Intelligenza Emozionale - Cosa hè, tippi è frasi

In l'ultimi anni, parechji prufessiunali anu collaboratu à circà una spiegazione logica per tuttu ciò chì ci accade; cume l'emozioni, chì anu una ragione per chì sò spresse è a risposta hè stata chjamata "Intelligenza Emozionale", un termine chì, ben ch'ellu sia statu adupratu parechji anni fà, hè diventatu pupulare in u 1995 grazia à a publicazione di u libru di Daniel Goleman, chì avia u listessu nome chè u so tittulu.

A causa di a popularità chì questu sughjettu particulare hà guadagnatu in un tempu pienu di imprenditori è di persone cun interessu à migliurà è sviluppà cum'è individui, avemu decisu di cuntribuisce u nostru granu di sabbia cun una entrata abbastanza completa. Speremu chì vi piace à leghje.

Chì ghjè l'intelligenza emotiva?

U significatu di questu termine hè ipoteticu, postu chì ci sò parechje investigazioni è teorie à propositu. Tuttavia, puderia esse definitu cum'è Capacità cognitiva chì e persone anu da ricunnosce, capisce è gestisce e so emozioni; in u listessu modu chì hè ancu pussibule per ellu di ricunnosce, capisce è influenzà quelli di l'altri.

L'intelligenza emozionale (EI) hè nata per via di a necessità di esse capace di valutà cognitivamente un individuu in modu più cumpletu, postu chì i misuratori di intelligenza (IQ) ùn hà micca valutatu cumu un individu hà capitu è ​​apprezzatu e so emozioni o sentimenti o quelli di l'altri populi. Qualcosa chì Howard Gardner hà menzionatu cù a so publicazione di "Intelligenze multiple: a teoria in pratica", un libru chì hè statu publicatu in u 1983.

Ùn hè chè in u 1985 chì u termine hà guadagnatu un pocu di più visibilità cù a tesi di Wayne Payne; ancu se in u 1964 è in u 1966 l'Intelligenza Emutiva era digià stata numinata da Beldoch è Leuner. Tuttavia, in u 1995 hè quandu u termine hè diventatu veramente pupulare cù u libru di Daniel Goleman, chì avemu menzionatu à l'iniziu di l'entrata; postu chì questu hà avutu una grande ripercussione.

Sicondu Daniel Goleman stessu, hè necessariu capisce cumu funziona u cervellu per determinà u putere chì l'emozioni anu nantu à i nostri penseri. Una spiegazione chì pudemu truvà in u so travagliu:

Tipi secondu Daniel Goleman

L'intelligenza emozionale pò esse divisa in cinque elementi, chì sò descritti da Daniel Goleman cum'è autocuscienza, autocontrollu emutivu, motivazione per sè, empatia è abilità sociali.

Questi articuli ponu varià assai secondu u parsunalità individuale È ancu per via di u so sessu, per esempiu, in a maiò parte di i casi l'omi sò più autocuscenti; mentre chì e donne sentenu più empatia.

Esse cusciente di sè

Hè a capacità di una persona di ricunnosce ciò chì sentimenti è emozioni anu, cume capisce cumu influenzanu i so penseri o in generale. In altre parolle, hè cunnosce voi stessi, essendu cuscenti sia di i vostri punti di forza (qualità o abilità) sia di i vostri punti deboli.

intelligenza emocionale

Cuntrollu di e vostre emozioni

Cunnisciutu cum'è autoregulazione o autocontrollu emutivu, Hè l'elementu chì hè incaricatu di cuntrullà è riflette nantu à e nostre emozioni o sentimenti, cù u scopu chì ùn ponu micca avè u cuntrollu di i penseri è di l'azzioni.

In fondu, hè a capacità chì avemu da capisce perchè sentemu quelle emozioni è amparemu à cuntrollà li in i mumenti necessarii, postu chì di solitu quandu sò efemeri finimu per pentirci di dì o di fà qualcosa chì ùn averiamu vulsutu s'ellu ùn era micca perchè l'emozioni anu influenzatu u nostru comportamentu è u nostru pensamentu.

Motivazione di sè

Consiste à sapè cumu focalizà l'emozioni in una direzzione benefica, vale à dì, stabilisce un scopu o un scopu è sapè cumu dirige l'attenzione versu elle; da pudè mutivà noi stessi.

Si puderia dì chì hè un "ottimisimu" custante è logicu (ancu se certe volte lotta contr'à u currente), assemi à u putere di "l'iniziativa" chì ci face avanzà in modu pusitivu per cresce in i sfarenti aspetti di a nostra vita.

Empatia

Hè quellu chì permette ricunnosce emozioni è i sentimenti di l'altri, chì sò generalmente trasmessi inconscientemente. Pò esse chjamatu ancu "intelligenza interpersonale", chì era unu di l'aspetti chì Howard Gardner hà menzionatu chì ùn pudia micca misurà indicatori di intelligenza cum'è IQ.

Un individuu chì hè capace di ricunnosce, capisce è influenzà l'emozioni di l'altri populi, hà più facilità per stabilisce ligami cun ellu; Inoltre, l'individui empatichi sò quelli chì anu una capacità più grande di u intelligenza emocionale.

Abilità sociali

l relazioni interpersonale Sò un fattore fundamentale è essenziale per u sviluppu currettu di una persona; postu chì questi anu una influenza significativa nantu à a felicità, a produttività è a crescita personale.

Stu fattore face menzione indiretta di l'empatia, chì hè necessaria per stabilisce queste relazioni; di listessa manera chì hè un aspettu necessariu per migliurà a nostra IE per e ragioni spiegate prima.

Scuprite e vostre cumpetenze cù un test

Cum'è u QI, ci sò parechje prove d'intelligenza emotiva chì pudemu truvà in tuttu u web. Malgradu què, u più cunsigliu hè di andà à un spezialistu chì pò fà una valutazione più persunale è micca generale cum'è i testi chì truverete nant'à internet.

Ancu se avete dubbi, sti testi ponu dà una certa idea di qualessu hè u vostru livellu IE, pò dunque esse cunsigliatu di fà lu. Benintesa, perchè i testi sò à scelta multipla, duvete esse u più onestu pussibule è cercà d'analizà veramente chì seria a vostra reazione per certi casi; Solu cusì ottenerete un risultatu più precisu.

Intelligenza emozionale in i zitelli, imprese è rete suciale

A causa di a popularità ottenuta, ci sò parechje investigazioni fatte nantu à u sughjettu in diverse zone. Tra questi, i più prominenti sò u cuntrollu di l'emozioni pussedute da i zitelli, l'impiegati è l'utilizatori di e rete suciale.

1. I zitelli

I zitelli anu da esse educati emozionalmente in modu da pudè sviluppà l'elementi di l'elementi sopra menzionati è in questu modu, esse capace di avè u cuntrollu di e so emozioni è capisce quelle di l'altri per e relazioni interpersonali, chì, cum'è avemu vistu, anu una grande impurtanza.

In ogni casu, u intelligenza emotiva in i zitelli di solitu si ampara in pratica, vale à dì cù u so sviluppu in a vita vera. Cusì, sti insegnamenti ponu esse supportati cù l'aiutu di a famiglia, dunque cunsigliemu i seguenti:

  • Insegnali à cuntrullà a rabbia è à esse cuscenti chì ci sò reazzione da evità.
  • Mustratelu quale sò l'emozioni più cumuni è cumu ricunniscialle in altre persone, affinch'elli possinu sviluppà l'empatia.
  • Insegnali à chjamà l'emozioni chì sentenu in certe situazioni.
  • Mostra li tecniche chì li permettenu di sprimesi è di trattà cun emozioni o sentimenti.
  • Incuraghjite a cumunicazione affinchì si sentinu còmode di esprimesi, dendu e so opinioni o tuttu ciò chì sentenu o pensanu.

2. Aziende

Studii EI è ricerche relative à l'area di l'attività anu datu risultati di grande interessu, dapoi u travagliadori cun l'intelligenza emotiva sò assai più produttivi è felici. Sicondu i dati raccolti, quelli travagliadori chì sò capaci di cuntrullà e so emozioni è di ricunnosce chì sò quelli di i so clienti, anu una capacità più grande di vende prudutti è servizii.

Què hà purtatu à l'impiegati cun EI chì sò assai più richiesti da e cumpagnie, postu chì anu bisognu di individui capaci di affrontà situazioni difficili cun determinazione è positivisimu. Dunque, l'imprese anu cuminciatu à pruvà stu tipu d'intelligenza quandu selezziunanu quale serà parte di a squadra di travagliu.

3 Redes Sociale

E rete suciale sò un altru mezu di cumunicazione, dunque questu pò esse di qualchì impurtanza in certi aspetti. Tuttavia, micca assai ricerche sò state fatte nantu à questu, allora ci limiteremu solu à cummentà uni pochi di funzioni.

  • E persone nantu à e rete suciale tendenu à esse più empatiche, postu chì quelle publicazioni chì mostranu situazioni difficiule o cumplicate tendenu à avè più diffusione. In listessu modu, e persone chì participanu à u vostru successu tendenu ancu à avè più accettazione.
  • Per e cumpagnie, i benefici di EI sò più chè notevuli quandu gestite e rete suciale. Postu chì li permette di ascultà di più à i so clienti, accettà e critiche, esse pusitivi è realisti sicondu a situazione, migliurà i bisogni di u publicu di destinazione, frà altri.

Frasi d'intelligenza emozionale

Infine, qualcosa abbastanza cercatu è chì in Risorse d'autoaiutu simu sempre pronti à raccoglie, sò e frasi (Duvete visità a nostra categuria!). Cusì speremu chì li godite.

  • Se vulete esse felice, duvete resignassi à vede l'altri felici. - Bertrand Russell
  • U prublema hè chì, sè ùn campate micca a vita per voi stessi, l'altri a faranu. - Peter Shaffer
  • A vulintà hè l'intenzione favurita da l'emozioni. - Raheel Farooq
  • Se site di leghje questu ... Complimenti, site vivu. S'ellu ùn hè micca qualcosa da sorride, allora ùn sò micca ciò chì hè. - Ciad Sugg
  • U megliu indice di u caratteru di una persona hè u modu in cui tratta e persone chì ùn li ponu fà nunda, è u modu in cui tratta e persone chì ùn si ponu difende. - Abigail Van Buren
  • Una persona intelligente pò raziunalizà qualcosa, una persona saggia ùn prova mancu. -Jen Knox
  • In un sensu assai reale, avemu tutti dui menti, una mente pensante è una mente sensibile. - Daniel Goleman
  • Hè ciò chì accade cù e lezioni, si ampara sempre da elle, ancu quandu ùn si vole micca. - Cecelia Ahern
  • Pensà à qualcosa ùn significa micca chì hè vera. Vulè qualcosa ùn significa micca chì sia reale. - Michelle Hodkin
  • Ogni emozione hà a so piazza, ma ùn deve micca interferisce cù l'azzione curretta. - Susan Oakey-Baker

  • Hè sorprendente cumu una volta chì a mente hè libera da contaminazione emotiva, a logica è a chiarezza emergenu. - Clyde DeSouza
  • A vera cumpassione significa micca solu sente u dulore di l'altru, ma ancu agisce per alleviale. - Daniel Goleman
  • Ci scurdemu assai facilmente ciò chì ci face dolore. - Graham Green.
  • L'impresarii occidentali spessu ùn si rendenu micca contu di l'impurtanza di custruisce relazioni umane. - Daniel Goleman
  • Ogni attu di apprendimentu cusciente richiede a vuluntà di ferisce a propria autostima. Hè per quessa chì i zitelli amparanu cusì prestu prima ch'elli sianu cuscenti di a so propria impurtanza. Thomas Szasz.
  • Cunnosce se stessu hè u principiu di tutta a saviezza. - Aristotele
  • Ùn m'interessa micca ciò chì mi dici. Mi interessa ciò chì spartite cun mè. - Santosh Kalwar
  • U cervellu emotivu risponde à un avvenimentu più rapidamente di u cervellu raziunale. - Daniel Goleman
  • Sposta a vostra attenzione è cambiate e vostre emozioni. Cambiate a vostra emozione è a vostra attenzione cambierà di locu. - Frederick Dodson

  • A nostra capacità di adattazione hè incredibile. A nostra capacità di cambià hè spettaculare. - Liza Lutz.
  • Ùn hè micca u stress chì ci face cascà, hè cumu rispondemu à situazioni stressanti. - Wayde Goodall
  • L'unicu modu per cambià a mente di qualcunu hè di cunnessu cun ellu attraversu u core. - Rasheed Ogunlaru
  • U curaghju hè a più impurtante di tutte e virtù, perchè senza curaghju, nisuna altra virtù cunsistenti pò esse praticata. - Maya Angelou
  • Se luttate contr'à voi stessu per scopre u vostru veru eu, scoprirete chì ci hè solu un vincitore. - Stephen Richards
  • Camina cum'è u lione, parla cum'è culombe, vive cum'è elefanti, è amate cum'è un zitellu. - Santosh Kalwar
  • Un modu per aumentà a nostra forza di volontà hè di sapè cumu gestisce e nostre distrazioni invece di lascialli cuntrollà. - Daniel Goleman
  • Ùn àbbia paura di e to paure. Ùn sò micca quì per fà paura. Sò quì per fà sapè chì qualcosa vale a pena. - C. JoyBell C.

Sfurtunatamente hè quì chì vene l'entrata, ma calmatevi, dopu seguiteremu à apprufundisce in questu sughjettu interessante. Speremu chì vi piace u cuntenutu furnitu è ​​cum'è dicemu sempre, se vulete cuntribuisce o avete qualchì domanda, ùn vi scurdate chì quì sottu hè a scatula di cumenti. Ah, vi invitemu ancu à sparte l'articulu nantu à e vostre rete, cum'è aiuterete a ghjente à amparà di stu tipu d'intelligenza

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Veronica Rodriguez dijo

    Bonghjornu l'aghju trovu assai interessante, mi piacia, soprattuttu e frasi

  2.   Alberto dijo

    Da ciò chì aghju capitu, credu chì l'intelligenza emotiva consiste in avè un autocontrolu di e vostre emozioni, per ùn cascà micca in u pozzu di i cattivi postu chì sò i culpevuli di a maiò parte di i vostri prublemi, ciò chì hè bonu è sò d'accordu hè chì pò esse adupratu à u vostru vantaghju per pudè risolve i vostri cunflitti o piuttostu, micca entralli.

  3.   Marcos Vega dijo

    a cosa più essenziale di l'intelligenza emotiva seria u modu di pensà, agisce è sente, per ùn fà nisun sbagliu in u nostru ambiente prufessiunale.