U principiu di a strada di u successu in 5 passi

Quandu cuminciamu à campà, ùn avemu micca un manuale. Ùn ci hè nunda chì ci insegni à esse funziunali è à riesce in un ambiente è in una sucietà chì certe volte paralizeghja, ci mette à traversu testi o ostaculi. Tuttavia, ci sò modi per affrontà a vita è avè successu, se vulete veramente.

Una storia conta chì ci era un zitellu chì, da chjucu, sunniava di riesce in Hollywood. Avia una voce ronca, i so amichi li dicenu chì ùn li aiuterebbe mai à esse in un filmu è pare ch'elli avessinu un pocu ragiò, postu chì hè statu rifiutatu 1500 volte da l'agenti in New York.

In una occasione, hà aspittatu una matina sana finu à 16:00 è l'agente finalmente hè partutu senza parlà cun ellu. U zitellu hà decisu di stà tutta a notte è infine l'agente hà decisu di lasciallu entre in u so uffiziu è di fà li una prova, ancu s'ellu l'hà ricusatu.

Hà ricusatu di circà un impiegu perchè l'averebbe impeditu di rializà i so desideri. Era tantu spezzatu chì ùn avia mancu soldi per nutrisce u so cane è u vendia per 25 $. U lindumane hà vistu una lotta in TV è hè statu subitu ispiratu da un script ch'ellu hà scrittu per un ghjornu sanu. Tuttavia, quandu hà pruvatu à vendelu, hè statu rifiutatu di novu finu à chì dui agenti li offrenu 120000 $ per a sceneggiatura ma senza prutege u filmu, po 320000 mila è hà dettu di novu. Finu chì l'anu offertu 35000 $ cun ellu cum'è prutagunista è ch'ellu hà firmatu.

Rocky hà finitu per costà un milione di dollari è hà avutu un prufittu di 200 milioni di dollari. Esse persistente è avè un sognu ùn hè andatu male per Sylvester Stallone è i so pruduttori.

successu

1-Agisce è migliurà passu à passu.

Prima di tuttu, ci hè qualcosa chì duvete avè chì cresce in voi stessu da i vostri penseri, hè u desideriu di uttene qualcosa. Ci hè un modu per amparà cumu riesce è implementallu in a vostra vita. Questa forma ùn hè micca insegnata in scola o in Internet. In a sucietà occidentale, avete a tendenza à ammirà persone famose o criticalli; atleti, cantadori, presidenti di cumpagnie di successu. I vedemu in TV, in i filmi, in i ghjurnali è pensemu chì sò ghjunti quì da magia. Tuttavia, a cosa cumuna chì queste persone anu hè chì tempi fà da u so successu attuale, anu decisu di agisce è di migliurà passu à passu.

2-Fate a vostra mente travaglià per voi.

Hè impurtante chì avete u cuntrollu di i vostri penseri; a mente hè qualcosa chì pudete aduprà per u vostru bè o per soffre. Ùn ci hè micca realità esterna oggettiva, ma ciò chì create.

Se pensate chì hè impussibile di rializà u vostru scopu perchè vive in una situazione difficile, averete creatu un mondu reale da u vostru puntu di vista.

Tuttavia, se crede chì pudete uttene u vostru scopu perchè cun sforzu è perseveranza tuttu hè pussibule, serà ancu veru.

 

 3-Disciplina è abitudini.

Se vulete uttene qualcosa di diversu, duvete agisce in modu diversu da l'altri populi. Per natura l'essere umanu hè pigru, hè u principiu di l'ecunumia di a spesa energetica. Hè per quessa chì duvete mette forza di vuluntà per superà a pigrizia. 

disciplina

Arrizzà si à 10 ore di mane hè un abitudine, manghjà male ancu, finu à chì si cambia in una bona abitudine cum'è alzassi à 7 anni o manghjà in bona salute. A cosa più difficiule serà u principiu, allora tuttu hè abitudine.

L'attore Will Smith dice chì "l'abilità si sviluppa da ore è ore di travagliu". U talentu pò purtà vi luntanu, ma u successu in a vostra vita richiede di lascià andà a pigrizia, avè boni abitudini, è capì chì u disagiu hè necessariu. 

Cusì fate solu ciò chì sapete chì duvete fà per uttene i vostri scopi, ùn importa ciò chì vi sentite. Un bon principiu hè di fà picculi rializazioni in un'attività è di prugressà pocu à pocu. Per esempiu, se vulete fà una maratona, currendu 10 minuti u primu ghjornu, 15 u secondu, 20 u terzu ...

4-Fà fronte à a paura.

A paura pò impedisce di seguità a strada di u vostru scopu, ma pò ancu aiutà. Ùn si pò mai sbarrazzassi di a paura di certi penseri o situazioni. Dunque, hè megliu ad accettallu è affruntà e situazioni chì u producenu, fendu ciò chì hè necessariu per ghjunghje à l'ubbiettivi. 

A paura vi prevene chì pudete soffre dannu in l'avvene. Se u sentite, hè pussibule chì vi avverti chì duvete appruntà di più per superà una situazione (cume studià per un esame o preparà un prugettu) è l'unicu modu per superallu hè agendu è affruntendu a situazione ( in l'esempiu precedente, studià di più o travagliendu di più nantu à u prugettu). 

5) Crescita, micca fiaschi

U fiascu ùn hè nunda di negativu, hè solu un passu necessariu per u successu. Ogni fiascu hè un modu per dì à voi stessi chì qualcosa chì avete fattu ùn hà micca travagliatu è chì duvete pruvà una manera diversa. Un fiascu pò esse dulurosu ma hè u megliu modu per avanzà è sapè ciò chì ci tocca à fà per ottene u successu. 

rocca

 

 

Avete una storia di fallimentu è successu successivo da cuntà? Avete cuminciatu à agisce per inizià a strada di u successu? Diteci a vostra storia!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Gloria dijo

    Ùn hè micca chì aghju fiascatu, ma chì ùn aghju mai agitu cum'ellu ci vole, perchè mi anu fattu sente chì ùn valia nunda, chì ùn avessi mai avutu nunda. Dunque, aghju lasciatu i mo studii inachevati è eru un pocu ribellu. Ma aghju avutu u travagliu, aghju sempre vulsutu esse parrucchiere è ùn mi lasciavanu micca, ma quì l'aghju fattu è l'aghju avutu. è eru assai bravu, ancu s'ellu hè sbagliatu di dilla. Dicu chì sò andatu perchè tandu sò ghjunti i tempi cattivi è l'aghju avutu da lascià. Ma aghju continuatu à travaglià, ùn aghju mai mancatu u travagliu. À a fine, cume, parechje persone sò disoccupate, a prima volta in 20 anni hà travagliatu, l'aghju pigliatu assai male, chì ùn mi pudia micca accade. Sò andatu à travaglià in una residenza, senza sapè assolutamente nunda, aghju pensatu chì ùn valeria a pena, allora aghju cambiatu per un'altra, perchè era più vicinu à a mo casa, postu chì l'altru era assai male per mè, eru assai luntanu è mi sò alzatu assai prestu. In questu mumentu ùn mi piaceva micca stu travagliu ma era quellu chì ci era. Dopu avianu da fà corsi richiesti da u guvernu. È da tandu sò diventatu assai implicatu, aghju pigliatu cuscenza di u prublema è avà sò una persona assai diversa.
    Continuu à studià per contu meiu per sapè è esse più preparatu ogni ghjornu, perchè avà ùn si sà mai ciò ch'elli anu da dumandà di voi. In u mumentu stu travagliendu cum'è assistente infermieru è aghju uttenutu alcuni gradi chì ùn aghju mai avutu, è aghju u mo scopu fissatu, speru di rializzallu è sì ùn, saraghju cuntentu di ciò chì aghju fattu finu. Ié, sò d'accordu chì ciò chì dicenu in l'articulu, duvete luttà, stabilisce obiettivi è ùn piantà micca finu à ghjunghje.
    Nuddu dà nunda, ma se travagliate sapendu ciò chì vulete uttene, credu chì hè rializatu. Ùn vogliu micca piantà.
    Questu, in poche parolle hè a mo storia, puderia scrive assai di più ma seria noioso per quelli chì a leghjenu.
    Firmatu
    Gloria

  2.   Alberto Rubin Martin dijo

    Grazie Gloria per avè cummentatu u vostru casu =)

    Avete fattu una bona scelta continuendu à furmà dopu tantu tempu di travagliu. Inoltre, si impara cose nuove è assai megliu se ti piace u campu di l'infermiera.

    Mantene cusì, essendu persistenti è stabilendu obiettivi chiari è averete i vostri vantaggi.

    un abbracciu!

  3.   Fernando Barcena dijo

    Un articulu perfettu. Sò d'accordu cù tuttu. I limiti in a vita sò stabiliti da noi. Avemu paura di lascià u nostru statu di cunfortu. Se ùn surtimu micca, ùn ci duviamu micca lagnassi di a vita. In generale, l'occasioni sò per tutti, ancu se ci sò pochi chì rompenu e barriere è purtroppu, allora li dicenu quantu sò stati furtunati.
    Ripetu, felicità.
    salute

  4.   Ramiro Hernandez J. dijo

    Quellu chì persevera ghjunghje hè veru

  5.   cristel otara dijo

    Credu chì solu mette sforzu è perseveranza in e cose chì vulemu uttene ci darà a sensazione di successu, se forse in strada femu un sbagliu, duvemu alzà si è rimpiazzà cum'è coraggiosi cum'è noi, in ogni ostaculu chì a vita ci mette, ci hè una occasione. Per migliurà noi stessi, ùn duvemu micca perde la.