Quaresima in u calendariu di quella religione. Questu hè celebratu ogni annu in una grande parte di u territoriu, induve l'attività ponu varià secondu l'usi di ogni populu chì abita e varie regioni di u territoriu spagnolu.

Cum'è u flamenco, a Settimana Santa (o a Settimana Grande) questu hè statu mandatu à l'UNESCO cù a dumanda di aghjunghje cum'è Cultura Immateriale, ma in questu casu ùn ci hè ancu stata risposta.

I trè maghi

Unu di l'usi è di e tradizioni più ricunnisciute in Spagna sò i Re Magi, chì sò ancu più impurtanti di Babbu Natale, perchè à a data di i Rè hè quandu i zitelli di solitu ricevenu i più boni rigali; postu chì secondu u cattolicesimu, sti trè Rè sò andati à scuntrà u zitellu Ghjesù è li anu offertu vista, incensu è oru.

Sta celebrazione si face ogni annu u 6 di ghjennaghju, duve nurmalmente a matina i zitelli ricevenu ghjoculi è dolci; ancu se à u cuntrariu di Babbu Natale, ùn ricevenu micca u carbone quand'elli si sò purtati male.

Battaglia di u Vinu

Unu di l ' tradizioni di Spagna è à u so tornu, una festa di interessu turisticu naziunale (ancu se parechji stranieri ci assistenu ancu). Hè celebrata in Haro u 29 di ghjugnu, in leia cù a festa di San Petru.

A festa si compone di una celebrazione in cui i membri si bagnanu cù vinu russu, finu à chì i panni sò cumpletamente purpurini (di solitu portanu panni di culore chjaru per uttene stu risultatu). Chì hè celebratu in modu organizatu dapoi u 1949u seculu (secondu i dati) è era prima un "pellegrinaghju" finu à u XNUMX, quandu u nome "battaglia di u vinu" hà guadagnatu popolarità.

Quelli eranu i costumi è e tradizioni spagnole chì vulemu mostrarle, allora speremu chì l'infurmazioni sò state utili per informà vi nantu à a cultura spagnola. Se vulete aghjunghje un altru persunalizatu o tradizione, site liberu di fà la attraversu a scatula di cumenti; cum'è pudete ancu sparte lu in e vostre rete, ci aiuterebbe assai è in listessu tempu, permetterebbe di allargà a cultura generale di l'altri populi.

Caminu di Santiago

A strada di Santiago

Dapoi l'annu 812 quandu sò principiate ste vie, cuntinua à avè un grande successu. Hè un pelegrinaggiu à Santiago de Compostela, induve a tomba di l'apòstulu hè stata trovata. Dunque à u principiu, a fine di questu pellegrinaghju o giru era solu religiosa. Ma oghje ghjornu hè unu di i percorsi i più seguitati, cù turisti chì venenu da tuttu u mondu è chì, per mezu di elle, cunnoscenu un pocu di più nantu à a cultura, a gastrunumia è tutti i populi chì a cumponenu.

E Falle

 

E Fallie di Valencia

Un'altra di e feste di interessu turisticu, chì ùn si pò mancà nant'à un calendariu, sò e Fallas. Queste feste sò celebrate in onore di San José, allora i videremu da u 15 à u 19 di marzu. Consiste à fà figure di tipu sariticu è sempre in leia cù l'affari d'attualità, per brusgià dopu cunnisciuti cum'è 'la cremà'. Ma ste figure ùn sò mancu appena semplici, seranu alte parechji metri, fatti cù materiali cum'è cartone o plastilina è polistirene, fatti da u Artisti falli durante l'annu.

vai per tapas

Andà per tapas

Una cosa hè di sorte à pranzu o cena è un'altra altra, vai per tapas o tapas. Hè un'altra di e tradizioni è l'usi di a Spagna chì ùn duviamu micca mancà. Consiste in surtite in un bar, cumandendu un vinu o una biera, ancu se pò esse una bevanda senza alcolu, benintesa. Dopu questu, u bar metterà un coperchio per accumpagnà sta bevanda. Ogni ghjornu hè cumunu per u bar avè diverse opzioni di tapas: Calamar, frittata, chorizo ​​cù vinu, tripa, ecc. Pudete fà un percorsu di bars è in ognunu dumandate una tapa o ancu, chì a vi dinu di rigalu cù a vostra bevanda. L'ultima hè una abitudine abbastanza frequente in alcune cumunità autonome.

siesta

U NAP

Hè vera chì ogni volta, hè una pratica abbastanza diffusa in altri paesi. Ma duvemu ancu integrallu cum'è abitudine spagnola, perchè hè. Chjamemu quellu momentu dopu avè manghjatu una sunnita, induve ci rilassemu è addurmintemu, ma solu un mumentu. Hè vera chì ci sò e suneste chì duranu più, ma si dice chì s'ella hè più corta, ci darà abbastanza energia per ripiglià a ghjurnata di travagliu o di studiu chì avemu avanti.

Aspetta u turnu

Rispettate è aspettate u vostru turnu

Hè vera chì certe volte ùn hè micca cusì è chì in d'altri ci anu ancu furzatu à avè da ritirà un numeru. Ma per un bellu pezzu c'era l'abitudine d'andà in un locu, ch'ellu fussi un supermercatu o un centru medicu è dumandassi quale era l'ultimu. Un modu di rispettu à u so tornu chì hè ancu firmatu bè arradicatu trà e cusiddette usanze spagnole. Sicura chì l'avete seguitata parechje volte!

a Tomatina

A Tomatina

Un altru di questi festival chjave in Spagna hè a Tomatina. Hè festighjatu in a cumuna di Buñol, Valencia. Si face sempre durante l'ultimu weekend d'Agostu è cunsiste à lampassi pumate l'uni à l'altri. Dunque pò esse chjamata battaglia di pomodori. U culore rossu inunderà e strade è ancu i vestiti è a ghjente chì ci hè. Si dice chì a so origine era una burla, quandu un gruppu di ghjovani lanciò i pumati à una persona chì cantava in cità.

San Fermin

San Ferminu

Hè un altru di i festivali di interessu turisticu chì hè celebratu in a cità di Pamplona. U principiu di sta festa si face cù u cusì chjamatu 'Chupinazo' chì si face da u Cunsigliu municipale. Serà u 6 di lugliu sin'à u 14. In quelli ghjorni è di e feste ci ne era sempre unu chì avia un interessu particulare è era chjamatu "a corsa di i toru". Era una corsa, induve a ghjente curria, cù sei toru sciolti. Ancu se dicemu, hè un'altra di e grandi tradizioni di stu locu, hè vera chì hà ottenutu fama o ricunniscenza mundiale quandu Ernest Hemingway li hà mintuvati in u so libru 'Fiesta'.

tutti i Santi

U Santu Santu

In altre parte di u mondu hè u Ghjornu di i Morti o, a notte nanzu, Halloween. In Spagna hè ancu un ghjornu prominente per esse u ghjornu di Tutti i Santi. Hè u 1u di nuvembre quandu i ricordi si affollanu più chè mai, perchè a famiglia è l'amichi chì sò morti sò ricurdati. I fiori sò purtati in u cimiteru è candele o candele sò accese in a so memoria.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Josuu dijo

    chì ondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!! : v

  2.   Enrique dijo

    A verità hè chì mi servirà assai, ma mi piacerebbe chì mettite di più cose postu chì i stranieri a ponu vede è leghje, è chì ci sò più lingue postu chì un stranieru a pò leghje in a so lingua naziunale, ma sì puderia esse qualificatu Daraghju 4 per via di a questione chì più cose è altre lingue sò necessarie, spergu di fà, è rispettu e risposte di tutti. Cordiali saluti è grazie.