Un missaghju di speranza

Una bella storia chì piatta un missaghju di speranza.Attraversu sta storia vogliu lancià un missaghju di speranza per tutti quelli chì soffrenu di malatie.

4 mesi fà si sò scuntrati 25 anni maritata è sò andati à festighjà lu in un risturante. Tuttavia, ùn anu pussutu tastà alcuna di e deliziose succulenti chì l'aspettavanu. Pablo cascò affundatu da un colpu.

Juana, a so moglia, ùn hà micca lasciatu u so lettu in quelli 4 mesi. I duttori li anu dettu chì u so maritu averia probabilmente persu u so discorsu.

Eppuru, un ghjornu, à 4 ore di u dopu meziornu, u maritu facia a sunnia. Avia sempre roncatu. Juana u fighjulava cun amore infinitu è ogni ghjornu ringraziò à Diu per esse capace di sente quelli chì roncanu è ùn l'avianu micca livatu quellu ghjornu fatidicu.


Juana s'arrizzò è u scossi ligeramente. Dormia dapoi più di 2 ore è avia a paura ch'ellu ùn pudessi dorme tutta a notte. Pablo ùn si svegliò. Juana hà insistitu torna cù un pocu di più di vehemenza. Pablo si svegliò cù un colpu di voce è sclamò: "Oh, mi hai fattu paura!"

Juana si messe à pienghje di gioia mentre u sciappava di basgi. E so capacità motorie necessarie per parlà eranu tornate.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.