13 Dinamica di gruppu per i ghjovani (cù ghjochi)

L'integrazione o interazione di i ghjovani Ùn accade micca sempre in modu semplice, per via di circustanze varie chì scatenanu una seria di sensazioni, cumpresa a timidez chì li face ritirà si da i scunnisciuti.

Questu ùn hè micca sempre pusitivu per a maiò parte, postu chì alimenta a sfiducia, pò influenzà l'autoestima è aumenta e probabilità chì u ghjovanu sia asociale è ùn si senti micca accettatu. Affetta ancu principalmente quandu si svolge un compitu di gruppu, sia istituziunale sia in un altru spaziu.

Dunque ci sò un numeru di strategie, tecniche è attività chì sò principalmente centrati nantu à i gruppi, mirendu à l'interazione trà e persone, in questu casu i ghjovani, senza avè u bisognu di fermà perchè ùn anu alcuna cunniscenza prima. In fattu, a participazione pò esse l'azzione chì porta à a presentazione.

Inoltre, attiva parechji risultati pusitivi, cum'è a creazione di un ambiente amichevule chì permette à i giovani di vulè participà. Cumu l'avemu menzionatu prima, aiuta ancu à rompe quelli blocchi persunali è limiti, imposti inconscientemente è cun grande forza.

U fattu chì l'individui amparanu per mezu di l'inclusione, per mezu di l'esperienza personale, ùn pò esse lasciatu fora. In più di quessa, ùn ampareranu micca solu ma sentenu ancu l'importanza di u travagliu in squadra.

Quì sottu, selezziunemu a dinamica di gruppu per i ghjovani chì credemu chì sò più popolari è efficaci. Pudete truvà quellu indicatu secondu ciò chì hè u vostru bisognu.

A megliu dinamica di gruppu

 

Presentazione

Questu hè grande per rompe u ghjacciu è fà u primu passu per pruvà sviluppu di cumunicazione trà i ghjovani. Tuttavia, duvete esse assai metodicu è strategicu à tempu quandu u prupone è finu à a misura di u so corsu. A ragione hè perchè pò diventà scomoda per parechji, allora u ghjovanu deve esse motivatu per esse parte di u modu più simpaticu, ciò chì li face sente cunfidenza è cusì pò mette a vergogna da parte.

Una di e dinamiche di gruppu per i ghjovani basata annantu à simulazioni induve ferete brevemente una presentazione di voi stessi à l'altri membri di u gruppu. In u listessu modu, u cuntenutu pò esse variu è invece di fà una auto-biografia pudete fà una presentazione nantu à e vostre opinioni o cunclusioni di un eserciziu o un tema di studiu davanti à l'audienza chì puderia ancu esse ricreata è vista in un altru modu ch'è i pari.

Fà stu tipu di cose hè impurtante perchè in più di i valori ch'ella porta, amparerai ancu cuntenutu di mostra di struttura è sapè prisentalli in modu cuerente, vale à dì chjaru, cuncisu.

Cumu fà? Presentatevi à l'altri chì cercanu di risponde à queste dumande (sò basati nantu à i ghjovani, ma ponu esse adattati secondu l'età è u cuntestu): chì hè stata a vostra sperienza precedente? Perchè avete decisu di fà parte di stu gruppu? Chì puderia o puderebbe cuntribuisce à l'altri?

Puderete ancu aghjunghje dati persunali cum'è u vostru nome cumpletu, età, zona induve vive è quali sò i vostri interessi accademici, di travagliu è di divertimentu.

Simulazione di un'intervista

Questa attività cunsiste à mette si cum'è candidatu in modu chì cumpri u rolu di intervistatore in una certa situazione inventata, l'altra persona essendu l'intervistatu è à sua volta, u caratteru pertinente per u cuntestu ricreatu.

Frà l'esempii i più aduprati ci hè quellu di un venditore chì parla cù un cliente; ancu quellu di un capu chì hà da impiegà un impiegatu o ancu puderia ghjucà u maestru è u studiente. L'ubbiettivu di questu eserciziu secondu l'istruzzioni hè di mette a hcumpetenze di cumunicazione chì pudete avè, soprattuttu in situazioni chì li richiedenu.

Avete dighjà a vostra prufessione in rollu è ùn sapete micca chì dumandà? Assumendu chì sì u più altu graduatu o piuttostu, l'intervistatore, e migliori dumande da mette in pratica sò: Cumu si presenta? Chì dumande si pone? Chì obiettivu cercate cù e vostre dumande? Fate e dumande currette? O qualchissia cusì.

In u sviluppu di u ghjocu seranu capace di nutà una quantità di metudi chì ponu esse aduprati per prevede u comportamentu, e risposte è cusì cunnosce a personalità di u cumpagnu. À a fine, l'ubbiettivu cum'è scherzu di stu tippu di dinamica di gruppu per i giovani, dipende da ciò chì hè u rolu, hè di determinà sì sì o micca u candidatu giustu. È u so veru scopu hè di aiutà vi à affruntà una dinamica di gruppu, avendu l'occasione di dimostrà e vostre abilità è abilità.

Esercizii di Analisi

Questu hè basatu annantu à u cunduce un'analisi sia individualmente, in coppia o in picculi gruppi. U sughjettu pò esse qualunque cosa, tuttavia, l'attrattività sarebbe una informazione un pocu cumplessa chì tratta di notizie, situazione attuale di u paese, credenze è modi di pensà (per esempiu, site d'accordu cù l'ultima legge stabilita? Pensate à ciò chì accadutu?, frà altri).

Indipendentemente da u sughjettu, i bisogni di: identificazione di l'infurmazioni o dati pertinenti, chì l'infurmazioni sò strutturate in un modu significativu è motivanu conclusioni in quantu à quì sopra, devenu esse presi in considerazione. Pò esse ancu dumandatu chì i punti di vista i più salienti sò identificati per interrugazione.

Avete bisognu d'esempii? Una di e ricreazioni più populari è usate hè di crede chì site in una sucietà induve qualcosa di significativu hè accadutu ch'elli devenu assiste, ma prima anu una seria di punti debuli è di punti di forza chì ùn ponu micca esse lasciati fora quandu sceglite una decisione. Ciò chì dite hè u più currettu? Perchè deve esse questu è micca l'altru? Duvete esse guidatu da debbulezze o punti di forza? Cumu trattemu a situazione

È in casu si tratta di qualchì sughjettu, situazione vera o nutizie: chì hè accadutu? Quale a dice? Pensate chì hè vera? Di chì pensate? È lasciate chì a conversazione scorri per suscità più dumande da per sè.

Dinamica di Gruppu o Discussione

Hè una di e dinamiche di gruppu più efficace per i ghjovani è hè assai simile à a precedente, tuttavia, hà qualcosa di caratteristicu è hè di mette in evidenza o di mette in evidenza punti di vista chì sò refutati da individui di u gruppu chì ùn sparte u listessu pensamentu.

In questu, si pone una situazione-prublema chì diverse fonti di capiscitura per u gruppu per discutene finu à ch'elli ghjunghjenu una soluzione cumuna. Hè impurtante di nutà chì, in questi esercizii, ùn ci hè di solitu una risposta "curretta" o "incorretta", postu chì ùn hè micca di ciò chì si tratta, ancu s'ellu ci hè una chì pare; continuerà à esse spartutu da alcuni è micca da altri. In generale, si tratta più di esse in situazioni cumplesse in cui a mancanza di informazioni permette una discussione trà e persone chì devenu truvà una soluzione, secondu cumu si attaccanu u prublema o e differenze.

Esempii? U gruppu si riunisce per realizà un compitu, ma per questu ci sò certe regule chì valenu, cume aduprà solu 4 strumenti nantu à 10, quale sceglite? perchè? Simile à questu approcciu ci sò esempi infiniti è cumplessità ancu più grande.

Puderia ancu esse di mette in ballu un sughjettu simplice ma cuntruversu, cum'è l'esistenza di Diu, l'accettazione di l'omosessualità è vari temi chì forse ùn cunduceranu micca à una cunclusione specifica, ma se stimulà a tolleranza trà l'individui, è ancu u rispettu è a currettezza di altri modi di pensà al di là di quellu persunale.

Esercizii "in panaru"

Di a dinamica di gruppu per i ghjovani menu pratica. Consiste in presentà vi una serie di documenti chì puderete truvà in ogni ghjornu normale in a vostra vita accademica, prufessiunale o personale; In questu casu, quelli chì sò pertinenti à u cuntestu sò scelti di più, è postu chì sò ghjovani, puderia esse travagliu o studiu cume lettere, note interne, fatture, riassunti di l'infurmazioni di gestione, note tecniche è lagnanze. Dunque l'ughjettivu hè d'urganizà bè tuttu ciò chì hè statu consegnatu, secondu i vostri criteri, in più di fà lu in un tempu limitatu.

Esempiu? Duvete urdinà in dui minuti tutti i documenti chì avete nantu à u tavulinu facenduli cum'è preferite, fintantu chì rispettate u tempu chì vi hè datu. Cumu ordine? Chì criterii seguitate? Da induve principiate

Ghjochi d'imprese

Continua simulendu contesti è situazioni, sta volta hè in qualcosa di cummerciale è cummerciale, in cui in un gruppu o individualmente deve esse presa decisioni difficiuli è consecutivi, vale à dì, unu porta à l'altru finu à ottene un risultatu. Normalmente avete u supportu di strumenti di computer è di cumunicazione esistenti in un ambiente cummerciale cum'è urdinatori, tablet, telefunu, fax, trà altri.

Hè una di e dinamiche di gruppu per i ghjovani chì intende stabilisce un'interazione di e diverse variabili chì entranu in ghjocu quandu avè una situazione difficiule è "vera", fendu chì ogni passu chì fate da guidà à u prossimu è di conseguenza, chì u e decisioni chì sò state pigliate da u principiu, sò quelle chì cundiscenu u pruduttu finale di l'eserciziu.

 Esempiu? Unu di i più aduprati hè di assignà si una seria di compiti per vede ciò chì si svolge prima. U divertimentu u più adupratu è raccomandatu hè di imaginà chì site in un ufficiu cù tutti l'attrezzi di travagliu è duverete compie in menu di 2 minuti un elencu di compiti chì include a creazione di trè copie di u dossier per a riunione chì inizierà in pochi minuti, fate una chjama urgente, fate e stampe chì aduprarete à a riunione è mandate un fax à un cliente chì hà ore in attesa. Cumu si organizzariate? Chì seria a vostra priorità? Un eserciziu chì puderia permette di apprezzà e cose di a vostra persunalità quandu fate e cose, permettendu à l'altri di vede e vostre virtù è di fà raccomandazioni per voi di currege personalmente ciò chì cunsiderate un difettu.

Ghjochi di dinamica di gruppu

Tuttu ùn pò micca esse una serietà o cù l'intenzione di amparà à fà e cumpetenze aduprendu certi metodi chì, ancu se ùn sò micca cumplessi, ma ponu cunfinà cù i fastidiosi.

Ci hè ancu una grande varietà di ghjochi ricreativi chì cercanu di divertisce è di fà dinamiche di gruppu per i ghjovani è u gruppu hè in una situazione divertente è di conseguenza aiuta l'interazione-in un modu micca forzatu- trà di elli.

A palla interrogativa

Simile à u ghjocu di presentazione, in questu una palla deve esse passata da manu in manu in listessu tempu chì una canzone hè cantata, finu à chì un elettu di u gruppu (cù l'ochji cuperti) hè quellu chì alza a manu per fermà u eserciziu. Quellu chì hà avutu a palla deve dichjarà u so nome, età, induve campanu è interessi. È continuate finu à chì a maiurità sia avanzata; A menu chì ùn sia qualcunu chì si sia digià presentatu di novu, allora u gruppu hà u dirittu di fà li una dumanda.

Memorizà i nomi

Stu ghjocu cunsiste à furmà un circulu cù e dumande è u capimachja di u gruppu deve cumincià dicendu u so nome, chjamendu un altru ghjucatore. Per esempiu, "María chjama à Pedro" è Pedro deve risponde immediatamente chjamendu un altru cullega per nome.

Quellu chì ùn risponde micca prestu o faci un sbagliu, deve pagà una penitenza, chì di solitu hè di cuntà una burla, cantà o fà una grazia à mezu à u gruppu (evitate di burlassi). L'intenzione di sta dinamica hè di fà li cunnosce memorizendu nomi, visi, gesti o qualchì reazione chì d'altri puderebbenu avè in situazioni sfarente.

I detti

Di a dinamica di gruppu per i ghjovani chì anu u scopu hè a presentazione è l'animazione, dunque deve esse realizata aduprendu strumenti cum'è carte chì anu scrittu prima frammenti. In una dice u dettu è in un'altra carta finisce.

A dinamica cunsisterà in a distribuzione di una carta à u publicu è elli, attraversu u dettu chì anu, devenu truvà u so cumpagnu per cumplettallu. Più tardi, quandu sò inseme è formanu un coppiu, devenu prisentà u dettu chì anu tramindui.

Questu hè un abbracciuAncu se st'articulu hè dedicatu à a dinamica di gruppu per i ghjovani, hè un'attività chì hè ancu adattata à i zitelli è adulti. Hè un ghjocu chì pò durà trà 10-15 minuti, secondu u numeru di membri.

Tutti i membri di u gruppu si ponenu in un chjerchju è cuminceranu in ordine è unu à unu, dumandendu à a persona chì si stà à a so diritta à voce alta, a sapete chì hè un abbracciu? A persona chì si stà à a diritta di a persona chì face a dumanda deve risponde ch'ellu ùn a sà. Dopu danu un abbracciu, è a persona chì hà rispostu va à a persona precedente è risponde: "Ùn aghju micca capitu, mi pudete dà un altru?". 

Più tardi danu un altru abbracciu, a persona chì l'hà abbracciatu pone a stessa dumanda à u so cumpagnu di diritta, realizendu a stessa operazione ch'elli avianu fattu prima cun ellu è cusì finu à chì tutti i membri di u gruppu sò stati abbracciati è anu abbracciatu. 

Grill elettricu

Per questu duvete mette u gruppu in un cerculu chì farete cù una corda è duverete stabilisce una regula, chì hè chì devenu parte senza tuccà a corda, nè u campu invisibile chì si trova trà a terra è a corda.

Chì hè a megliu soluzione? Andatelu è se ùn sapete micca cumu fà, pensate un pocu, ùn hè micca difficiule. Cù sta attività, averete l'occasione di vede è valutà l'abilità chì ogni persona hà per risolve i prublemi, è u so travagliu in squadra è l'entusiasmu per participà. È sì hè u casu d'avè prublemi, fà suggerimenti è aiutalli, un bon indiziu seria per i più anziani per aiutà à trasportà i più chjuchi.

U ghjocu à palloncinu

Sicuramente sapete digià quale hè, in questu pudete cumincià cù una logistica di dui gruppi di duie persone ciascuna, è ogni coppia deve camminà o andà u più prestu chì pò, cù u pallone trà elli senza chì sia cascatu in terra pianu.

È se riescenu à ghjunghje à u scopu, allora aghjunghjenu un novu membru à a coppia, è aghjunghjenu un altru pallone ecc. Ci hè da nutà chì u pallone serà sempre ciò chì ci hè trà ogni persona è chì devenu esse abbastanza vicinu per chì nisunu di i palloni cali, o per ch'elli ùn esplodinu.

sai! Sceglite un percorsu chì devenu fà è ùn hè micca cusì faciule, nè tantu longu per ch'ellu ùn sia micca fastidiosu. È ùn scurdate micca chì ogni gruppu deve cresce cù un novu membru ogni volta.

Questa hè una dinamica chì ùn hè micca solu divertente, offre ancu l'uppurtunità di insegnà cose chì sò assai impurtanti è sò spessu lasciate in background, cum'è u valore d'aspittà per esse uniti è di travaglià in squadra per uttene un scopu.

Saltate in u viotu!

Ci hè una serie di ghjochi chì aiutanu à stimulà a fiducia trà l'individui chì formanu un gruppu è l'interazione hè elementare. Una di l'attività più pupulare hè di cascà in i bracci di un cumpagnu chì hà u duvere di sustene ti per ùn cascà micca in terra.

Ùn duverete micca furzà à nimu à participà, basta à pruvà à motivà è insistere assai suttili finu à chì si sentenu pronti è accettanu di ghjucà da a so propria vulintà.

Una volta participati è ghjittati in daretu è i so cumpagni l'anu sustenuta. Cumencia à dumandà tuttu ciò ch'elli anu campatu, quella paura di cascà, sperimentà qualcosa di novu, saltendu in u viotu, danneghjendu si è altri dubbi chì ùn li permettenu micca di risicà.

Più tardi, duvete parlà di cumu si sentianu quandu si sentianu sicuri in i bracci di i so pari, chì ùn cunnoscenu micca pienu.

Senza dubbitu, hè un eserciziu chì aiuta assai in interazione, fiducia è altri prucessi per fà chì i ghjovani socializanu trà di elli, cum'è u gruppu chì sò è chì hè fattu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.