Cosa hè l'importazione è l'esportazione? Tipi è impurtanza

Ancu se sò termini diversi in quantu à l'azione riferita da ognunu di elli, anu una grande rilevanza in termini di sviluppu cummerciale è tecnologicu di i paesi, eccu perchè devenu esse applicati indipendentemente da u so livellu ecunomicu, sempre tenendu in considerazione l'impattu chì quessi ponu causà.

L'importazione è l'esportazione sò basate solu nantu à a spedizione o a ricezione di merchenzie, chì forse ùn esistenu micca in i paesi chì ricevenu, generendu un indice più grande di competitività o innovazione cummerciale, o simpliciamente u miglioramentu in termini di relazioni ecunomiche., Cum'è u casu di l'esportazione .

Per sapè quale hè l'importanza di questi, bisogna prima sapè ciò ch'elli sò, cumu funzionanu è chì sò e so caratteristiche.

Cosa hè l'importazione?

Questu hè definitu cum'è u trasportu di qualsiasi pruduttu o serviziu in un paese per vende legalmente in tuttu u territoriu di u statu chì l'acquista.

L'importazione diversifica a quantità di prudutti chì esistenu in un paese, postu chì hè pussibule uttene articuli chì ùn sò micca fabbricati regolarmente in quella regione, dendu un incentivu à l'imprese lucali à aduprà mudelli impurtati, generendu cusì una più grande cumpetizione in a zona cummerciale è industriale di u listessu.

Tipi di impurtazioni è e so caratteristiche

Impurtazione urdinaria

Hè u più simplice di tutti, si riferisce à ottene prudutti stranieri per esse cummercializati in un paese, passendu u prucessu doganale in modu legittimu

Alcuni di i fattori chì a caratterizanu sò chì a merce ferma indefinitamente o finu à chì compie u so ciclu cummerciale in u territoriu, è sia liberamente dispunibile.

Importazione franchigia

Hè una impurtazione per mezu di un trattatu o accordu, in u quale e restrizioni doganali ponu esse o ùn esse micca presenti.

E so caratteristiche più pertinenti sò chì, cum'è l'altri, hà mercanzie d'origine straniera, sò effettuate per mezu di accordi, godenu di restrizioni di alcune linee guida in i porti, è a merce pò esse limitata.  

Reimportazione per e passività

Hè quandu e merchenzie chì ponu avè fiaschi tecnichi o di presentazione sò restituiti, chì sò rimbursati à e cumpagnie chì l'anu mandate, generendu più spese per l'applicazioni tariffarie quandu sò inviate di novu.

Hè carattarizatu da esse merchenzie cù dispusizione libera, da rientre in u territoriu da u quale hè venutu, da esse esportazioni precedenti, è da avè attributi aghjunti per trasmissione di u listessu

Cosa hè esporamente?

Ciò accade quandu un paese hè interessatu à cummercializà i prudutti uriginati è fabbricati in questu, à altre regioni interessate à cumprà, chì produce un benefiziu ecunomicu esponenziale per via di l'ottene novu cambiu.

Questu genera una grande quantità di redditu per i paesi chì li praticanu, sempre chì abbianu accordi commerciali chì facilitanu a spedizione di i beni o servizii chì volenu furnisce, o vende.

Tipi di esportazione è i so funzioni

Pò esse classificatu secondu u tempu in u quale a merce hè in un locu è a so traiettoria, i tippi di esportazione sò:

Direttu

Hè quandu ùn ci hè micca intermediari, dunque i pruprietari di l'imprese dirigenu l'intera operazione senza a necessità di assumere terzi per aiutà cù a procedura, stu tippu hè raccomandatu per e cumpagnie cù più esperienza in a zona perchè richiedenu una grande capacità di cunniscenza in u sughjettu per realizalli.

Hè carattarizatu da esse un prucessu puramente di a sucietà chì vole esportà, hà una gestione più cuntrullabile di a merce, perchè passa per e mani di persunale di fiducia, e spese esterne ùn sò micca generate cù squadre di terze parti chì facenu u prucessu .

Cunsigliu

Quandu una sucietà principia cù l'alternativa di esportà i so prudutti o servizii, ùn anu micca sperienza in a zona, allora decidenu assumere terze parti specializate in u campu.

E so caratteristiche principali puderebbenu esse chì a merce viaghja in modu sicuru in manu à prufessiunali in u campu, i pacchetti sò tracciati da u sistema di sicurezza di e cumpagnie esportatrici, i pacchetti ponu esse assicurati, dunque se una scatula di mercanzie si perde, a sucietà responsabile averia a cura di a situazione, liberendu u cuntrattu di e preoccupazioni.

U tempurale

À u mumentu di l'inviu di merchenzie chì e dogane di u paese chì riceve ùn dà micca i permessi di stà in u territoriu di u listessu, hè cunsideratu cum'è un sughjornu temporariu, postu chì à a fine u pruduttu duverà vultà in u so locu d'origine.

Hè carattarizatu più di tuttu per esse esportazioni di servizii, chì, una volta compie, solu ùn averianu tantu rilevanza a so permanenza in u locu duv'ellu hè statu spurtatu, è ancu l'inviu di materiali o macchinari per a riparazione, chì seria u inversu di u primu.

Indefinitu

À u mumentu di u cuntrollu da a duana è di l'accettazione in modu tutale legale, a merce ferma in u territoriu di a stessa, cù u scopu di esse cunsumata in u locu.

Sò beni cunsumabili cum'è alimentariu, dispositivi elettronichi, vitture, vestiti è calzature, frà altri.

Impurtanza di l'impurtazione è l'espurtazione

Entrambe l'attività sò estremamente necessarie per u sviluppu ottimale di un paese, sia per uttene un equilibriu ecunomicu megliu, sia cum'è fonte d'impieghi è di diversità ecunomica.

  • Genera cumpetitività trà e cumpagnie di u mondu, per via di u fattu chì e merchenzie diventanu di natura internaziunale.
  • Sò una ottima fonte d'impiegu per e persone chì campanu in un statu chì faci importazioni è esportazioni.
  • Crea accordi cummerciali trà parechji stati, unenduli in parechje occasioni.
  • Incuragisce a creazione di cumpagnie nove dedicate à queste zone, è ancu mercati specializati in e zone di marketing internaziunale.
  • I prudutti fatti cù materiali chì ùn si trovanu micca in e zone di ricezione ghjunghjenu.
  • Aiutanu l'entrata di e tecnulugie nove è in listessu tempu a so diffusione.

È ci sò sempre parechji fattori chì rendenu questa attività ecunomica impurtante per u sviluppu di i paesi economicamente, sucialmente, è in certi casi ancu puliticamente.

Ci hè da nutà chì ci hè un bilanciu cummerciale, chì hè guvirnatu da i regulamenti chì u redditu ecunomicu di un paese serà à un bonu livellu, fintantu chì ci sia più esportazione chè importazione, questu hè perchè l'esportazioni generanu redditu, mentre chì Importazioni sò spese per l'acquistu di merchenzie chì sò fatte.

Mentre una regione produce ciò chì hè necessariu per a so populazione è fora di avè a pussibilità di vende i so pruduttori per uttene cambii, megliu serà economicamente parlendu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Carlos dijo

    Articulu assai detallatu è bonu nantu à l'importazione è l'esportazione, hà apertu i mo ochji in certi punti

  2.   Camila dijo

    Salutu, mi piacerebbe cunnosce a data di sta publicazione, per piacè.

bool (veru)