U casu di Jean-Claude Romand, uccisu per priservà a so bugia

Un omu hà mentitu annantu à a so graduazione universitaria. Hà fattu una bugia elaborata à u puntu chì tutti quelli chì u cunnoscianu pensavanu ch'ellu era un medicu. A bugia durò 18 anni, finu à hà tombu tutta a so famiglia per impedisce chì a verità sia rivelata.

Questu omu hè chjamatu Jean-Claude Romand. A so famiglia è i so amichi anu pensatu ch'ellu era un prufessiunale è ricercatore medicu di successu in l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS). Hà riesciutu à dà l'impressione ch'ellu era un espertu di l'arteriosclerosi è ch'ellu avia cuntatti cù figure pulitiche.

In realtà, passava a ghjurnata à girandulà da un locu à l'altru è hà utilizatu i servizii d'infurmazioni gratuiti di l'OMS. Periodicamente andava in un suppostu viaghju d'affari, ma viaghjava solu à l'aeroportu è passava un paiu di ghjorni in una stanza d'albergu. In quella stanza hà studiatu riviste mediche è una guida di viaghju da a Svizzera, u paese induve tutti pensavanu ch'ellu travagliava.

Romand campava di i soldi chì ellu è a moglia avianu fattu da a vendita di un appartamentu, di u stipendiu di a so moglia, è di e somme di soldi chì li anu datu da parechji parenti. Li offre investimenti garantiti in fondi d'investimentu immaginarii è cumpagnie straniere.

A notte di l'assassinii.

Jean-Claude Romand

Jean-Claude Romand

U 9 ​​di ghjennaghju di u 1993, Romand hà compru una pistola è qualchì canister di gas. Quella notte, batte a mòglia à morte nantu à u vostru lettu matrimuniale cù un mattarellu. A matina dopu, li dete a colazione è fighjulava caricature cun elli. A notte i mette in lettu è una volta ch'elli s'eranu addurmintati, li tirò in capu.

Dopu à l'assassinii, e sole persone chì pudianu scopre a so bugia eranu i so genitori è u so ex amante, chì vulianu ch'ella li restituisca i 900.000 franchi ch'ella li avia prestatu per favvi.

A matina dopu, Romand si n'andò in casa di i so parenti, induv'ellu si unì cun elli per manghjà inseme. Immediatamente dopu à u manghjà hà sparatu i dui è u cane di famiglia parechje volte.

Quella notte hà scontru u so ex amante per suppostamente sorte à cena inseme. Quand'elli andavanu à u risturante, hà fattu finta chì a so vittura s'era rotta, a fece sorte da ellu è Pruvò à strangulalla cù una funa mentre li spruzzava gas lacrimogenu in faccia. Si difende è riesce à fughje. Romand hà vultatu in a so casa di famiglia, chì cuntene sempre i cadaveri di a moglia è di i zitelli.

Si messe à pusà è fighjava a televisiò. Dopu, hà sbulicatu a casa cù benzina è l'hà pigliatu u focu dopu avè pigliatu una surdosa di sonniferi è cusì creà l'apparizione di un suicidiu pianificatu. A vera veracità di stu tentativu di suicidiu hè sempre in dubbitu postu chì e pillule sò state ritardate è hà avutu accessu à barbiturici più efficaci. Inoltre, a manera chì u focu hà iniziatu è u mumentu di a so presa di e pillule hà resu inevitabile u so salvamentu.

Hà sopravvissutu à e fiamme, ma hà rifiutatu di parlà cù a polizia durante l'interrogatori successivi. Inizialmente si credia ch'ellu era troppu traumatizatu per parlà.

Cunsequenze

U prucessu di Romand hà iniziatu u 25 di ghjugnu di u 1996. U 06 di lugliu di u 1996, Romand hè statu cundannatu à a vita in prigiò. Romand hè reputatu di soffre disordine di a persunalità narcisista.

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   tina modeti dijo

    Aghju vistu u filmu fattu in Francia chjamatu L'ADVERSARU, è sò firmatu mutu, nimu, mancu qualchissia assai intelligente puderia avè suspettatu a vera persunalità di stu persunagiu. Aviu assai paura quandu aghju vistu u filmu chì, cum'è sempre, a prestazione di l'attore francese hè superba. Vogliu vede u documentariu ... ..

    1.    Tina Modotti dijo

      Aghju ancu vistu u filmu interpretatu da l'incredibile attore francese Daniel Auteuil, è unu hè stunnatu è spaventatu chì una persona possa mintiri cusì sinceramente nantu à a so vita è nimu pò mancu suspettallu, esattamente ciò chì hè statu fattu causa assai paura per 18 anni per questu omu assai tristu è persu in a vita, malatu, pazzu, pienu di paura per affruntà a so verità, u casu è cumu si hè finitu hè brutale, vi ricumandemu chì u filmu sia davvero scantu, chì d'altra parte presenta i fatti cum’elli sò accaduti in a vita vera, senza circà di cambià di corsu nè pruvendu à presentà fatti ancu più orribili.

  2.   Santa Maria dijo

    A storia senza fizzione di Jean Claude Romand cuntata quì ùn hè micca a vera: Leghjite u libru L'adversariu di Emmanuelle Carrere, autore francese chì, dopu à una larga ricerca, interviste è currispundenza cù l'assassinu, scrive a realità di i fatti.
    Perchè inventà bugie in una vera storia!