Cumu a cumpassione pò cambià a vostra vita

ghjente cumpassioni chì abbraccianu

Dicenu chì a cumpassione hè u strumentu u più putente di l'essere umanu perchè pò cambià cumplettamente una cumunità intera di persone. A cumpassione hè accumpagnata cù gentilezza è quandu abbonda in una sucietà, tuttu serà megliu per e persone chì a formanu. Sì sì una persona compassionevole Puderete capisce cumu e cose in a vostra vita miglioreranu guasi per magia.

Cumpassione

Quandu parlemu di cumpassione parlemu di a capacità di capisce u statu emotivu di un'altra persona o di sè stessu. In parechje occasioni pò esse cunfunditu cù l'empatia. A cumpassione hà un elementu caratteristicu chì cunsiste in u desideriu di vulè alleviare o riduce a suffrenza di l'altru.

L'empatia, cum'è sapete probabilmente, hè a capacità di mette si in i scarpi di l'altru. Ancu se a cumpassione è l'empatia sò cose diverse, Avè cumpassione per qualchissia pò purtà à l'empatia per l'altra persona.

dà è riceve cumpassione

Significa micca assumisce u peghju

Ciò chì avemu parlatu in u puntu precedente hè a definizione accettata di cumpassione, una definizione chì vi aiuterà à capisce ciò chì hè è ciò chì significa veramente. Inoltre, avè cumpassione per un'altra persona implica più di mette si in u so postu, vulendu veramente capisce o ancu aiutalli. Implica avè una prospettiva diversa nantu à cume trattate l'altri.

Per esempiu, imaginate chì u to figliolu hà un prublema di salute è chì avete avutu da purtallu à l'uspidale per esaminà. Ovviamente u vostru statu di preoccupazione hè abbastanza altu è vi sentite ancu ansietà per ciò chì i testi ponu dì. Duvete andà in casa per piglià alcune cose è vultà rapidamente à l'uspidale per esse cù u vostru figliolu è in strada per scuntrà un cunniscente o un amicu. Chì site cusì assorbitu da i vostri penseri è preoccupazioni chì ùn fermate micca di avè una conversazione cù quella persona è vi basta à dì ciao (o mancu què).

Quella persona chì ùn avete micca salutatu hè stata offesa è più tardi scopre chì si hè sentitu tremendamente insultatu quandu hà vistu chì ùn li avete micca fattu attenzione. Quella persona hà assuntu direttamente u peghju in voi, senza pensà chì forse avete avutu una bona ragione per ùn avè una conversazione. Evidutamente ùn avete micca intenzione di fallu sentì male, eri simpliciamente in un statu emotivu troppu agitatu per via di e vostre preoccupazioni è avete bisognu di ghjunghje à l'uspidale prestu per esse accantu à u to figliolu u più prestu pussibule. Ùn hà micca pigliatu in contu a vostra spressione di primura è ùn hà mancu avutu a pena di dumandà vi ciò chì ùn và micca cun voi ... Hà simpliciamente preferitu sente u peghju. Purtroppu questu accade assai spessu in a sucietà è hè chì invece di avè compassione è pensà chì avresti una bona ragione per ùn piantà micca di chjachjarà, preferiscenu pensà negativamente.

zitelle chì si abbraccianu cù cumpassione

D’altronde, s’ellu ci era più cumpassione in a persona di a storia chì avemu messu per esempiu, invece di arrabbiarsi o di sentesi insultati, penserebbe chì qualcosa accaderia à u so amicu o cunniscenza è chì s’ellu ùn firmava , averebbe una bona ragione per ùn fà lu. Probabilmente vi chjamerebbe più tardi per dumandà s'ellu hè bè o se qualcosa ùn va micca, è naturalmente, aiuterebbe se necessariu (se a persona era stata compassionevole). In queste circustanze, u so amicu lierebbe di più cun ellu è a so relazione migliurerebbe probabilmente. Altrimenti, a relazione hè rotta da mancanza di cunsiderazione.

A cumpassione cum'è terapia

A cumpassione pò esse per sè stessu o per l'altri. Quandu hè per sè stessu hè cunnisciutu cum'è "autocommiserazione". Parechje persone credenu chì quandu una persona sente compassione per se stessa hè perchè hè ancorata à un rolu di vittima in a so vita, è nunda ùn hè più luntanu da a verità. In fattu, ci hè una terapia chì pò migliurà a vita di e persone è chì hà da fà cù a cumpassione.

e mani chì stringhjenu cumpassione

Hè un tipu di terapia induve a cumpassione hè aduprata per migliurà a situazione di e persone è cusì allevia a so suffrenza interna. E persone chì anu bassa autostima o chì sò eccessivamente critiche per se stesse o cum'è u restu ponu esse persone adatte per stu tipu di terapia.

A cumpassione pò esse amparata è addestrata, è quandu si ottiene, u cervellu cambia è migliora. Quandu una persona hè compassionevole, diventerà più calma, più serena, più felice è più motivata per migliurà in a so vita d'ogni ghjornu.

In terapia l'orgogliu hè travagliatu (chì impedisce di sente a vita da una perspettiva più rilassata è positiva) è si concentra nantu à a cumpassione cum'è abilità da furmà. Una capacità chì face chì l'altri sentenu a sofferenza di desiderà a so riparazione. Questu, in più, deve esse focalizatu soprattuttu nantu à sè stessu. Avè autocumpassione ùn significa micca fà pena per sè stessu o esse vittima di e circustanze di a vita ... di ciò chì si tratta hè di amparà à ùn culpà micca l'altri di i vostri sbagli, per esempiu.

In a nostra sucietà ci sò parechje persone chì si focalizanu nantu à a cumpetizione è u successu è dimenticanu ciò chì ci rende veramente umani: a cumpassione. Cù a terapia di cumpassione, a buntà hè recuperata cum'è una parte essenziale di l'essere umanu.

Cumpassione è benessere di sè stessu

Sentì a cumpassione per l'altru ùn hà nunda à chì vede cù u dispiacè. Quandu vi dispiace per un altru, sentite chì site à un livellu più altu ch'è un'altra persona, cusì ci seria una iniqualità suciale o psiculogica trà elle.

A cumpassione cunsiste à vulè u benessere di un'altra persona chì si sente orizzontalmente à a vostra propria persona. Ùn ci hè micca una scala immaginaria induve si sente sopra l'altru. E persone anu una relazione ugualitaria indipendentemente da u statutu suciale à u quale si crede appartenenu.

persona chì aiuta l'altru cù cumpassione

A persona sente chì vole aiutà un altru altruisticamente perchè a so compassione l'ha purtatu à l'empatia. Capite l'emozioni o a situazione chì l'altra persona sperimenta, senza ghjudiziu. Vulete alleviate u dulore di l'altri.

Esse generosu cù l'altri praticendu a cumpassione! Aiutate l'altri è voi stessi!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.