5 passatempi di grandi geni chì anu cambiatu u mondu per sempre

Ci dicenu sempre chì ci tocca à circà è truvà u nostru talentu. Ci sò e persone chì l'anu digià chjaru da a so zitellina. Sò nati cù rigali chì inevitabilmente li portanu à una prufessione in a quale eccellenu.

Tuttavia, per altri ci costa di più. Passanu l'anni è girandulemu per a vita senza scopu. Avemu un momentu difficiule per truvà ciò chì simu veramente boni.

Oghje vi portu 5 esempi di persone chì anu fattu a storia cù ciò chì anu creatu in a so età adulta. Dapoi chjuchi avianu passioni chì, quand'elli eranu adulti, i cunducenu à u successu. Puderanu inspirà è aiutà à truvà u vostru talentu piattu:

1. JRR Tolkien è a reinvenzione di a fantasia.

jrr tolkien

Tolkien hà disegnatu carte, hà creatu lingue, è hà influenzatu praticamente tutta a fantasia muderna.

L'autore di "U Hobbit" y "U Signore di l'Anelli" avia una grande facilità per creà lingue è Era un grande inventore di novi mondi abitati da orchi, elfi, hobbit è nani. Hà incanalatu stu talentu in una di e più belle opere literarie di u seculu scorsu.

Tolkien praticamente hà reinventatu u generu di fantasia; à tal puntu chì a lista di l'opere ispirate da i so libri hè tamanta. Praticamente tuttu ciò chì esiste in stu generu hà una piccula sfumatura da i testi lasciati da u maestru.

2. Satoshi Tajiri è u mondu di l'insetti.

satoshi tajiri

Tajiri hè a mente creativa dietro l'enorme successu di "Pokémon" è tuttu què esiste solu perchè avia una mania per raccoglie insetti. Questa dipendenza da l'insetti cuminciò da a zitiddina.

Quandu Tajiri hè crisciutu, hà creatu un ghjocu induve a ghjente puderia raccoglie i caratteri. U successu di u primu "Pokémon" hà purtatu à un novu mondu magicu per i zitelli - è ancu per l'adulescenti è adulti - di tuttu u mondu.

3. Walt Disney è e so miniature.

walt disney

I so mondi in miniatura sò diventati u megliu parcu di divertimenti in u mondu.

U creatore di Mickey, Goofy è Donald avia un curiosu hobby: racoglie miniature. Walt Disney hà passatu ore sane à ghjucà cù e so poche versioni insignificanti di ghjoculi, bambole è edifizii. Stu mondu in miniatura l'ha ispiratu per creà qualcosa di grande: Disneyland!

4. I fratelli Wright è a dipendenza chì li hà fattu volà altu.

fratelli wright

Ci hè una grande rivalità annantu quale hè stata a prima persona à custruisce u primu aereo di u mondu. S'ellu era u brasilianu Santos Dumont o l'americani Wilbur è Orville Wright. Hè curiosu di sapè chì a passione di quest'ultima per l'aviazione hè accaduta per via di a so dipendenza da un tipu di elicotteru di ghjocu ch'elli avianu in a so zitellina.

5. Linus Tolvards è a rivoluzione digitale.

Linus tolvards

Linus Tolvards hà vulsutu pruvà s'ellu pudia creà u so sistema upirativu.

Oghje, solu 1% di e persone in u mondu sanu utilizanu Linux. Tuttavia, Stu sistema operativu hè statu una rivoluzione in u mondu di l'urdinatori. È u più bellu di tuttu hè chì u so creatore, Linus Tolvards, hà dettu ch'ellu l'hà sviluppatu perchè era annoiatu è s'avvicinava à tuttu u prucessu cum'è passatempu. In fattu, Linux hà una architettura aperta chì permette à tutti di cambiallu.

***
Vi avete mai dumandatu se u vostru hobby pò diventà una professione? Lasciami u vostru cummentariu 😉

Fuente: TOPTENZ.NET/KARL SMALLWOOD

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jose Esau Jaramillo Munoz. dijo

    Quessi sò geni creativi è disadattati, per contu meiu aghju immaginatu altri tippi di geni, ancu se accettu chì ancu questi.