L'ossitocina pò aiutà i zitelli autisti à trasfurmà e so emozioni

Cum'è cunnisciutu, a difficoltà di interpretà è di risponde à l'espressioni facciali di altre persone hè una caratteristica tipica in Disturbi di u Spettru Autismu (ASD).

zitellu autisticuGrazie à e nuove tecnulugie, i ricercatori anu trovu chì e persone cun ASD mostranu attivazioni cerebrali alterate quandu trattanu e immagini relative à l'espressioni facciali. Studii precedenti suggerenu ancu chì l'ormone ossitocina sia coinvolta in interazioni sociali, chì accade sia in animali sia in umani. In fattu, parechji studii realizati cù vuluntarii sani anu furnitu evidenza di u Effetti benefiziali di l'ossitocina in termini di fiducia aumentata, ricunniscenza migliorata di l'emozioni, è preferenza per stimuli sociali.

Prima di cuntinuà, vi lasciu cun una cunferenza chì hè stata data in TED intitulata "Fiducia, morale ... è ossitocina":

Fondamentalmente, Ogni volta chì abbracciate qualcunu (o qualcunu chì vi abbraccia) i vostri livelli di ossitocina aumentanu.

Tutti i travaglii scientifichi precedenti anu purtatu i ricercatori tedeschi à l'ipotesi di l'influenza di l'ossitocina in i Disturbi di u Spettru Autismu.

U duttore Gregor Domes, di l'Università di Friburgo è primu autore di u studiu, hà spiegatu: «In u presente studiu, simu interessati à mustrà què una sola dosi di ossitocina pò cambià e risposte di u cervellu à stimuli suciali in e persone cun ASD ».

Stu studiu hà mostratu chì l'ossitocina hà un effettu nantu à a trasformazione suciale di e persone cun ASD, chì suggerisce chì puderia aiutà à trattà una funzione cerebrale di basa chì ùn funziona micca bè.

Per fà stu studiu, 14 individui affettati da u disordine è 14 volontarii di cuntrollu sò stati convocati. Tutti avianu duvutu svolgere diverse attività relative à e foto di visi è case mentre eranu monitorati cù un scanner cerebrale. Questa prova hè stata effettuata duie volte, una volta dopu a ricezione un spray nasale cù ossitocina è, un altru, dopu avè ricevutu un spray nasale cun cuntenutu placebo. L'ordine di i spray hè statu randomizatu è i testi sò stati fatti una settimana à parte.

L'usu di dui diversi gruppi di stimuli in i compiti, da una parte immagini di visi è da l'altra parte, case, hà permessu à i ricercatori di paragunà l'effetti di l'ossitocina è l'amministrazione di placebo è ancu li hà permessu di discriminà trà e specifiche effetti cunnessi cù stimuli suciali è effetti per u processu cerebrale in generale.

I risultati di sta ricerca sò assai utili. I dati indicanu chì l'ossitocina aumenta specificamente e risposte di l'amigdala à stimuli sociali in individui cun Disturbi di u Spettru Autismu. Sicondu i spezialisti, l'amiguria hè assuciata à l'elaborazione di stimuli emotivi è espressioni facciali. Questa scuperta suggerisce chì l'oxitocina puderia prumove stimuli suciali, chì saranu assai utili in a furmazione è u cumpurtamentu di e cumpetenze suciale in ASD.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.