Vi mostremu 9 tradizioni è usi di u Cile chì duvete cunnosce

A cultura cilena hè una variazione di e diverse tradizioni chì sò state mischiate cù u passu di u tempu, cum'è quelle di i tempi precolombiani è quelli chì sò ghjunti à l'epica di e culunie da a manu di i Spagnoli. Dunque, ci hè una grande varietà di tradizioni è usi di u Cile chì videremu longu à l'entrata.

A so grande estensione hà fattu nasce un grande numeru di regioni, ognuna cun custumi è tradizioni tipichi originali o mudificati sicondu u situ; in più di ciò ponu ancu avè a so propria cultura regiunale, cum'ellu hè u casu in a maiò parte di i paesi.

Cunnosce ste 7 tradizioni è usi di u Cile

1 Gastronomie

In u campu gastronomicu, a diversità hè incredibile grazia à u mischju di culture chì esistenu in u territoriu, pudendu truvà piatti spagnoli, inca è tedeschi trà i principali, i più impurtanti è populari di u paese.

Dintra u Gastronomia cilena Hè pussibule truvà un gustu particulare per l'alimenti cum'è pumati, agliu, carne, frutti di mare, risu, è patate assortite; mentre chì e bevande più cumune sò pisco (bevanda alcolica di a famiglia di l'acquavita, prodotta da a distillazione di vinu da uva) è chicha (bevande originate da a fermentazione di frutti).

I piatti più cumuni sò Las Humitas, empanadas è porcu in pietra.

2. Folklore

L'usi è e tradizioni di u Cile sò ancu varie in musica, ballu, leggende è costumi tipichi, dunque, secondu a regione, hè ancu pussibule di vede cambiamenti in questi aspetti. Tuttavia, a maiò parte di elli sò strettamente cunnessi, vale à dì, sò abbastanza simili.

  • I costumi o vestiti tipichi sò abbastanza culuriti è cù trame chì attiranu l'attenzione, frà elle hè u sau-sau o a cueca. Frà elle hè cumunu di vede l'altiplanu, pascuense, huaso, araucana è chilote.
  • In quantu à e danze, sò praticate di solitu in e festività impurtanti di u territoriu, a danza naziunale essendu a Cueca; ma ci sò ancu altri tippi (u trottu, u fiancu, frà altri) chì sò ancu attrattivi è assai diversi l'uni da l'altri.
  • In Cile hè assai cumunu à ascultà a cumbia cilena, chì hè un pocu più rapida cà quella colombiana è include ancu pianoforti trà i so strumenti. In u listessu modu, ballate è boleros sò ancu ascoltati largamente, qualcosa chì hè statu cultivatu da i media. Rock, pop è jazz anu ancu un rolu impurtante in a cultura musicale di u paese.
  • Infine, ci hè un gran numeru di leggende cilene chì varieghjanu secondu a regione, frà elle ci sò Pirati in La Serena, La Quintrala, La Llorona, frà altri. Cum'è ci sò ancu parechji miti, cum'è El Copihue Rojo, La Cascada del Velo de la Novia è assai altri.

Festività è celebrazioni cilene

I Cileni celebranu, cum'è a maiò parte di i paesi, e date festive cum'è Natale o Halloween. Tuttavia, anu ancu una larga varietà di celebrazioni cum'è a Settimana Valdiviana, Festività di a Vendemmia, U Capu Indigenu è u Festivale di San Petru

  • A festa di San Petru hè celebrata u 28-29 di ghjugnu in Valparaíso, qualcosa chì hè celebrata ogni annu in e zone custiere da i marinari; chì adornanu e so barche per spassighjà per a baia.
  • El Carnavale d'inguernu Si festighjeghja à a fine di ghjugnu in Punta Arenas (Magallanes), induve l'arrivata di un tempu fretu è bughju (menu di 0 ° C è poche ore di sole) hè celebrata in strada per preparassi mentalmente.
  • A settimana di u 18 di Settembre hè quandu si celebra unu di i ghjorni più impurtanti, La Indipendenza di u Cile. Questu hè unu di i più populari in u paese è hè celebratu in una grande manera cù parechje feste in tuttu u territoriu, in cui pudete beie, manghjà è ballà un pocu cueca (danza tipica).
  • El Capu d'annu indigena Si festighjeghja u 24 di ghjugnu, à l'uccasione di a culminazione di a racolta per lascià riposà a terra, sta festa accoglie u solstiziu d'inguernu. Hè festighjatu in a cullina Santa Lucía de Santiago, a piazza principale di Temuco o in e zone rurale di u sudu di u Cile.

 

Speremu chì l'infurmazioni furnite nantu à e tradizioni è l'usi di u Cile sò state di u vostru piacè. Infine, pudete sparte u cuntenutu nantu à e vostre rete suciale o lasciate un cummentariu in a scatula situata uni pochi di pixel sottu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.