Lotta per i to sogni ... è li ghjunghjerete!

uttene i sogni

Fate sta dumanda: Sì micca avà, quandu? Hè necessariu chì site pruibitu in a vostra vita d'aspittà chì e cose ti accadinu ... perchè ùn ti accadranu micca! Duvete sorte per elli, luttà per ciò chì vulete uttene, elaburà un pianu d'azione per chì i vostri sogni smettinu di esse è diventanu realità!

In realtà, avemu tutti grandi sogni è scopi, ma certe volte, femu cose chì ùn ci piace micca fà per ghjunghje in i lochi chì vulemu esse. Hè pussibule chì certi ghjorni vi svegliate senza vulè nunda o chì fate cose chì ùn ti piacenu ... Ma in parechji casi hè necessariu per pudè ottene u successu, è duverete gode di ellu per a strada!

Ùn fate micca sempre ciò chì ti piace o avete voglia di fà

Simu in una sucietà induve si pensa chì 100% di u tempu si deve fà cose chì omu piace o vole esse felici, ma nunda di què! A metà di u tempu duvete fà cose chì ùn vulete micca o chì ùn li piace micca assai per uttene i vostri scopi. Ùn vulete micca sempre furmà ma vulete esse un bon atleta o avè un bon corpu, ùn vulete micca sempre dipinge, ma vulete esse un bonu pittore ... Perseveranza, sforzu è disciplina sò e chjave di u successu!

tarassaco cum'è amuletu

Se ùn vi furzate micca à fà e cose, nimu altru ne farà. Ùn duverete micca permettà a pigrizia di entre in u modu di i vostri sogni è uttene ciò chì merite. Ci seranu ghjorni megliu è ghjorni peghju, ma questu hè parte di u successu, chì face parte di fà e cose. Ciò chì ùn vi puderete micca permette hè chì quandu l'avvene ghjunghjite, vi pentite d'avè micca fattu ciò chì avete sempre sunniatu. Pudete imaginassi chì site nantu à u vostru lettu di morte è vi pentite di tutte e cose chì ùn avete micca fattu? Ùn lasciate micca chì ti accada.

Focus i vostri penseri

Per uttene i vostri sogni, duvete esse assai chjaru di ciò chì sò è poi luttà per uttene li! Ùn sò micca rializati da a notte, Pò piglià mesi è ancu anni, ma vale a pena di cuncintrà si nantu à un scopu per ghjunghje lu è focalizà a vostra vita à migliurà pocu à pocu in quella zona, ancu sè ùn trascurate micca l'altri.

Ogni ghjornu serà una battaglia diversa, perchè micca tuttu ciò chì luccica hè sempre oru. A vita hè imprevedibile, è hè cumu si sceglie di agisce in i ghjorni più duri è induve u vostru prugressu avanti hè u più definitu ... A seconda di cume saltate l'ostaculi, pudete uttene cose più grandi. E difficultà sò testi per a vostra forza di volontà à cumparisce è ponu vince a battaglia di a pigrizia.

pensate à cumu uttene i sogni

Seguità i vostri sogni ùn hè micca una strada motivante tuttu u tempu

Ci hè una tendenza crescente à crede chì a motivazione deve restà costante sempre, In rialità, a mutivazione pò calà di tantu in tantu, ma ci vole a vuluntà per falla cresce di novu. Se perseguite ciò chì vulete, a vostra vita cambierà. Se sceglite di travaglià nantu à ciò chì vi piace veramente, ùn travaglierete mai più in a vostra vita! Perchè ùn sentite micca chì ciò chì fate hè un obbligu, sì una benedizione!

A persistenza, a tenacità è u desideriu di ghjunghje à i vostri scopi devenu sempre accumpagnà vi. Duvete travaglià duru per ghjunghje, ma solu ciò chì hè difficiule hè ciò chì vale veramente a pena! U faciule, di solitu ... ùn hè micca bonu o ne vale a pena. Esse una persona chì travaglia, persiste è appassiunatu hè qualcosa chì duvete sceglie. Focus nantu à u vostru prugressu, i vostri obiettivi, ciò chì avete avà è ciò chì vulete ottene ... sia per scelta sia per necessità.

Induve intende andà?

Ùn ci hè micca una strada faciule quandu si tratta di perseguite un grande sognu. Ogni ghjornu serà una lotta è duverete esse costante per migliurà ogni ghjornu. Un cambiamentu in a vostra mente pò aiutà à fà e cose o trascinate indietro per un percorsu chì ùn vulete veramente. Puderete passà da una mentalità vincente à una mentalità perdente. Y puderebbe passà facilmente è arrendesi à lotte, difficoltà è avversità, è lasciate chì tuttu succombi è vi ghjunghje in un gattivu modu ... Ma micca più! A vita hè cumu sceglite di vive ... è esse a persona chì vulete veramente esse. Questa hè a vostra scelta è serve d'ispirazione per l'altri populi, è ancu i vostri figlioli se l'avete.

Ci saranu ghjorni chì avance di più è altri chì progredite di menu, ma in generale, se mai vacillate, ricordate perchè avete principiatu nantu à a strada per uttene i vostri sogni. In questu modu vi rende contu chì si pò ghjunghje è perchè vulete ottene lu! Questu vi incuraghjerà à avanzà è à ùn ghjittà micca tuttu ciò chì avete digià realizatu.

Arricurdatevi chì hè normale fà errori, sbagli è fiaschi, ma ùn lasciate micca chì sti errori vi abbattinu ... Perchè devenu esse i vostri maestri! Ancu se ciò chì fate ùn serà micca sempre faciule, ricordate chì hè qualcosa di veru per voi, chì u create ... fate i vostri sogni è li pudete rializà, ùn rinunciate micca!

cullà per rializà i sogni

Cumu sceglite di campà a vostra vita?

Ci hè una frase d'Alice Walker chì pò fà riflette: "U modu più cumunu chì a ghjente rinuncia à u so putere hè pensendu chì ùn ne anu micca." Ùn puderebbe aspittà per caccià i vostri sogni. Innò, duvete andà dopu ad elli cun un pugnu di ferru se vulete vedeli realtà in a vostra vita. Duvete esse determinatu è egoistu per vede i vostri sogni in a vostra vita. Facendu cusì, li date l'opportunità di fiorisce è cresce.

A vita hè fatta per voi di campà la, perchè n'avete solu una è duveria valerne a pena. A vostra vita ùn deve micca esse cum'è l'altri, duvete solu sentitevi bè mentre a campate. Ùn avete micca bisognu di viaghjà intornu à u mondu per esse felice o uttene i vostri obiettivi, i vostri obiettivi ponu esse più semplici ... Hè solu ciò chì vi fa sentire bè oghje. I vostri sogni vi aspettanu è ùn li lasciate passà.

Ùn rinunziate micca à u vostru putere, perchè a vostra vita duvete sceglie cumu campà. Sì degnu di a grandezza chì si pò ghjunghje. Se vulete campà a vostra vita megliu, duvete sceglie, duvete piglià decisioni, duvete fà ciò chì vi fa sentire bè ... ancu s'ellu ci sò ostaculi per a strada o ùn avete micca sempre a motivazione basta à cuntinuà. Ma se vulete campà a vostra vita migliore, duvete sceglie. Duvete scumette nantu à a vostra rivendicazione. Duvete sceglie e vostre battaglie è ghjucà bè e vostre carte quandu avete bisognu.

Definite u sognu chì vulete realizà è poi andate per ellu senza chì nunda vi fermi! Ùn hè mai troppu tardi per fà a cosa bona è ascultà u vostru core per seguità cù tutte e vostre forze. Mustrate u mondu è soprattuttu voi stessi, ciò chì site capace di uttene cù perseveranza, disciplina è determinazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.