Passi per amparà à cuntrullà i sogni

Sicuramente avete intesu qualchì volta chì ci hè a pussibilità di cuntrolla i sòvuli, è ancu se averemu forse pruvatu à fà la à le volte, u più prubabile ùn avemu micca riesciutu. A verità hè chì si pò uttene, è ancu se micca tutti anu a capacità, avemu da spiegà cumu cuntrollà i sogni è in questu modu vi aiuterà à pudè gestisce è gode di una sperienza straordinaria è diversa chì ùn avete mai imaginatu prima.

cumu cuntrollà i sogni

I sogni ponu esse cuntrullati?

Questa hè stata una quistione chì hà intrigatu l'umanità per un bellu pezzu, è hè vera chì ci sò persone chì cummentanu ch'elli anu sappiutu dominarle, ma a verità hè chì, per quantu ci provi, ùn a femu micca veramente sapemu fà, è chì face chì ùn pudemu micca verificallu direttamente, pensemu chì ste persone ùn sò micca state sinceramente.

Non solu ùn sò micca sinceri, ma forse pensanu di ottene lu quandu in realtà hè solu una illusione è parte di un sognu, ma a realità va assai più luntanu, è hè dimustratu chì hè vera chì i sogni ponu esse cuntrullati, è cumu si farà dipenderà da a persona è a so capacità di entre in un statu di cuscenza durante u sonnu.

Amparate à cuntrollà i sogni seguendu questi passi

Cum'è l'avemu dettu à u principiu di l'articulu, ùn tutti ùn anu micca a capacità di cuntrullà i so sogni, ma ancu e persone chì ponu fà, s'elli ùn portanu micca una serie di passi cum'è quelli chì avemu da indicà quì sottu, ùn puderebbe mancu fà, allora ùn resistite micca è pruvate questi suggerimenti chì avemu da indicà quì sottu, postu chì solu allora puderete sapè se u cuntrollu di i sogni hè una capacità chì avete o ùn avete micca.

Crea un discu cù tutti i vostri sogni

In più di una occasione avete sunniatu è, di colpu, per qualunque ragione, vi rendite contu chì hè un sognu, ma ghjustu in questu momentu, quandu cuminciate à esse cuscenti chì sunniate in realtà, vi svegliate è ùn pudete micca ùn fà più nunda per vultà à sunnià u listessu sognu ma sta volta mantenendu a cuscenza.

À quellu mumentu tornemu à dorme pensendu chì pudemu ricurdà ciò chì avemu sunniatu quandu ci svegliamu cumpletamente è cuminciamu a nova ghjurnata, ma quandu vene u mumentu ci rendimu contu chì avemu dormitu nantu à a punta di a lingua ma ùn pudemu micca ricurdà esattamente ciò chì hè. ciò chì accadia in ellu.

Hè per quessa chì a nostra raccomandazione hè chì avete sempre un pezzu di carta è una penna à portata di manu accantu à u lettu, affinchì, ogni volta chì sperimentate u vostru sognu di stu tippu, à u mumentu chì vi svegliate scrivite i dettagli necessarii chì permettenu vi n'arricurdate. Quandu vedemu l'annotazioni in a mattina, ciò chì duvemu fà hè megliu specificà u sognu è in questu modu pudemu ricordallu è cumincià à ritene in a nostra mente.

Se site troppu pigru per cumincià à scrive questi dettagli quandu dormite, ci hè ancu a pussibilità di mette un magnetoscopiu è cusì ùn duveremu micca preoccupassi di scrive, evitendu di perde cumpletamente u desideriu di dorme.

Amparate à distingue trà sonniu è realtà

Quandu simu svegli hè abbastanza stranu chì ci truvemu in una situazione in a quale pudemu sapè sì simu svegli o no, ma questu ùn accade micca precisamente in i sogni, è hè chì, in u mumentu induve cuminciamu à esse cuscenti durante u sonnu, A prima cosa chì femu hè di dumandassi se veramente sunniamu o simu svegli, per chì sia u mumentu perfettu per fà ciò chì si chjama "Verificazione di realità», Chì si basa principalmente in una seria di trucchi chì ci permetteranu di sapè s'ella hè veramente una fantasia o una realità.

U truccu u più pupulare è forse u più adupratu hè di pizzicà u nostru bracciu, per esempiu, è in casu chì ùn l'avemu micca nutatu, seremu ovviamente in un sognu, ancu se deve esse nutatu chì stu truccu pò fallu, postu chì a nostra mente pò ancu fà chì sentimu u pizzicu ancu se ùn simu micca in realtà pizzicati.

cumu cuntrollà i sogni

Dunque, se u scherzu di pinch ùn hà micca travagliatu, pudemu ancu ricorre à altri chì si baseranu annantu à l'osservazione di qualsiasi elementu chì hè à a nostra portata. In a vita vera pudemu vede forme assai definite è cuncrete è analizalli senza alcun prublema, ma in i sogni e cose ponu esse distorte è ancu cambià forma.

Ciò significa chì fisseremu i nostri ochji per esempiu nantu à un vase, nantu à un schermu, un libru o qualsiasi altru oggettu specificu è vedremu se cù u passu di u tempu rimane totalmente immobile o cambiamenti di qualchì tipu sò apprezzati chì ùn sò micca realistici per nunda.

Un altru truccu hè quellu di leghje, è vene à dì, se avemu un testu à a manu, in casu di sogni osserveremu chì hè difficiule per noi di leghje u cuntenutu o hè un testu cumpletamente incoerente.

In listessu modu, pudemu fà altre verifiche cum'è guardà in un specchiu s'ellu ci hè unu vicinu, aprendu o chjudendu i rubinetti, pruvendu à cambià qualcosa in l'ambiente cù a nostra mente, vale à dì, da spostà un oggettu à fà qualcosa specificu apparisce, per esempiu cum'è un animale o un tappettu, ecc.

Benintesa, duvemu tene à mente chì tutti questi dettagli ponu variare secondu a persona, vale à dì, di listessa manera chì un certu truccu pò serve à qualchissia, forse per altri ùn anu micca usu è viceversa, allora vi Raccomandemu di preparà un elencu cù tutti questi voucher è e varianti pussibuli in modu chì andate à pruvà unu per unu per sapè quale di elli hè efficace in u vostru casu.

Pruvate à vultà à u listessu sognu

Sicuramente in qualchì occasione vi site svegliatu è avete trovu chì esci da un favulosu sognu à u quale vorresti vultà, è in quellu mumentu pruvate à vultà in sonnu per vultà torna è cuntinuà induve site lasciati.

In a maiò parte di i casi ùn avemu micca successu, ma in certi hè veru chì pudemu cuntinuà dinò u sognu, ma di solitu cambia à un'altra à pocu à pocu è praticamente senza chì no ne rimarcemu, ciò chì significa chì veramente ùn a cuntrullemu micca è ùn simu micca veramente riesciuti ad adattàci à quella ripresa.

Dunque, ciò chì mostra hè chì hè pussibule di vultà à un sognu chì avemu avutu prima, ma duvemu amparà à cuntrollallu è mantene una certa lucidità per impedisce di passà à un sognu diversu è, in questu modu, cuntinuà à gode di a sperienza.

Per questu, andemu à ricorre soprattuttu à a lista di i sogni chì aviamu scrittu in u primu passu, in modu chì truvaremu quellu chì ci piace di più è micca solu u leghjeremu, ma pruvemu à ricurdà torna dinò u più precisamente pussibule. Per questa ragione, hè impurtante chì, quandu si trascrive u sognu quandu ci svegliamu in a mattina, aghjunghjemu micca solu dati per aiutà à ricordallu, ma chì pruvemu à esse u più specificu pussibule è spiegà ogni passu è ogni dettagliu chì pò esse accadutu, cumprendu, per esempiu, quellu libru Rossu chì era in a parte ghjusta di una finestra, ancu se a priori pare chì ùn abbia alcun significatu o rilevanza in u sognu, ma sò dettagli impurtanti chì saranu assai utile per noi di ricurdà ogni dettagliu di l'ambiente è, dunque, di u sognu stessu.

L'ubbiettivu serà di leghje quellu testu ogni ghjornu è di pruvà à ricurdà u sognu u megliu pussibule ghjustu nanzu d'andà à dorme, è una volta chiudimu l'ochji circheremu di ricurdà quellu sognu, ma sta volta in modu più graficu, à à u listessu tempu chì faremu tuttu u pussibule muvendusi da ciò chì si ramenta di quellu scenariu, uttenendu cusì creà maestria nantu à u sonnu ancu s'ellu ùn hè ancu fattu.

In questi casi pò esse assai utile di ricorre tècnichi di rilassamento, cumu ci aiutanu à senteci più equilibrati è uniformi stà alerta durante u sonnu, in modu chì impedisceremu à a nostra mente di addurmintassi à tutti.

In riassuntu, ciò chì avemu da fà hè di scrive i nostri sogni, specificà u ghjornu dopu tuttu ciò chì hè accadutu in u sognu, amparà à differenzà trà a vita vera è i sogni, amparà à rilassassi è mantene a lucidità, leghje u sognu chì vulemu rivivere solu prima di andà à dorme è infine l'interpretà in a nostra imaginazione aduprendu tutte e risorse chì avemu praticatu è amparatu tuttu stu tempu.

È arricurdatevi, sì site una di e persone chì sò furmate per amparà à cuntrullà i sogni, cù ste tecniche semplici è cù una pratica pocu puderete gode di sperienze incredibili, in più di què ancu cunnoscerete voi stessi megliu , è pò ancu cambià alcuni aspetti di a vostra vita chì a priori ùn ti piace micca o vulete perfezziunà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mari Morales dijo

    Amu migliurà l'autoestima ne aghju bisognu

  2.   Mari Morales dijo

    Amu migliurà l'autoestima ne aghju bisognu