Cumu spressione megliu? 7 suggerimenti per fassi capisce

Esprimesi bè serà faciule sè praticate cun qualchissia

Esprimesi bè hè l'arte di cunnette vi cù l'altri. Forse ti piace parlà cù l'altri ma avete prublemi per sprimesi bè, allora avemu da spiegà cumu si sprime megliu, dendu vi 7 cunsiglii per fassi capisce. Ci sò e persone chì quandu si sprimenu parenu fà di manera naturale, ma in parechji casi anu amparatu à fà lu per avè successu in u so dialogu. Esprimesi bè richiede cuncentrazione è lucidà alcune zone induve pudete fiascà.

Una lingua curretta ci aiuta à spiegà è capisce e cose. In questu modu pigliemu cuscenza di u messagiu chì deve esse trasmessu è di quellu chì hè ricevutu, cù infurmazioni cuncrete. Pudemu adattà a nostra lingua à e circustanze attuali, ma a spressione hè di primura per evità cunfusioni in u dialogu o misinterpretazione di e cose.

Cunsiglii per sprimesi megliu è fassi capisce

Hè cumunu chì certe volte fate sbagli in a spressione è quandu si verificanu, pò generà cunfusione in u mittente è u destinatariu. Ci ponu esse missaghji chì sò difficiuli à capì è capisce, ghjè per quessa chì a spressione in u dialogu hè cusì impurtante. In seguitu vi daremu qualchi suggerimenti per chì puderete sprimesi megliu è fassi capisce cù successu. Sì avete generalmente prublemi di parlatu, ùn perde micca dettagliu è mette in pratica i punti seguenti in u vostru ghjornu à ghjornu.

Parlà più pianu

Hè di primura per avè una bona spressione: parlà più pianu. Cusì vi ferà più chjaru è penserete megliu ciò chì vulete dì. Ùn cunsiste micca di piglià parechje pause, ma di parlà più pianu ma in listessu tempu si pò avè un dialogu armuniosu è capiscitoghju.

Ripeti sempre è torna è à pocu à pocu sorterà naturale. Quandu rallentate u vostru discorsu ùn deve micca esse una cattiva cosa per i vostri ascoltatori se fate bè. Vi darà autorità in u vostru discorsu è puderete spressione megliu tuttu u vostru messagiu.

Pudete sprimesi megliu praticendu cun qualchissia di fiducia

leghje à voce alta

Ogni tantu, hè una bona idea di leghje à voce alta. Hè un modu per educà a vostra voce è acquistà a capacità di parlà megliu. Fate leghje esercizi à voce alta vi aiuterà à parlà currettamente è à sprimesi megliu. Troppu vi stimulerà l'imaginazione è a creatività migliurà a vostra fluidità verbale è ancu migliurà a vostra capacità emotiva.

Respira bè per sprimesi megliu

Se si respira bè amparerai à parlà megliu. Hè un altru modu per educà a vostra voce è mantene u tonu è u ritmu adatti sempre. Ci hè tecniche di respirazione chì vi permetterà di migliurà in questu aspettu è di pudè sprime si à bocca à u megliu modu pussibule.

Piazzà a voce

Questa azzione hè l'azione è l'effettu di importà u sonu di a vostra voce da e vostre corde vocali. Fixate a voce nantu à e vostre corde vocali è lasciate chì u sonu esca puramente. Questu modu serà più faciule chì pudete fà risonà a vostra voce per mezu di u palatu dolce o di u palatu dolce.

Si chjama impurtazione perchè l'esalazione hè aduprata per pruduce u sonu à u massimu è cù u minimu sforzu. Averete un volume di voce eccellente senza stinzassi nè ferisce e vostre corde vocali. Hè un altru ottimu modu per voi di esprimerti megliu.

Praticate a pronuncia

Sembra faciule, ma ùn hè micca. Se vulete parlà bè è esprimesi megliu, hè impurtante chì interiorizessi u mudellu di muvimentu musculare di a vostra articulazione quandu parli. Fà lu senza sbagli. Puderete migliurà solu se praticate, fendu casu à i sbaglii chì pudete fà.

Mettite in pratica i nostri suggerimenti per sprimesi megliu

Per esempiu, pudete registrà vi in ​​video o audio mentre parlate è poi guardate i sbagli chì avete fattu è rifà u discorsu lucidenduli. Se praticate ogni ghjornu truverete l'abitudine di fà casu à a vostra pronuncia è à pocu à pocu farete menu errori.

Un altru eserciziu pò esse chì praticate u vostru discorsu è a vostra espressione cun una persona di fiducia chì pò aiutà à nutà i sbagli chì fate. Pudete ancu guardà a vostra lingua non verbale, qualcosa chì hè ancu essenziale per migliurà a spressione postu chì ùn hè micca solu ciò chì si dice impurtante ... s'ellu ùn hè ancu cumu si dice. Cù a tecnica di arregistrà si nantu à u video pudete ancu migliurà assai apparizione, ricordati di fà lu ogni ghjornu finu à u maestru.

A cosa bona di falla davanti à qualchissia di fiducia hè chì pudete praticà per quandu vene u mumentu quandu duvete sprime si à un publicu, una ghjuria o à altre persone chì ùn cunnosci micca, ma chì hè impurtante chì capiscenu u missaghju chì li date. Pudete ancu travaglià a vergogna cù tecniche mentali chì vi danu tranquillità: cume piglià un soffiu prufondu è cuntà sin'à dece prima di cumincià à parlà.

Circate aiutu da un prufessiunale

Se avete pruvatu tutti i cunsiglii chì vi avemu datu ogni ghjornu è ùn truvate micca migliurà a vostra espressione ... allora serà u tempu di circà aiutu prufessiunale per per aiutà à migliurà è aumentà a fiducia in sè stessu ogni volta duvete spressione davanti à una o più persone.

Articulu ligatu:
10 Modi Effettivi Per Aumentà a Vostra Autoconfidenza (È Siate Felici)

S'ellu hè un prublema per voi è ùn pudete micca truvà un modu per migliurà o ùn circate micca una soluzione, allora duvete sapè chì puderia peghju in l'avvene. Ùn aspettate micca finu à chì avete veramente paura di sprimesi à l'altri è cuminciate à circà soluzioni per chì in questu modu, diventa sempre più faciule per voi di parlà à l'altri populi.

Amparate à sprimesi megliu parlendu in publicu

Cercate aiutu da un logopedu o psicologu chì hè furmatu in questa zona è tippu di terapie. Cusì, serà capace di aiutavvi cù a so furmazione è sperienza cù altri pazienti chì anu passatu una situazione simile à a vostra.

Cercate aiutu per sapè quale hè u prublema esatta Quessa impedisce di sprimesi in modu currettu, postu chì ùn hè micca listessu micca sapè cum'ellu si sprime perchè pronunziate tortu chè micca perchè avete paura di dì qualcosa chì vi lascia in un locu pessimu o ancu perchè ùn sapete micca cumu per urganizà bè e parolle.

Allora se avete decisu di circà aiutu, allora fate! Sarà u megliu chì pudete fà per cumincià à sprimesi currettamente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.