Custruisce a vostra vita

Custruisce a vostra vitaEsiste una volta un grande falignami ch'ellu avia da ritirassi è cusì hà dettu à u cuntrattu cù quale avia travagliatu tutta a so vita custruendu case grandi per ellu. Ùn riceverà micca tutte e pensioni per a so ritirata anticipata ma hà preferitu campà in pace cù a so moglia.

U cuntrattu hà rimpiantu a so decisione ma l'hà capita à a perfezione. Hè intristitu da a perdita di un grande falignami chì avia furnitu case cusì magnifiche. Tuttavia, u cuntrattore hà dumandatu una ultima casa cum'è favore persunaleDuvia esse una bella casa chì superava tutte l'aspettative.

U falignaghju accunsentì ma prestu motivazione persa, u so core è a so mente ùn vulianu più travaglià. Hè per quessa chì si hè giratu versu materiali di scarsa qualità è manodopera à bon pattu. Hè statu un modu sfortunatu di rinuncià à una vita di grandi travagli.

Quandu u falignami hà finitu u so travagliu, l'omu d'affari hè venutu à ispezionà a casa, hà fattu un giru intornu è hà cacciatu a chjave di l'entrata di a casa:

- Pigliate a chjave di sta casa! Da quì à pocu sta casa hè vostra, hè u mo rigalu di addiu à voi.

U falignaghju hè statu surpresu. Chì vergogna! Se l'avessi saputa stava custruendu a so propria casa, Averia fattu tuttu altrimente.

Cumu pudete vede, duvemu sempre aduprà u megliu fundamentu quandu custruemu a nostra vita, hè cum'è a nostra casa in quale avemu da campà. Un ghjornu ci rendimu contu chì ùn usamu micca i migliori materiali è se pudessimu campà torna l'avemu da fà in un modu assai diversu. Tuttavia, ùn pudemu micca retrocede.

Sì u falignami. Ogni ghjornu pigliate u martellu per caccià un chiodu in una tavula è cusì alzà un muru. A vita hè u vostru propiu prughjettu.

A vostra attitudine è e decisioni chì pigliate oghje custruiscenu a "casa" in a quale camparete dumane.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.