5 tratti di personalità di una persona pratica

Ogni ghjornu sò più cunvinta chì e persone pratiche sò necessarie in sta sucietà. E persone chì ùn vaganu micca per un mare di dubbi, ma cun idee chjare di ciò chì volenu.

Credu chì un bon capu deve esse una persona pragmatica, diretta è disposta à luttà per eseguisce u so prugettu. Tuttavia, certe volte ci perdemu trà i pro è i contra, girendu una decisione ripetutamente, pensendu à "chì diceranu", à e paure è à l'ambiguità, rendenduci più insicurati, temerosi è micca assai funzionali.

Eccu questi cinque tratti di personalità di una persona pratica

1) Una persona pratica hè determinata:

persona determinata

Avete chiarezza di idee per vede quale hè u vostru scopu. Cunnosce i percorsi ch'ellu deve piglià per ghjunghje in quellu locu è, ancu se e cose ùn anderanu micca sempre bè, hè capace di ricuperà da l'adversità è seguità a strada per ghjunghje à u so scopu.

scrittori di bandere

2) Una persona pratica assume i risichi:

Arrischendu - alcuni sò cusì epici chì vale a pena di sforzàpiglià risicu

Ùn si tratta micca di esse pazzi, ma di avanzà malgradu i risichi.

Ogni attività chì femu in a vita hà risichi. Da cambià di travagliu, à traversà a strada. L'impurtante ùn hè micca di sfidà u risicu pusatu da u cambiamentu, ma chì malgradu avè paura è sapendu chì qualcosa pò fiascà, pudemu avanzà è ùn esse paralizzati da a pussibilità chì qualcosa ùn funziona.

3) A persona pratica ùn vive micca di lode o critiche:

Criticà hè faciule. Move u to culo è fà qualcosa per quessa micca tantucriticà

Ùn aspetta micca l'approvazione o a disapprovazione di l'altri per realizà i prughjetti. Ùn hè micca necessariu, nè hè bonu, di fà cose per una ricumpensa o di smette di fà li per critica. A persona pratica sviluppa e so cumpetenze perchè crede è ama ciò ch'ellu face.

4) A persona pratica hè consistente:

frasa di persona cuerente

L'ambiguità ùn hà micca postu trà i so piani. Ùn ci hè nunda di peghju cà quellu chì ùn pò tene u ritimu di e so idee è chì varieghja u so parè secondu induve ellu hè. A persona pratica hè coherente cù i so ideali è consistente in a so vita.

5) A persona pratica deve esse umile:

Ed hè cusì chì u papa Francescu manghja u pranzu à u Vaticanupapa francis humide

L'arroganza ùn hè micca un bonu alliatu. Esse praticu ùn significa micca esse arroganti o trascurati cun quelli chì travagliamu. Tutte e pruposte devenu esse tenute in contu, ascoltendu attivamente è aghjunghjendu quelle idee chì aiutanu à uttene l'ubbiettivi.

Duvete avè l'umiltà per ricunnosce u valore di altre idee è a capacità di sapè induve simu sbagliati per amparà è micca inciampà in u stessu locu.

Tuttavia, avemu bisognu di più persone pragmatiche, senza tanta demagogia, chì danu sicurezza è fiducia à e persone cun quale si circondanu è chì sò efficaci in ciò chì facenu.

Ùn si tratta micca di esse "u megliu", ma di evità di perdesi in intricciate di penseri, percorsi, idee, fendu chì l'ugettivi si alluntaninu sempre di più.

Ci vole à e persone pratiche per visualizà un scopu, elaburà un pianu è andà per ellu, senza piglià tante deviazioni o mette in opera tanti sbagli. In tutti i duminii di a vita. Avemu bisognu di persone pratiche.

Ghjesù-Marrero Articulu scrittu da Ghjesù Marrero. U mo blog. U mo twitter.

Se vi hè piaciutu questu articulu, cunsiderate di sparte cù quelli chì sò vicinu à voi Grazie mille per u vostru sustegnu.[mashshare]


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

12 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   ruben mansilla dijo

    Salutu Ghjesù, u vostru articulu hè custruttivu, ma ùn sò micca d'accordu cun voi in a dichjarazione chì sta sucietà hà bisognu di persone pratiche, pensu chì hà bisognu di persone penserose, ci sò parechje persone pratiche senza penseru, perchè vedenu i risultati di a so prassi in u cortu termine (arricurdatevi chì e scadenze in In questu casu, sò cuncetti sughjettivi), è a mancanza di riflessione li impedisce di vede più in là, u pragmaticu diventa facilmente un scemu periculosu quandu a so prassi ùn hè micca preceduta da una riflessione profonda è ampia, pensu chì u mondu hè "à u bordu di u suicidiu" cum'è u papa hà dettu, per via di e persone pratiche chì diventanu idioti utili d'altri idioti senza scrupuli, (leghje idiota cum'è persona pocu intelligente), pensu ancu chì i punti 3 è 5 sò in cunflittu, saluti.

    1.    Jose Almeida dijo

      Rubén, pensu chì a to opinione possa risponde cù unu di i premessi presentati in l'articulu, esse umile è praticu dà l'occasione di riflette è pensà à quelli chì ci circondanu, o micca? Saluti è grazie per a spartera.

  2.   Arturo Blas Oliva Benites dijo

    Sò d'accordu, duvete esse intelligenti per interpretà i vostri punti basatu annantu à u fattu chì avemu bisognu di persone pratiche, cunduttori chì attiranu e masse chì travaglianu, chì li seguitanu, perchè sò sicuri chì ghjunghjenu à bon pattu.
    Una persona pratica hè quella chì insegna, hà fiducia in u so populu, li dà valore, assume una leadership per chì u pruduttu esca eccellente, ben fattu è chì sta leadership ùn sia micca cunfusa cù l'obiettivu di fà u megliu, i dirigenti ancu cum'è ellu, pratichi è cù u tempu diventa una catena d'omi pratichi è dirigenti di una istituzione di successu chì veghjanu da u prugressu di a so istituzione, elli stessi è u so avvene.
    Arthur Olive

  3.   Ghjuvan Muñoz dijo

    Articulu assai bonu, basta à addrizzassi è vultà à u nostru cun più determinazione, saluti

  4.   Luis Miguel Melo dijo

    Bonghjornu Ghjesù !! Sò d'accordu cù a vostra presentazione è micca cum'è u cullega dice ch'ellu s'hè scurdatu chì a maiò parte di l'invenzioni, per esempiu, ùn sò state fatte da supergeni, ma cù l'eccezzioni per e persone semplici o pratiche chì anu a visione o l'ispirazione di fà qualcosa di diversu da serve per qualcosa è sò solu pratichi. Esse pragmaticu ùn finisce micca per esse scemu, ci sò persone chì anu trè o quattru idee simultaneamente è ci vole assai travagliu per sbarcà è cuncintrà si nantu à a realtà ma a femu perchè u nostru travagliu o capacità ne dipendenu . Paganu è finimu di sbarcà l'altri idee chì ùn avemu micca assistitu in casa nantu à una carta o urdinatore è quì sò riflessi
    l '(idee chì ponu migliurà u mondu in qualcosa o menu in a ghjente intornu à noi

  5.   Maximilian dijo

    L'articulu hè statu assai successu.

  6.   Marta Elena dijo

    Perceptu in l'articulu chì deve esse u giustu equilibriu trà praticità è riflessione, sempre cuscente chì ci hè un modu diversu di vede e cose, hè di realizà à ogni mumentu quandu u dolore per u passatu è a paura per l'avvene Agisce è à ddu mumentu, unisci praticità cù riflessione è guai! lascià piazza à a decisione chì serà sempre nova è nuvativa è dunque ghjusta è precisa per ogni circustanza sperimentata in quellu periodu di tempu. Hè cumu a mente si unisce à a Mente, creazione assoluta

  7.   Jose Almeida dijo

    Ghjesù, assai interessante, è ben discrittu e caratteristiche o tratti di una persona pratica, imprenditoriale, deve esse aghjuntu, cù rispunsabilità per e so azzioni è rispettu per l'altri. Grazie per a spartera. Saluti à voi è à tutti in u dibattitu.

  8.   Jacqueline Velazquez Celis dijo

    U vostru articulu hè assai bonu, ma in realità a ghjente ùn la porta micca sempre, basta à mette ti in a pelle di l'altri per pensà è agisce currettamente. Grazie.

  9.   macegob@yahoo.com dijo

    A pratica hè data è scorre cù a cunniscenza di l'argumenti da trattà, a cunniscenza hè a porta d'entrata, u restu sò caratteristiche persunali, un bon capu deve avè cunniscenze à u serviziu di e persone cun assertività, creà squadre è favurisce boni relazioni trà di elli. , attenti in i so cummenti è soprattuttu rispettosu cù i so cullaburatori.

  10.   CESAR YUMPO dijo

    Grazie per u bonu sughjettu, mi ricordu di una persona chì m'hà amparatu assai, era un esempiu di vita, cum'è amicu, prufessiunale. pussessore di sti tratti freschi. degnu d'imitazione.

  11.   Jorge Sifuentes dijo

    FELICITAZIONI. Assai bè.

    Avà, una dumanda:

    CUMU DIVENTU PRATICU?

    COSU BISOGHJU DI DIVENTÀ UNA PERSUNA PRATICA?

    RISPONDERaghju:

    - Acquisizione di cunniscenze per mezu di più eventi: lettura di libri, articuli, cunferenze ,. assiste à cunferenze, cunferenze, tesi, altri.
    capendu chì ciò chì chjamemu teoria, in parechji casi si tratta di sperienza chì l'autori spartenu cun noi. …… .. praticendu e mo pruposte, e pruposte di l'altri.

    - riflette à tuttu ..

    riguarda

    Jorge Sifuentes