Li anu dettu chì u so zitellu avia u sindrome di Down è ch'ella hè passata

Oghje vi portu un cortu emotivu intitulatu "I 1000 miles di Luca" ('I mila chilometri di Luca') chì conta a storia di cume un babbu argentinu hà ricevutu a nutizia chì u so figliolu novu avia a sindrome di Down.

Dice chì appena ricevutu a nutizia, hà persu a cuscenza. Quand’ella l’hà ricuperata, hà passatu dui ghjorni di fila à pienghje. Tuttavia, à pocu à pocu hà cessatu di pensà à u diagnosticu è hà cuminciatu à fighjà nantu à u so figliolu, Luca. Una relazione assai stretta hè stata forgiata trà i dui chì hè rivelata in sta breve:

[mashshare]

Alcuni fatti statistichi nantu à a Sindrome di Down

Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u numeru di colpiti da a Sindrome di Down in u mondu hè unu in ogni 1.100 zitelli chì venenu in u mondu. Ogni annu, trà 3.000 è 5.000 neonati anu stu disordine cromusomicu, chì cunsiste à avè un cromusomu 21 in più.

In Spagna ci sò circa 31.000 persone cun sta sindrome. A bona nutizia hè chì u 99% di quelli chì sò toccu sò cuntenti. I genitori, in parechji casi, piglianu peghju.

Sicondu i dati furnuti da u rispunsevule di a Fundazione Down in Spagna, circa u 96% di e mamme chì sò incinte cù un zitellu cù a sindrome di Down sceglienu l'abortu, tuttu què malgradu u fattu chì in i tempi recenti l'aspettativa di vita di l'affetti hè aumentata à 60 anni è chì ste persone sò di più in più autonome. Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.