Chì succede quandu vulete migliurà a cura di i malati d'Alzheimer? Cusì crede questu

Sapemu tutti chì curà una persona chì soffre di un stadiu avanzatu di Alzheimer hè abbastanza cumplicatu è pò ancu esse periculosu per u paziente. Hè cumunu per i malati, per esempiu, lascià e so case è girandulà per e strade disurientate.

Per evità stu tipu di cose, hè stata fundata Hogewey ("Dementia Village"), una spezia di cità cuncipita per i malati d'Alzheimer. Hogewey, situatu in i Paesi Bassi, hè l'unicu centru di cura di u so tipu in u mondu è accoglie più di 150 persone cun demenza severa.

Hogewey

Fundatu da 2 infermiere, 'Dementia Village' hè un locu induve i residenti campanu una vita apparentemente normale, ma sò in realtà guardati da i caregivers in ogni momentu. Ci hè guasi u doppiu di i caregivers di i residenti è di u persunale, cumpresu u persunale di u magazinu.

Supermercatu Hogeway

Ci hè solu un modu per esce da a realtà alternativa Hogewey: una porta chì hè chjosa è sottu a vigilenza 24 ore. Una misura di sicurità impurtante per chì i residenti possinu marchjà in securità. Se un residente di Hogewey s'avvicina à a porta di surtita, un caregiver suggerirà chì quella porta hè chjusa è chì forse puderebbenu circà una porta diversa.

Parrucchieri Hogeway

I residenti sò liberi di girandulà per a cità, visità i negozii, andà à u parrucchiere, o esse attivi in ​​unu di i 25 club dispunibili in Hogewey. I benefici psicologichi chì furnisce sò innegabili è documentati. A salute fisica è psiculogica migliora in tuttu u mondu. I residenti di Hogewey piglianu menu medicinali, manghjanu megliu è campanu più. Inoltre, u persunale di Hogewey crede chì i so abitanti sò più allegri ch'è qualsiasi altru paziente d'Alzheimer in una residenza tradiziunale.

magazzini hogewey

Vi lasciu cun un video nantu à Hogewey. Hè in inglese ma a persona chì hè assai interessata à questu sughjettu pò vede cumu hè a cità, è à propositu di amparà l'inglese 😛

Se ti piace l'esempiu Hogewey, spartitelu cù i vostri amichi!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jose Manuel dijo

    Eccellenti articuli ch'elli publicanu, chì peccatu chì in Messicu ùn ci sia micca un centru specializatu è preoccupatu per queste persone chì soffrenu di sta malattia, aghju a malatia di parquinson è mi piacerebbe, per piacè, se hè pussibule, publicà qualcosa, un articulu chì mi porta una bona nutizia à a mo vita. Grazie.

    1.    Daniel dijo

      Ciao Jose Manuel, ne pigliu nota è investigheraghju nantu à Parkinson per vede s'ellu ci hè qualchì novu trattamentu o ricerca chì porti un pocu di più speranza à e persone chì ne soffrenu. Vi faraghju sapè per email quandu a publicaraghju.

      Un salutu cordiale.