Chì sò e tappe di u ciclu di l'idrogenu?

Stu prucessu ambientale hè influenzatu da l'inquinamentu di l'aria, hè u spustamentu di l'idrogenu intornu à a terra. St'elementu chimicu hè u più abbundante in l'universu è in tutta a terra, cumprese u 84%.

Nantu à u nostru pianeta, u pudemu truvà in l'acqua è in l'aria chì respiremu. In virtù di stu fattu, duvemu enfatizà a preservazione di e cumpunenti naturali chì a mudificanu. A ricerca nantu à u ciclu di l'idrogenu pò esse di grande aiutu per cumincià cù a cuscenza di a sucietà globale.

Fasi di u ciculu di l'idrogenu

L'atomi d'idrogenu ponu esse ripresentati cum'è liquidu o gasu. A Natura immagazzina l'idrogenu in forma liquida postu chì occupa menu spaziu cà a so cundizione naturale, densa di gas.

U cicculu di l'acqua è u ciclu di l'idrogenu vanu di a manu per a fioritura è l'alimentazione di e piante o in u so prucessu di fotosintesi ben cunnisciutu.

D'altra parte, a decomposizione organica chì anu i terreni cuntene alti livelli di idrogenu chì sò rilasciati torna in aria.

Evaporazione

El ciclu idrologicu è ciclu di idrogenu sò prufundamente ligati, postu chì u ciclu idrologicu deve esse in u prucessu finale per chì l'idrogenu cumpia a so funzione. L'evaporazione da a superficia di l'acqua hè u principiu di tuttu.

Condensazione

L'atmosfera cundensa l'acqua da evapora attraversu u ciclu idrologicu è cambia in liquidu in stati gassosi. L'oceanu, i ghiacciai, l'acqua sotterranea, e precipitazioni, a sublimazione, a filtrazione è u flussu superficiale portanu l'acqua chì serà cundensata da l'atmosfera.

Transpirazione

Un esempiu chjaru di questu prucessu si verifica quandu e piante assorbenu l'acqua attraversu e so radici per pompallu in u restu di u so corpu è furnisce i nutrienti è l'idrogenazione necessarii. Dopu questu, l'acqua hè eliminata da e piante attraversu i so pori per esse trasmessa à l'atmosfera.  A transpirazione riprisenta u 10% di l'acqua chì si evapora in u mondu.

Precipitazioni

Hè pruduttu da u raffreddamentu di e goccioline d'acqua cuntenute in l'atmosfera, chì precipitanu per via di u pesu è di e dimensioni ch'elli ghjunghjenu.

Solidificazione

Accade quandu l'evaporazione di l'acqua o di e goccioline d'acqua cuntenute in l'atmosfera si solidificanu per via di u cambiamentu di temperatura è producenu grandine o neve. Dopu questu, a fusione accade, chì hè quandu a neve si solidifica.

Infiltrazzioni

Hè quandu l'acqua ritorna in terra è si lampa in terra per appartene una volta di più à e piante è e so radiche.

Scurrimentu

Hè u termine adupratu per riferisce à l'attu di sparghje l'acqua in terra.

Circulazione sotterranea

Accade quandu l'acqua hè penetrata in i terreni è ghjunghje torna à fiumi, laghi è mari.

Perchè hè necessariu l'idrogenu nantu à a terra?

Hè vitale per a sopravvivenza umana per via di diversi fattori, per esempiu, e piante furniscenu à l'altri esseri viventi tutti i nutrienti necessarii per u so sviluppu, l'animale erbivore riceve l'idrogenu da a pianta in forma di carboidrati, questu a so volta diventa u principale di u corpu surghjente di energia.

Ancu i prucessi di a vita in generale sò rilativi à l'idrogenu, postu chì a maiò parte di l'esseri viventi sò cumposti da atomi di azotu, idrogenu è ossigenu.

Cumu l'idrogenu ghjunghje à u nostru corpu?

Hè riprisentatu in l'alimentu è e bevande chì cunsumemu, u corpu umanu hè fattu di 70% d'acqua è u cunsumu d'idrogenu aiuta à mantene u pH di u corpu.

Per mantene una dieta ricca in idrogenu duvemu cunsumà agrumi cum'è mandarine, aranci, limoni, fragole è di sicuru in l'acqua chì beimu.

Chì sò i periculi è e prevenzione?

Malgradu esse fundamentale per l'esistenza di l'essaru umanu, l'idrogenu hè altamente infiammabile.

Per a persona chì soffre di insufficienza respiratoria, pò esse fatale inalà grandi quantità di idrogenu, postu chì questu riduce a quantità di ossigenu in u corpu è produce un statu di intossicazione in tuttu u corpu.

Dunque, hè consigliabile avè una misurazione esatta di e quantità di questu gas in l'ambiente per evità questi rischi. D'altra parte, hè necessariu stà luntanu da e zone industriali chì implementanu grandi quantità di idrogenu in a fabbricazione di certi prudutti postu chì pò causà esplosioni se ùn sò micca prese misure di sicurezza adeguate.

Per assicurà a prutezzione di l'ambiente, hè necessariu intervene in u sistema educativu di i paesi cù un indice di sviluppu più bassu. Mette in opera strategie per a coesistenza di l'individuu cù prucessi naturali u ferà diventà assai più cusciente di u so ambiente, è di l'impurtanza di priservallu. Cusì, l'omi pò esse capaci di mantene l'ambiente induve e generazioni future cresceranu in boni cundizioni.

Ma chì devu fà per chì u ciculi naturali cum'è l'idrogenu si scontranu perfettamente? Ebbè, pudete principià investigendu in prufundità chì sò l'abitudini chì duvete mette in opera in a vita d'ogni ghjornu è chì sò e strategie di cumunicazione chì si adattanu megliu à e vostre capacità in modo da pudè purtà u messagiu di cuscenza à terzi.

Se site un babbu o una mamma, pudete cumincià offrendu à i vostri figlioli una educazione piena cù valori pusitivi chì sò in piena coesistenza cù i prucessi naturali è i cicli.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.