U sindrome di alienazione parentale pò ancu esse abusu di i zitelli

famiglia rotta

Parechje coppie cù zitelli finiscenu a so relazione in un modu antipaticu è diventanu avversarii per l'amore di i so figlioli o per distrugge l'altru. U peghju di tutti hè chì sviluppanu una decisione assai negativa (in parechji casi ùn hà nunda à chì vede cù a realità) versu l'anzianu cumpagnu ... chì tocca direttamente i zitelli. Questu accade cù u sindrome di alienazione parentale.

Sindrome di alienazione parentale, un termine inventatu in l'identificazione di u 1980 da u psichiatra zitellu Dr.Richard A. Gardner. Stu prufessiunale hè statu quellu chì hà cummentatu per a prima volta chì sta sindrome apparisce quandu un genitore prova à girà i so figlioli contr'à l'altru genitore. Una persona chì hè assai in còllera cù u so ex-cumpagnu vulerà spinghje i so figlioli dendu à i so figlioli una maghjina negativa di l'altru genitore, per mezu di cummenti sgradevoli, sentimenti di culpabilità, false accusazioni, ecc.

Pruvanu ancu à esse cù i so figlioli tuttu u tempu cù l'unicu scopu chì l'altru genitore ùn li possa vede o esse cun elli. Normalmente quandu un babbu o una mamma hà stu tipu di cumpurtamentu tossicu hè perchè ùn sò di solitu stabile emotivamente o perchè anu più soldi è sò più capaci di affruntà e sfide legali contr'à l'ex-cumpagnu.

Cume i genitori applicanu u sindrome di alienazione parentale

A triste realtà hè chì i genitori avvelenanu l'affettu è l'amore naturale chì i so figlioli sentenu versu i so genitori (tramindui), è questu causa gravi danni emotivi, abusivi è in parechji casi assai difficiuli da riparà. I zitelli ponu esse manipulati da un genitore per rifiutà l'altru genitore chì ùn merita micca esse rifiutatu o trattatu in un modu disprezzabile.

Per un zitellu, l'effetti biopsicosociali di u sindrome di alienazione parentale ponu esse devastanti. Sia per u genitore sia per u zitellu alienatu, a rimozione è a negazione di u cuntattu in assenza di trascuranza o abusu custituiscenu un trattamentu crudele ch'elli ùn meritanu micca. Hè una forma di abusu di i zitelli chì deve esse prutetta da a legge, postu chì hè ghjustizia suciale chì i zitelli possinu cunnosce è esse curati da i dui parenti fintantu chì tramindui sò pienu capaci di fà la.

sindrome di alienazione parentale

Cumu hè u genitore alienante

Un babbu chì cù u sindrome di alienazione parentale di solitu mostra tendenze narcisistiche, vale à dì, sò persone altamente egoiste è egocentriche. Puderanu esse incapaci di ascultà e prospettive di l'altri. Preferiscenu focalizà ciò chì pensanu à ciò chì volenu, pensanu, sentenu è credenu indipendentemente da ciò chì l'altri pò sentenu, volenu o avè bisognu.

Di solitu un genitore alienante hè narcisisticu è usa i zitelli cum'è munizioni per dannà l'altra parte. Sò i pegni di a so battaglia cù u solu scopu di distrughje tuttu ciò ch'ellu pò à l'altru parente, per avè avutu a "audacia" di fà li danni emotivi. Dicenu chì pruteggenu i so figlioli da l'altru parente perchè hè "male", ma in realtà sò elli stessi chì in realtà causanu danni assai profondi à i so figlioli. Usendu i zitelli per danneghje l'altru genitore, site dighjà dimustratu chì avete poca capacità per curà i vostri figlioli.

Oltre à esse narcisista, ci hè un altru elementu centrale in a persunalità di u babbu o di a mamma cù u sindrome di allineamentu parentale: u disordine di a personalità cunfine, chì hè ancu cunnisciutu cum'è iperresponsività emotiva. L'emuzione eccessivamente intensa hè spessu espressa cum'è rabbia. E persone cun stu disordine anu una grande difficultà à calmassi. Per allora quandu si sentenu male, tristi o arrabbiati, e emozioni intense tendenu à durà assai di più cà in altre persone chì sò più stabile emotivamente.

i zitelli chì soffrenu per via di i genitori

Avendu queste carenze in resilienza emotiva una volta chì sò stati frustrati o delusi, ponu ghjucà u rolu di vittima è culpà à l'altri per tuttu ciò chì va male.

Questi tipi di disordini diventanu più evidenti quandu un genitore alienante inventa a realtà cù falsi accusazioni o insulti. Per esempiu, ponu dì à i so figlioli cose cum'è: "U to babbu hè egoistu" quandu a persona realistica hè ella stessa per parlà in questu modu di l'altru genitore. Pudete ancu dì cose cum'è: 'A to mamma hè pazza', quandu in fatti hè u babbu chì hà veramente cumpurtamenti emotivi assai tossichi.

Stu tipu di genitori alienanti o mamma prova à truvà è mette altre persone à fiancu à luttà contr'à quella persona cusì "male" (secondu a so propria opinione) è cercanu di dividisce a famiglia in una lotta costante di "mè contr'à voi" o "noi contr'à elli".

E persone cù caratteristiche di personalità di stu tippu si arrabbianu quandu qualcunu ùn hè micca d'accordu cun elli o ùn li dà micca ciò chì vulete. Per esempiu, se a coppia decide di finisce u matrimoniu per qualsiasi mutivu, a persona alienante. Ùn puderete micca avè una relazione sana è di cullaburazione ancu per u nome di i zitelli. L'unicu scopu chì averà hè di distrughje a relazione ancu se i zitelli sò à mezu. Cercanu di fà u più dannu pussibule è ellu sà chì per mezu di i so figlioli pò riesce.

I zitelli anu bisognu di i dui parenti

Ùn importa micca e circustanze, i zitelli anu bisognu di i dui genitori. Tuttavia, ùn benefizianu micca è in fattu dannu quandu i genitori parlanu negativamente di l'altru genitore. I zitelli ùn anu micca bisognu di vede una battaglia campata trà i so genitori, ùn anu micca bisognu di "amà a mamma o u babbu di più", perchè anu solu bisognu à amà i so dui genitori di listessa manera, ancu s'elli devenu avè una vita separata.

criaturu tristu per i so parenti

I zitelli ùn devenu mai esse à mezu à a rabbia di i so parenti o à mezu à e so lotte di putere. Ùn hè micca ghjustu per un genitore di trascurà i bisogni di i zitelli solu per ferisce l'altru genitore.

Se state attraversendu un momentu in cui u vostru ex face l'alienazione parentale, sarà necessariu per voi pensà veramente se hè ciò chì accade è sì sì, duverete parlà cù u vostru avucatu per mette in opera e cose. Invece, S'ellu hè voi chì prova à girà i vostri figlioli contr'à u so babbu o a so mamma, duverete pensà à novu, i vostri figlioli ùn si meritanu micca questu è ancu, se fate, avranu gravi prublemi emotivi in ​​futuro.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.