I trattamenti basati nantu à a gratitudine sò più efficaci

Site una persona grata? Apprezzi ciò chì avete? In questu articulu parlu di l'impurtanza di valurizà e piccule cose è di ringrazià da elli.

Prima di leghje st'articulu, vi invitu à fighjà stu brevi video in chì ci dà una di e chjave per esse felice.

In a video ci dicenu chì i scientifichi anu identificatu una di e chjave per esse più felici. Vulete sapè quale hè quella chjave? Attenti à u video:

[Ricumandemu "Esse felice per i prublemi"]

Si puderia dì què a gratitudine funziona cum'è un musculu. Se ogni ghjornu pigliemu u tempu per ricunnosce u valore di ciò chì avemu, i sentimenti di gratitudine è apprezzamentu aumenteranu dramaticamente. In fattu, e persone u menu riconoscenti sò quelle chì otteneranu u più, s'elli anu fattu u sforzu di apprezzà di più ciò chì ci hè intornu. "I trattamenti basati nantu à a gratitudine sò più efficaci per quelli menu grati"dice Philip Watkins, prufessore di psiculugia à l'Università di Washington Est.

Natalie LUISAAttualmente, a gratitudine in i zitelli hè un campu di ricerca chì i risultati più recenti indicanu chì u rolu di i genitori hè di primura per prumove st'attitudine di ricunniscenza.

Unu di i studii chì sò stati realizati in questu spaziu, è chì serà publicatu quist'annu in u Revista di Psiculugia Scolastica (Journal of Psychology School), hè quellu chì hè statu fattu cun un gruppu di 122 zitelli di scola primaria. Durante una settimana, sti studienti anu seguitu un curriculum in cui anu amparatu cuncetti relativi à a generosità è a cultura di a gratitudine. Chì accade dopu? Chì u 44% di i zitelli chì facianu parte di stu prugramma anu sceltu di scrive lettere di ringraziamentu quandu li anu datu l'opzione, dopu una presentazione da l'Associu Parenti. Tuttavia, di u gruppu di cuntrollu, era solu u 25% di i studienti chì anu sceltu di scrive stu tippu di lettera.

"U vechju dettu chì e virtù sò ottenute, micca insegnate, hè ciò chì accade quì"dice Robert Emmons, prufessore di psiculugia à l'Università di California. I genitori devenu esse mudelli per i so figlioli in questu cumpurtamentu, se vulete creà in elli u musculu di gratitudine. "Ancu se hè una idea chì di solitu ùn li piace micca à sente, ùn ponu micca dà à i so figlioli qualcosa chì elli stessi ùn anu micca"dice u duttore Emmons.

«Pare evidente chì sta mudificazione da parte di i genitori sia necessaria; in ogni modu, passa inosservatu per parechji di elli "dice Watkins. "Pensu chì u più impurtante seria per noi adulti di cumincià à capì chì ùn simu micca veramente assai grati ", aghjusta.

Sicondu a ricerca, u fattu semplice di ringrazià porta benefici tangibili. Un studiu di u 2008, publicatu in u  Revista di Psiculugia Scolastica, anu analizatu 221 zitelli di sesta è settima. Eranu spartuti in dui gruppi è ognunu era assignatu un compitu. U primu gruppu hè statu dumandatu à scrive, ogni ghjornu per duie settimane, cinque cose per e quali eranu grati. U secondu gruppu hè statu ancu dumandatu di fà una lista, ma elencendu cinque cose chì li disturbavanu. U risultatu hè chì, dopu quelle duie settimane chì durò u compitu, u primu gruppu hà mostratu un attitudine più pusitiva versu a scola è una più grande soddisfazione cù a so vita, paragunatu à u gruppu chì duvia elencà cinque lagnanze.

Materialisimu vs gratitudine

Cumprà per Internet Permettenu di acquistà ciò chì vulemu in modu simplice è veloce; ciò chì face più difficiule per noi di ricunnosce u valore di parechji di sti elementi. «Oghje, se unu di i vostri figlioli vole qualchì scarpa, andate nantu à u web, sceglite a taglia è u culore è l'avete in casa u lindumane. Ùn ghjunghjenu micca à "vulè" o dà priorità à altre cose, basta à appughjà un buttone ". Dice Willy Walter, direttore di l'impresa Walter & Dunlop in i Stati Uniti.

Secondu Jeffrey Froh, coautore di u studiu è prufessore assuciatu di psiculugia à l'Università Hofstra, l'adulescenti chì spessu fanu shopping in linea è ricevenu cù successu ciò ch'elli volenu tendenu à mustrà livelli più alti di depressione, attitudine negativa è peghju risultati accademici. "U materialisimu hà l'effettu cuntrariu à a gratitudine"dice Jefferey.

U valore di e piccule cose

Sicondu i circhificaturi, l'azzioni d'ogni ghjornu ponu esse ancu di più impurtanti chè grandi sforzi. "Esprimite gratitudine à u vostru cumpagnu o à i vostri figlioli"dice u duttore Hofstra Froh. «Perchè ringrazià u to figliolu per avè fattu qualcosa ch'ellu duverebbe fà? Perchè in questu modu u rinforzate, interiorizeghja, per esempiu, ch'ellu deve pulì a so stanza, è cumencia à fà lu stessu "Hofstra aghjusta.

Dà ringraziamenti, apprezzendu ciò chì avemu è ricunnosce u so valore, hè qualcosa chì l'adulti devenu cumincià à praticà.. Forse avemu "maestri" più vicinu di ciò chì pensemu ...

"I zitelli anu una affinità naturale per a gratitudine è sò spessu elli chì insegnanu à i so genitori"dice Emmons. Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.