Un viaghju chì ùn auguru à nimu

Questa hè a storia in foto di unu di i viaghji più amari in a vita. A moglia di un fotografu hè stata diagnosticata di cancheru di senu. Da quellu mumentu, u maritu hà vulsutu riflette cù e so fotò u "viaghju" per via di sta malatia.

U fotografu dice chì cù ogni sfida si sò uniti di più. E parolle anu persu a so impurtanza. Una notte Jen era stata appena ammessa, u so dulore era fora di cuntrollu. Ella li pigliò u bracciu è, cù l'ochji lacrimosi, disse: "Duvete fighjà mi in l'ochji, hè l'unicu modu per pudè trattà stu dulore".

Questa hè a so storia.

«E mo fotugrafie mostranu a vita d'ogni ghjornu. Umanizanu a faccia di u cancheru, nantu à a faccia di a mo moglia. Mustranu a sfida, a difficultà, a paura, a tristezza è a sulitudine chì affrontemu, chì Jennifer hà affrontatu mentre lottava cù sta malattia. "

"A paura, l'ansietà è e preoccupazioni eranu custanti".

"A ghjente assume chì u trattamentu vi face megliu, chì e cose sò fatte bè, chì a vita torna à" nurmale ". Tuttavia, ùn ci hè micca nurmalità. I sopravviventi di u cancheru devenu definisce un novu sensu di normalità ".

"Jen hà avutu u dolore crònicu per quasi 4 anni di trattamentu".

"I sughjorni di l'ospedale di ghjornu eranu frequenti".

"Durante a nostra battaglia simu stati furtunati d'avè un forte gruppu di sustegnu, ma avemu sempre avutu un tempu difficiule per fà chì a ghjente capisca a nostra vita d'ogni ghjornu è e difficultà chì avemu da fà."

"Sfurtunatamente, a maiò parte di a ghjente ùn vole micca sente queste realità è à le volte sintiamu chì u nostru sustegnu s'era smaritu".

"À 39 anni, Jen hà cuminciatu à aduprà un marchjadore è hè stata esausta".

«Jen m'hà amparatu à amà, à ascultà, à dà, à crede in l'altri è in me stessu. Ùn sò mai statu cusì cuntentu chì eru in questu tempu ".


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.