U Ponte di a Vita, u locu u più visitatu in Corea di Sud

ponte di a Corea di u Sud

Ponte Mapo: A maiò parte di i bombardieri suicidi in Corea di Sud si tombanu dopu avè saltatu da stu ponte.

A Corea di Sud hà u più altu tassu di suicidiu in u mondu. U modu più cumunu per suicidassi in quellu paese hè saltendu da u famosu Ponte di Seoul.

Una cumpagnia d'assicuranza vita hà decisu di truvà una soluzione à questu è di furnisce si cun una publicità eccellente. I suicidi potenziali sò stati offerti l'occasione di ripensà a so situazione è di circà aiutu.

Una seria di sensori di muvimentu sò stati installati longu à tuttu u ponte in modu chì quandu una persona passa davanti à a ringhiera di u ponte hè illuminata in piccule sezzioni è esposta missaghji cuncisi di speranza, dumande pruvucanti, lochi per andà per aiutu, ritratti di ghjente felice è di zitelli chì ridenu. A persona pò andà à marchjà nantu à u ponte è pò leghje perfettamente questi messaghji. Hè una forma di "cumunicazione" trà u ponte è u putenziale suicida.

U travagliu durò 18 mesi postu chì u ponte longu 2,2 chilometri duvia esse equipatu di lampade LED è di sensori di muvimentu. Hè cusì "U Ponte di a Morte" hè diventatu "U Ponte di a Vita".

Cumu si dice à a fine di u video, oghje, U Ponte di a Vita Hè diventatu u locu u più visitatu in Corea di Sud.

Goccia di suicidiu nantu à u Ponte Mapo

Dapoi a so "riapertura" di settembre 2012, u tassu di suicidii nantu à u Ponte Mapo hè calatu di 77%. Per esse onesto, se tuttu stu travagliu ch'elli avianu fattu hà servutu per salvà ancu solu a vita di u ghjuvanottu menzionatu à a fine di u video, ne valia a pena.

Hè ancu vera chì U sistema educativu coreanu hè veramente assai esigente è oppressivu per i ghjovani. I so ghjorni di studiu sò maratona è questu ùn li favurisce mancu. Forse l'autorità, a famiglia è a sucietà in generale devenu rilassassi un pocu. Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.