Viaghjà cù una persona ci aiuta à cunnosce li?

Si dice comunemente chì per cunnosce una persona cumpletamente, hè impurtante di viaghjà cun ellu, sta credenza pò diventà assai vera, allora presenteraghju alcuni argumenti chì rinfurzanu sta idea.

Unu di i motivi per pensà chì saperemu di più nantu à una persona chì viaghja cun ellu hè chì quandu lascemu e rutine, è simu fora di a zona di cunfortu, pudemu vede una nova faccia di persone è di noi stessi. Pudemu ancu vede e persone in un cuntestu diversu da quellu chì simu abituati à vedeli è questu pò cambià i cumpurtamenti cumuni chì sapemu da elli.

Un altru aspettu chì avemu da cunnosce nantu à e persone quandu viaghjemu hè a so capacità di risolve cunflitti, postu chì ponu sorgere nuove situazioni o chì ùn sò state sperimentate prima è cume a ghjente face cun e cumplicazioni chì si presentanu ci ne dicerà assai. Quandu e cose diventanu stressanti, u nostru cumpagnu di viaghju pò alzà e spalle, piglià e cose cun un sensu di l'umuri, panicà o truvà un modu per risolve i prublemi, a strategia ch'ellu sceglie ci dicerà di più nantu à a so persunalità.

Qualcosa di rivelatore di esse in viaghju cù un'altra persona hè chì duie cose ponu accadere: chì ligamu è rinfurzemu i nostri ligami cù sta persona, o chì qualcosa in a nostra relazione hè fratturata.. Viaghjà cù una persona pò palisà cose chì ùn ci piacenu micca d'elle è ùn cunniscianu micca nanzu o qualchì aspettu di noi chì ùn cunniscianu micca è ùn li piace.

Quandu viaghjemu, lascemu e nostre circustanze abituali è a nostra zona sicura è di cunfortu, ci esponemu à novi ambienti è situazioni, cù i quali diventemu più vulnerabili è ricettivi à e nuove sperienze, questu ci aiuta à cunnosci megliu noi stessi, perchè certe volte ci mettimu in situazioni estreme chì mostranu attitudini è cambiamenti di comportamentu chì ùn simu micca abituati videndu in noi stessi. Stu prucessu d'introspezione chì si faci in viaghji, in più di aiutaci à cunnosce l'altri lati di noi stessi da un'altra prospettiva, cunniscimu ancu quelli di a persona cun quale viaghjemu è attraversu una maggiore comprensione di noi stessi, ottenemu una comprensione più grande di i nostri cumpagni di viaghju.

U fattu di campà cun qualchissia per più tempu di ciò chì simu abituati, ci face travaglià a nostra tulleranza per accettà e differenze d'usi, usanze o passatempi chì avemu cù altre persone. In quantu à u tempu, hè impurtante, in casu chì simu abituati à esse soli, informate l'altra persona di questu è pruvate à riservà spazi per passà u tempu solu.

Viaghjà cun qualchissia pò ancu palisà assai nantu à u tippu di relazione chì avemu cù sta persona.A volte a persona assume un rolu più dominante esecutendu più decisioni, o hè lasciata cun un rolu più sottumessu, senza esercità assai di a so opinione. Pudemu ancu vede cumu facilmente simu d'accordu nantu à l'attività chì vulemu fà è se a persona impone e so opinioni o mostra una vuluntà di dialogu per ghjunghje à accordi cumuni.

Un cunsigliu quandu viaghjate cù qualcunu hè di ricamà i cunflitti appena si presentanu, hè impurtante stabilisce e boni cumpetenze di cumunicazione prestu è parlà di qualsiasi disaccordi o fastidi, altrimenti questi si accumuleranu.

Hè impurtante di prufittà di l'occasione di esse accumpagnatu per amparà di più nantu à l'altra persona è rinfurzà a nostra relazione cun elle, in più di esse aperti à e nuove esperienze è ancu per sapè di più nantu à noi stessi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.