E tradizioni è usanze più pupulari di l'Argentina

Hè cunsideratu chì usanze è tradizioni di l'Argentina Sò assai larghi in termini di diversità culturale, dunque, hè pussibule di truvà ne di più paragunatu à l'altri paesi. Ci sò chì anu ottenutu pupularità fora di u territoriu, perchè sò assai riprisentativi è praticamente una caratteristica chì li permette di esse assuciati à un argentinu. Chì avemu compilatu cù l'intenzione di allargà a cultura generale di i nostri lettori.

Frà elle, hè pussibule di truvà tradizioni argentine cum'è u mate, u folklore, e famose empanadas o ancu e fiere chì si tenenu in Buenos Aires.

Empanadas argentine

Cunnisciutu solu cum'è "empanadas", stu piattu hè unu di i più emblematichi è genera prublemi cuntruversi cum'è a cumpetizione trà l'Argentina è l'Uruguay per i migliori. Indipendentemente da questu, l'empanada argentina hè una autentica delicatezza chì pò esse riempita in vari modi secondu a regione induve site.

Ci sò Catamarca empanadas, da Tucumán, Córdoba, Salteñas, Mendoza, La Rioja, Santiago, Creoli, Rosario è Entre Ríos. Ognunu cù un toccu diversu è una maghjina simile, cum'è in tuttu u gustu hè spettaculare. Anu una forma di sermi-circle di circa 20 centimetri di diametru.

Mate

Mate hè un Bivenda tipica di i custumi di l'Argentina, una infusione fatta cù foglie di yerba mate (hè per quessa chì stu nome hè statu inventatu). Queste foglie sò tagliate è poi macinate per aghjunghje à un mate o porongo (una spezia di pipa per beie mate) cun acqua à a temperatura giusta è ancu secondu u gustu, hè pussibule aghjunghje un elementu dolcificante chì copre l'amarezza prodotta da u yerba.

D 'altra banda, mate include una serie di benefici in quelli chì u cunsumanu, postu chì funziona cum'è digestivu è purificatore (hà antioxidanti), chì permette di priservà l'organisimu. Per questa ragione è u fattu chì l'Argentini tendenu à beie assai cumpagnu, hè una tradizione argentina abbastanza pupulare.

U tango

Un generu musicale è ballu hè natu in Río de la Plata, chì hà ancu influenzatu e cità vicine cum'è Montevideo è Buenos Aires. U so successu hè principalmente per via di a diversità culturale di l'epica (menzionata sopra per spiegà perchè ci sò tante usanze è tradizioni), in cui i stranieri d'Europa emigraru principalmente è chì questu hà cuntribuitu à u Creazione di tango cù l'aiutu di l'antenati di a culunia.

Inoltre, deve esse menzionatu chì era, è hè, un ballu pupulare chì hà rivoluzionatu tutti i stili finu à quellu mumentu. Postu chì hà aghjuntu quellu toccu sensuale chì hè statu ballatu in coppia è abbracciatu. A so cumpusizioni hè di solitu cumposta sia da u tema sia da u coru. Certe volte e so parolle eranu scritte in un 'slang'. Vale à dì, in una lingua aduprata solu da un picculu gruppu di persone.

fútbol

U football hè di tradizioni è usi di l'Argentina postu chì hè u sport u più pupulare in u paese, hè quellu chì hà i più ghjucatori federati è à u so tornu, hè ancu u più praticatu da u sessu maschile. Sicondu i dati, ogni 9/10 persone piace u calciu è sustenenu una squadra. Hè in u 1893 quandu hè stata creata a cosiddetta Associazione di Football Argentinu, essendu l'ottava più vechja di u mondu. I club di calcio chì appartenenu à l'Argentina sò quelli chì anu ottenutu u più tituli internaziunali.

E fiere à l'aria aperta

In Argentina l'urganizazione di fiere all'aperto hè assai cumuna, in particulare in a so capitale Buenos Aires; frà elle pudemu truvà e seguenti:

  • Fiera di San Telmo: una fiera di strada chì si tene ogni settimana è hè una di e più grandi di u Sudamerica. In questu hè cumunu a vendita di souvenirs lucali è a vendita di antichità.
  • Fiera di u Libru: Tenuta in u Parcu Rivadavia ogni duminicata, sta capitale hè cunsiderata quella cun u più grande numeru di librerie per numeru di cittadini.

U arrustitu

U barbecue hè una tradizione argentina in chì a cucina hè aduprata per cucinà pianu pianu l'alimentu, chì hè di solitu carne, pollu, cotuletta, agnellu, pesciu, frà altri tippi di carne. Quessi sò cucinati cù l'usu di carbone, legnu o grill à gas, cù u quale si produce u calore chì permetterà a cucina di carni o di salsicce.

In Argentina nurmalmente arrustiti necessitanu parechje ore di focu, parechje volte si manghja "al pan" vale à dì, hè adupratu per manghjà cibu cucinatu o "in piattu", induve u arrostu hè servutu cù un cultellu è una forchetta. Si dice ancu chì sò e persone chì campanu in u campu, quelli chì ammaestranu a tecnica cunnisciuta cum'è 'arrustitu à a croce' o 'arrustitu à a griglia'. Si dice chì in e cità hà una piccula variazione in a so preparazione è ùn hè micca cusì rusticu, postu chì ùn partenu micca da a listessa preparazione di u focu è chì serà rimarcata in l'alimentu.

Ring run

Hè nurmalmente celebrata in Buenos Aires, in u quartieru Mataderos. U ghjocu cunsiste in chì i cuncurrenti sò spartuti in dui gruppi è l'idea hè chì in un arcu induve un anellu pende, u gaucho deve andà è attraversallu cù un bastone o simile. Hè un ghjocu tipicu è divertente, chì vi piacerebbe sicuramente guardà se venite à vede e pratiche chì sò generalmente realizate in tutte e Fiere di i Macelli.

Schernu Pinamar

Ogni annu hè tradizione di l'Argentina l'urganizazione di l'evenimentu "Pinamar Screen" in u mese di marzu, induve hè pussibule di vede un pocu di a cinematografia naziunale-europea, gode di l'invitati è ch'elli gudiscenu a gastrunumia è u sinemà argentini.

U caramelu di latte

caramelu

Di tutti i dessert di l'Argentina, unu di i più tipichi è cunnisciuti hè dulce de leche. Ancu s'ellu hè veru chì a so origine data di parechji seculi, da u 1900 era digià cummercializata in questu locu. À tal puntu chì in Cañuelas (Buenos Aires) ogni annu rende omagiu in forma di Festival Dulce de Leche è questu hè statu dichjaratu d'interessu turisticu. U Dulce de leche hè preparatu scaldendu u latte condensatu, ma ancu se pò sembra u cuntrariu, ùn hè micca stufante cum'è si pensa, ancu s'ellu hè zuccheratu.

U Yerra

l'errore

Hè un ghjornu di festa è di tradizione per a campagna. Hè vera chì se parlemu di l'urigine di ciò chì si chjama Yerra averiamu da unì li cù l'Egittu. Ma l'Argentina l'hà accoltu l'incorporendu cum'è unu di i so grandi ghjorni. A parolla stessa chì deriva da "ferru", face menzione di u marcatura di bestiame. Quellu mumentu quandu un ferru assai caldu si mette nantu à u so spinu. Ma ancu in questu mumentu pudete vede a vaccinazione di l'animali o l'abilità chì ogni pruprietariu o cavaliere avia nantu à elli. Cusì ancu l'usu di u laziu hè un mumentu previstu.

Biscotti di caramelu

Alfajor Argentinu

Ancu se, dulce de leche hè stabilitu cum'è u dessert tipicu per eccellenza, ùn pudemu micca dimenticà l'alfajores. Cù urigine andalusa, ma chì hè stata stabilita in Argentina per u piacè di tutti i commensali. Hè una spezia di impastata unita da un ripieno, cum'è s'ellu fussi un biscottu. L'impastu hè fattu di farina, burru è tuorli d'ove. Hè vera chì unu di i ripieni più riesciuti hè dulce de leche, ma ci sò altri cù frutti o cicculata.

U Malambo

malambo

Ancu se hè vera chì u tango hè unu di i balli i più diffusi, ùn pudemu micca lascià Malambo da parte perchè hè una danza folclorica. Ci vole à dì chì appartene à a chjamata musica meridionale è chì nascita era di ritornu in u 1600. Hè musica fatta attraversu un tamburu bassu legüero ma ùn hà micca parolle. E chitarre accumpagneranu dinò sta musica speciale.

Salutu cù un basgiu nantu à a guancia

basgià nantu à a guancia

Hè vera chì serà di più in più frequente vede cumu i dui basgi sò unu di i più boni modi di salutu. Ma dendu cusì solu unu nantu à una guancia hè sempre statu unu di i grandi usi di stu paese. Con l'eccezione di un avvenimentu o mumentu più formale, a regula di u baciu ùn hè stata seguitata à quellu tempu. Hè vera chì hè un salutu più cumunu trà e donne, ancu s'elle ùn si cunnoscenu mancu appena.

A torta di casamentu è i nastri

torta di nozze

Hè una tradizione, ben chì sia vera chì a pudemu vede di più in più è in altri lochi. Benchì, di solitu lanciamu u mazzulu versu e persone chì volenu un 'aiutu' per esse u prossimu à passà per l'altare, in questu casu hè diversu. Hà u listessu scopu, ma hè allevatu in modu uriginale. U torta di nozze averà un anellu piattu, attaccatu à un nastru chì spicca. Ma benintesa, ci seranu assai altri nastri uguali chì si distinguenu ancu da stu dessert. Cusì e persone chì sò single, ponu tirà sti nastri. Quellu chì trova l'anellu serà u prossimu à dì "iè, eiu".

Speremu chì vi sianu piaciute ste tradizioni è usi di l'Argentina, chì vi invitemu à sparte nantu à e vostre rete suciale. In casu avete dubbi o vulete cuntribuisce à un altru usu o tradizione, ùn vi scurdate di lasciaci un cummentariu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Lilly dijo

    Mi piace à circà nantu à Internet in tutta a mo terra. Da luntanu, Spagna palma de Mallorca illes balleares saluti.

  2.   Axel dijo

    Grazie! Aghju travagliatu annantu à questu per a mo scola (sò un studiente di quinta) Cercu à circà questu per qualchì ora, ma pareva per sempre. 5/5

    Grazie!

  3.   Jefflogame u bellu zitellu dijo

    Iè m'hà servitu (sò à 5 anni) ma circate di più è ci sò pochissimi sì questu avessi stelle li daraghju un 1 se qualcunu accetta di scrive

  4.   paari dijo

    GRAZIE, Salute, sò Sandra è sò novu, mi chjamu Sandra Leticia Rojas Toledo, campu in Tijuana, sò nata u 10 d'Agostu 2009, aghju 10 anni è sò di Sinaloa

    AVVEDECI