U mondu affascinante di i sogni

U mondu affascinante di i sogni
I sogni ponu esse affascinanti, spaventosi, o semplicemente strani. Vede ciò chì l'ultime ricerche anu scupertu nantu à i sogni. Ti lasciu cun 10 fatti divertenti nantu à i sogni:

1) I sogni duranu trà 5 è 20 minuti.

Donne, omi, zitelli, tutti sunnieghjanu. Ancu quelli chì dicenu di ùn sunnià. In realtà, i ricercatori anu trovu chì e persone anu tipicamente sogni multipli ogni notte, ciascuna dure tra 5 è 20 minuti. Durante a so vita, a ghjente passa una media di sei anni à sunnià!

2) U 95% di i sogni sò dimenticati.

Sicondu a ricerca di un psichiatra americanu è investigatore di u sonnu, J. Allan Hobson, finu à u 95 per centu di tutti i sogni si scordanu subitu subitu dopu à u svegliu.

Perchè i nostri sogni sò cusì difficiuli à ricurdà? Sicondu una tiuria, i cambiamenti in u cervellu chì si verificanu durante u sonnu ùn sò micca cumpatibili cù l'elaborazione è u almacenamentu di l'infurmazioni. E scansioni di u cervellu applicate à e persone chì dormenu anu dimustratu chì i lobi frontali, l'area chì ghjoca un rollu chjave in a furmazione di a memoria, sò inattivi durante u sonnu REM, u stadiu in u quale si verificanu i sogni.

3) Alcune persone sunnianu in neru è biancu.

Micca tutti i sogni sò in culore. Mentre chì circa 80 per centu di tutti i sogni sò in culore, ci hè una piccula percentuale di persone chì dicenu chì sunnianu in biancu è neru.

4) Omi è donne anu sogni diversi.

I ricercatori anu trovu una serie di differenze trà omi è donne quandu si tratta di u cuntenutu di i so sogni. In un studiu, l'omi anu segnalatu sogni più aggressivi cà e donne.

Sicondu u circadore Guglielmu Domhoff, e donne tendenu à avè menu sogni ma più longhi cà l'omi è cù più caratteri. I caratteri chì apparsu in i sogni di l'omi tendenu à esse per lo più omi mentre e donne tendenu à sunnià di i dui sessi à parità.

5) L'animali probabilmente sunnianu ancu.

Avete mai vistu un cane scuzzulà a coda o e zampe mentre dormenu? Ancu s'ellu hè difficiule à dì cun certezza se l'animale sunnera veramente, i circadori credenu chì l'animali sunnanu ancu elli.

Cum'è l'omu, l'animali passanu ancu per tappe di sonnu chì includenu cicli di sonnu.

6) Pudete cuntrollà i vostri sogni.

Un sonniu lucidu hè quellu in u quale u sughjettu hè cusciente ch'ellu sunnieghja ancu s'ellu hè sempre addurmintatu. Durante stu tippu di sonnu, pudete spessu cuntrollà u cuntenutu di u sognu.

Circa a metà di e persone si pò arricurdà di almenu un esempiu di sognu lucidu, è alcune persone ponu avè sogni lucidi abbastanza spessu.

U megliu video motivazionale di YouTube7) L'emozioni negative sò più cumuni in i sogni.

Dapoi più di quaranta anni, u circadore Sala Calvin S hà arregistratu e storie di 50.000 sogni di studienti universitari.

Queste storie rivelanu chì parechje emozioni sò sperimentate durante i sogni: gioia, felicità è paura. L'emuzione più cumuna sperimentata in i sogni era l'ansietà è l'emozioni negative in generale sò assai più cumuni di quelle pusitive.

8) Cumu sunnieghja u cecu?

E persone chì anu persu a vista prima di l'età di cinque anni generalmente ùn anu micca sogni visivi in ​​età adulta. Malgradu a mancanza di effetti visivi, i sogni di i cechi sò cumplicati è intensi cum'è quelli di qualsiasi altra persona nurmale. Invece di sensazioni visive, i sogni di i cechi spessu includenu informazioni da l'altri sensi, cume u sonu, u toccu, u gustu, l'uditu è ​​l'odore.

9) Quandu sunniate, u vostru corpu si paralizza.

U sonnu si faci durante a fase REM è hè carattarizatu da a paralisi di i musculi vuluntarii. Perchè? U fenomenu hè cunnisciutu cum'è "REM atony" è impedisce di agisce mentre dormite. Fondamentalmente perchè i neuroni motori ùn sò micca stimolati. U vostru corpu ùn si move micca.

In certi casi, sta paralisi pò esse prolungata in u statu di veglia per dece minuti. Stu sintumu hè cunnisciutu cum'è paralisi di u sonnu. Ùn avete mai svegliatu da un sognu spaventosu è stati lasciatu paralìticu? Questa sperienza pò esse terrificante. I sperti affirmanu chì hè perfettamente normale è pò durà solu pochi minuti prima chì u vostru corpu ritorna à a normalità.

10) Parechji sogni sò universali.

I sogni sò spessu assai influenzati da e nostre sperienze persunali. Tuttavia, i ricercatori anu trovu chì certi temi sò assai cumuni trà e persone. Per esempiu, parechje persone sònnanu spessu chì sò perseguitati, attaccati o falati da una scogliera. Altre sperienze di sognu cumuni includenu momenti quandu a persona sognu chì ùn si pò spustà, ch'elli sò in ritardu, volanu, è dopu ci hè u sognu miticu in u quale si ritrova nudu in mezu à a strada.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.