Uttenite successu riducendu a pressione accademica

Uttenite successu riducendu a pressione accademica.

I zitelli ponu fà megliu accademicamente s'elli si sentenu più sicuri di sè, s'elli li dicenu chì u fiascu hè una parte nurmale di l'apprendimentu, piuttostu chè esse pressu per riesce à tutti i costi, secondu un novu studiu publicatu da l'Associazione Psicologica Americana.

«Fighjemu nantu à cridenza diffusa chì equivale à u successu accademicu cù un altu livellu di cumpetenza è fallimentu cù inferiorità intellettuale ", hà dettu Frederique Autin, ricercatrice postdoctorale à l'Università di Poitiers, in Francia.

«Esse ossessionatu da u successu, i studienti anu paura di fallu. Finiscenu per truvà difficiule à assimilà e cunniscenze nove. Ricunnoscendu chì a difficoltà è u fallimentu sò una parte cruciale di l'apprendimentu, pudemu rompe un ciclu viziosu in u quale creemu sentimenti d'incompetenza chì a so volta disturbanu l'apprendimentu ".


I risultati di u studiu anu mostratu chì a memoria pò esse migliorata semplicemente se i studienti aumentanu a vostra fiducia è riducenu a paura di fallimentu.

I prufessori è i genitori devenu enfatizà u prugressu di i zitelli invece di fighjà solu nantu à i voti è i punteggi di i test. L'apprendimentu richiede tempu è ogni passu di u prucessu deve esse ricumpensatu, soprattuttu in i primi stadi quandu i studienti sperimentanu un fallimentu ".

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.