9 Cunsiglii per migliurà l'autostima di i zitelli

L'autostima hè a basa di u benessere di u zitellu è a chjave di successu per a so vita adulta, affetta u so modu d'agisce è di cumportassi cù l'altri, a mancanza di una bona maghjina di sè stessu porta spessu à prublemi di cumpurtamentu.

[Scroll down per vede u video "Perchè i zitelli devenu leghje?"]

Stima di sè sana Ùn significa micca esse arrogante, significa avè un comprensione realista di punti di forza è di punti debuli di voi stessi, gode di i vostri punti di forza è travagliate nantu à e zone problematiche.

Sicondu un grande numeru di investigazioni, e persone cun alta autostima, senza esse eccessiva, ponu avè una visione più positiva di a vita è dunque esse più felici di e persone cun bassa autostima. Cù questu hè ancu previstu chì una autostima curretta porterà à più successu in e relazioni scolastiche è suciale è una autoestima deteriorata pò purtà à depressione è fallimenti maiò in a vita.

Video: "Perchè i zitelli devenu leghje?"

Hè di primura insegnà à i zitelli è à i ghjovani cumpetenze per affruntà l'avvenimenti di a vita d'ogni ghjornu, senza lascialli influenzà a so autoestima, ancu in questa tappa di a ghjuventù, tendenu à esse più insicuri è à avè menu cunfidenza in sè stessi. Hè per quessa chì hè impurtante chì i genitori è l'educatori sustenenu i zitelli è li insegnanu à rinfurzà strategie per aumentà a so autostima.

Cunsiglii per aiutà à aumentà l'autostima è a fiducia di u to figliolu:

1) Pruvate à fà cumenti pusitivi spessu - I genitori anu una grande influenza annantu à i so figlioli, anu bisognu di sente parole d'appruvazione per sentesi apprezzati è amati, devenu esse felicitati è ricunnisciuti ogni volta chì facenu qualcosa di bè.

2) Passa u tempu cù i zitelli- Ancu sè site assai impegnatu, pruvate à passà tempu di qualità cù i vostri figlioli, questu vi aiuterà à custruisce una relazione migliore è li farà sentire amati, supportati è stimati.

3) ascultateli- I zitelli anu bisognu di sprimesi, hè impurtante di lascialli parlà è di fà casu à elli, fà li vede chì site apertu à ascultà e so idee è penseri.

4) Ricumpensa u sforzu indipendentemente da u risultatu- L'impurtante hè di valurizà i sforzi di i zitelli, indipendentemente ch'elli sianu stati riesciuti o s'elli anu fiascatu, duvete fà li vede chì u travagliu duru finisce sempre per esse ricumpensatu.

5) Focus nantu à u pusitivu- Esse pusitivu crea un ambiente più sanu è più calmu per u zitellu, st'ambiente darà à u zitellu una sicurità più grande per chì ancu in situazioni difficiuli amparessi à vede u latu pusitivu.

6) Aiutallu à amparà da i so sbagli-  Insegnate à u vostru zitellu à vede i sbagli cum'è modi d'amparera, mustratelu a differenza trà i sbagli è i fiaschi, affinchì sappianu chì hè sempre megliu pruvà qualcosa chè ùn fà lu per paura di fallimentu, per riesce, devi prima fà sbagli .

7) Mantene u cuntattu fisicu- Abbraccià è incuragisce i vostri figlioli, hè di primura di fà affezzione, questu li farà sentì speciali è sustenuti da voi, in più di generà un più grande sensu di cunfidenza.

8) Incuragisce a cumunicazione- Incuraghjendu a cumunicazione è a discussione, mostrate chì apprezzate u puntu di vista è l'idee di u vostru figliolu, questu li darà fiducia è li incuraghjerà à esse aperti è spressivi.

9) Lascià u vostru zitellu amparà e cunsequenze per ellu stessu- Ùn pudete micca aiutà i zitelli à ùn fà sbagli, li feranu è ponu amparà da elli, perchè cusì saperanu chì l'azzione anu cunsequenze, ma pudemu favurisce in elli un sensu di responsabilità prima di i sbagli fatti.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Karina rando dijo

    Complimenti per l'articulu.