50 frasi di Frida Kahlo

frida kahlo cù fondu verde

Frida Kahlo hè nata u 6 di lugliu di u 1907 è hè morta pochi ghjorni dopu à u so anniversariu, u 13 di lugliu di u 1954 in a so cità di nascita, in Coyocán, in Messicu, à l'età di 47 anni ... hè morta ghjovana. U so nome sanu era Magdalena Carmen Frida Kahlo Calderón è era pittore. A so vita era infelice in quantu à a salute postu chì ella cuntraia a poliomielite dopu avè subitu un accidente di trafficu in a so ghjuventù chì a tinia in lettu per longhi periudi, sottumessu à 32 operazioni chirurgiche.

E so opere eranu biografiche è rispechjavanu a so suffrenza cutidiana ... hà trasfurmatu a so suffrenza in arte. Hè diventata unu di i più impurtanti artisti messicani in u mondu grazia à e so 200 opere. Hà servitu d'ispirazione à nimu altru chè Picasso.

autore ritrattu di frida kahlo

Frida Kahlo frasi piene di sintimu

In più di tuttu u so arte in i quadri è di tutti i sentimenti ch'ellu hà trasmessu in ognuna di elle, ci hà ancu lasciatu parechje riflessioni nantu à l'amore, a vita o a morte è altri argumenti chì ùn vi lasceranu forse micca indiferenti.

fotografia da vicinu di frida kahlo

  1. Piedi per chì ti vogliu, sì aghju l'ale da vulà.
  2. Pensava chì eru a persona a più strana di u pianeta, ma poi aghju capitu chì ci hè parechje persone in u mondu, allora ci deve esse qualcunu cum'è mè chì si sentia stranu è difettu cum'è mè. Imaginava quella donna è pensu ch'ella seria ancu fora pensendu à mè. Ebbè, speru chì sì sì è leggiate questu, sapete chì iè, hè vera, sò quì è sò stranu quant'è voi.
  3. Aghju pruvatu à annegà e mo pene in alcolu, ma i dannati anu amparatu à natà.
  4. Pinghje i fiori da ùn more.
  5. Era un fiore solu, una farfalla gioia chì site sbarcatu quì; più tardi u polenu di un altru fiore più prufumatu chjamatu, è a farfalla hà volatu.
  6. Certe volte preferiscu parlà cù i travagliadori è i muradori chè cù quelle persone sceme chì si chjamanu persone cultivate.
  7. L'omu hè maestru di u so destinu è u so destinu hè a terra, è ellu stessu a distrugge finu à ch'ellu ùn hà destinu.
  8. Quale diria chì i spot vivenu è aiutanu à campà? Tinta, sangue, odore ... Chì faraghju senza l'assurdu è u fugace?
  9. Ùn lasciate micca arbe di l'arburu chì site u sole
  10. Mudificà a vostra propria suffrenza rischia di esse divuratu da l'internu.
  11. Se agite cum'è sapete ciò chì fate, pudete fà ciò chì vulete.
  12. Nunda ùn hè più preziosu chè a risa. Ci vole a forza per ride è per abbandunassi, per esse leggeri. A tragedia hè a più ridicula.
  13. Credu chì pocu à pocu, seraghju in gradu di risolve i mo prublemi è sopravvive.
  14. Se pudessi dassi una cosa in a vita, mi piacerebbe dà a capacità di vede ti attraversu i mo ochji. Solu allora vi rendite contu quantu site speciale per mè.
  15. È sapete bè chì l'attrattività sessuale di e donne finisce volendu, è allora ùn li restanu più ch'è ciò ch'elli anu in capu per pudè difende si in questa vita imbruttata di l'infernu.
  16. Pinghju autoritratti perchè sò solu assai. Mi pinghje perchè sò quellu chì cunnoscu u megliu.
  17. Forse aspettanu di sente da me lamenti, di "quantu si soffre" vivendu cun un omu cum'è Diego. Ma ùn credu micca chì e sponde di un fiume soffrenu di lasciarla scurrà.
  18. Induve ùn pudete micca amà, ùn ritardate micca.
  19. Perchè u chjamu u mo Diego? Ùn era mai è ùn serà mai meia. Appartene à ellu stessu ...
  20. Tante cose da cuntà è cusì pochi esce da a mo bocca. Duvete amparà à leghje i mo ochji quandu ti guardu.
  21. À a fine di a ghjurnata, pudemu piglià assai più di ciò chì pensemu di pudè.
  22. L'arte u più putente di a vita hè di fà di u dulore un talismanu chì guarisce, una farfalla chì rinasce in fiore in una festa di i culori.
  23. Ogni tick hè una seconda di a vita chì passa, fughje, è ùn si ripete micca.
  24. Aspettendu cù l'angoscia salvata, u spinu rottu è u sguardu immensu. Senza marchjà nantu à u vastu caminu, muvendu a mo vita circundata da l'acciau.
  25. Biu per dimenticà, ma avà ... ùn mi ricordu micca chì.
  26. Aghju patutu dui accidenti gravi in ​​a mo vita: unu in chì un autobus mi hà lampatu in terra, l'altru hè Diego. Diego era di gran lunga u peghju.
  27. Avè un amante chì ti guarda cum'è sì un pasticcu di bourbon.
  28. Si merita un amante chì ti voglia imbulighjatu, cù tuttu è tutte e ragioni chì ti facenu svegliarsi rapidamente è i demoni chì ùn ti lascianu dorme. Si merita un amante chì ti faci sente sicuru, chì faci sparisce u mondu s'ellu cammina per a to manu, qualchissia chì crede chì i so abbracci sò u megliu cumplementu per a to pelle. Si merita un amante chì vole ballà cun voi, chì ghjunghje in paradisu ogni volta ch'ellu ti guarda in l'ochji è chì ùn si stanca mai di studià i to gesti. Meritate un amante chì vi ascolta quandu cantate, chì vi sustene quandu vi vergugnate è rispetta a vostra libertà; chì vola cun voi è ùn hà paura di cascà. Meritate un amante chì toglie e bugie è vi porti speranza, caffè è puesia.
  29. Pudete inventà verbi? Vi vogliu dì unu: ti tengu caru, allora e mo ale si sparghjenu enormemente per amassi senza misura ... simu di a listessa materia, di e stesse onde ...
  30. Cum'è sempre, quandu mi alluntanu da voi, pigliu u vostru mondu è a vostra vita in mè, è hè cusì chì possu trattene per più tempu.
  31. Ùn sò micca malatu. Sò rottu. Ma sò felice di campà finu à ch'e possu dipinge.
  32. Dottore, se mi lasciate piglià sta tequila, prumettu di ùn beie micca à u mo funerale.
  33. Spergu chì a partenza sia felice è spergu d'ùn vultà mai.
  34. Quale hè chì ti hà datu a verità assuluta? Ùn ci hè nunda di assolutu, tuttu cambia, tuttu si move, tuttu rivoluziona, tuttu vola è và.
  35. Ùn pinghje mai sogni o incubi. Dipingu a mo propria realtà.
  36. Bellezza è bruttezza sò un miragiu perchè l'altri finiscenu per vede u nostru internu.
  37. Ùn ci hè nunda di più bellu chè a risa.
  38. Ci sò alcuni chì sò nati cù stelle è altri cù stelle, è ancu se ùn vulete micca crede, sò una di e stele stesse.
  39. Mai in tutta a mo vita ùn scurdaraghju di a vostra presenza. Mi hai pigliatu in frantumazione è mi hai resu sanu, sanu.
  40. Meritate u megliu di u megliu, perchè site una di quelle poche persone chì, in stu mondu miserabile, sò sempre onesti cun elli stessi, è hè a sola cosa chì conta veramente.
  41. U dulore, u piacè è a morte ùn sò più chè u prucessu di l'esistenza. A lotta rivoluzionaria in questu prucessu hè una porta aperta à l'intelligenza.
  42. U Surrealismu hè a surpresa magica di truvà un lione in un armariu, induve site sicuru di truvà camicie.
  43. Nisun locu hè più tristu cà un lettu viotu.
  44. Se mi vulete in a vostra vita mi metterete in questu. Ùn devu micca luttà per una pusizione.
  45. Eiu, chì mi sò innamuratu di e to ali, ùn vuleraghju mai taglià li.
  46. A parte più impurtante di u corpu hè u cervellu. Mi piacenu e mo sopracciglia è i mo ochji nantu à a mo faccia. Fora di què ùn mi piace nunda altru. A mo testa hè troppu chjuca. I mo seni è i genitali sò cumuni. Di u sessu oppostu, aghju una baffa è una faccia in generale.
  47. Ùn vogliu micca un amore chì sia a metà, strappatu è spartutu à a metà. Aghju luttatu è suffertu tantu chì mi meritu qualcosa sanu, intensu, indistruttibile.
  48. Chì hè u mo modu? Aspittà? Vi scurdate? Fate ciò chì fate, andate in i bracci di l'unu è di l'altru, oghje dorme cù qualcunu è dumane cù un altru?
  49. Vidite chì eiu ùn aghju nè a lingua di Cervantes, nè l'attitudine nè u geniu pueticu o descrittivu, ma site un'ascia per capisce a mo lingua rilassata.
  50. Da l'annu più gattivu, nasce u più bellu ghjornu.

fotografia da vicinu di frida kahlo

Qualessu vi hà inspiratu u più?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.