Autodisciplina: Persistenza

"Nunda in questu mondu ùn pò piglià u postu di persistenza. U talentu ùn averà micca; ùn ci hè nunda di più cumunu cà l'omi di talentu ma falluti. A saviezza ùn la ferà; a saviezza senza ricumpensa hè guasi cumuna cum'è un pruverbiu. L'educazione ùn serà micca; U mondu hè pienu di persone educate senza casa. A persistenza è a determinazione sò onnipotenti ".
Calvin Coolidge

Autodisciplina: Persistenza
A persistenza hè u quintu è ultimu pilastru di l'autodisciplina.

Chì ghjè a persistenza?

A persistenza hè a capacità di mantene azzione indipendentemente da i vostri sentimenti.

Quandu travagliate per uttene un grande scopu, a motivazione cresce è scende. A volte vi sentirete motivatu è à volte ùn sì. Ma ùn hè micca a motivazione chì produce risultati, sò e vostre azzioni. A persistenza permette di continuà à agisce ancu quandu ùn vi sentite micca motivati ​​à fà, è dunque i risultati si accumulanu. In cunsequenza di questi risultati favurevuli hè quandu a motivazione appare.

Per esempiu, pudete diventà assai più entusiastu di a dieta è di l'eserciziu una volta chì avete persu i primi 10 chilò è avete a sensazione chì u vostru vestitu vi si adatta più liberamente.

Quandu demissiunà?

Duvete sempre persiste è ùn rinuncià mai? Benintesa micca. A volte rinunzià hè chjaramente a megliu opzione.

Allora cumu si sa quandu rinuncià?

U vostru pianu hè sempre currettu? S'ellu ùn hè micca, aghjurnate u pianu. U vostru scopu hè sempre currettu? S'ellu ùn hè micca, aghjurnate o abbandunate u vostru scopu. Hè scemu di attaccassi à un scopu chì ùn t'ispira più. A persistenza ùn hè micca stubbità.

Questa era una lezione assai difficiule per mè per amparà. Aviu sempre cridutu chì ùn duverebbe mai rinuncià, chì una volta chì avete stabilitu un scopu, duvete stà cun ellu finu à ottene. U capitanu fala cù a nave è tuttu què. S'e ùn sò mai statu capace di finisce un prugettu ch'aghju principiatu, mi sò statu assai culpevule à propositu.

Finalmente aghju capitu chì questu hè un assurdità.

Se site crescente in tuttu cum'è un essere umanu, allora sarete una persona diversa ogni annu di quantu eri l'annu prima. È se site cusciente di uttene u sviluppu persunale, i cambiamenti sò generalmente drastichi è veloci. Ùn pudete micca garantisce chì l'ubbiettivi chì avete stabilitu oghje saranu ciò chì vulete uttene l'annu prossimu.

Per accettà novi obiettivi, duvemu rimuovere o cumplettà i vechji. A volte i novi obiettivi sò cusì convincenti è ispiratori chì ùn ci hè tempu per compie i vechji è chì devenu esse abbandunati à mezu finitu. Aghju sempre trovu questu goffu da fà, ma so chì hè necessariu. A parte dura hè decisamente cuscente di scartà un vechju prughjettu, sapendu chì ùn serà mai compiu. Aghju finitu u diploma di Pedagogia, mi restanu dui anni per finisce a Psicologia è mi restanu solu 7 materie per finisce Insegnamentu. Cuscientemente aghju decisu di abbandunà a carriera di Psiculugia è Insegnamentu, era assai duru per mè. Aghju pigliatu assai tempu per piglià a decisione. Ma era necessariu per a mo propria crescita di pudè fà questu.

Aghju sempre avutu à risolve u prublema di fissà obiettivi chì puderebbenu esse cunsiderati obsoleti in un annu per via di a mo propria crescita persunale. Cumu possu risolve stu prublema? Aghju ingannatu. Aghju realizatu chì l'unicu modu per stabilisce obiettivi à longu andà chì ùn sò micca passati di data serà per elli di esse in linea cù u mo propiu prucessu di pianificazione. crescita persunale. A ricerca per l'autore migliurà hè stata una costante stabile per mè per un bellu pezzu. Dunque invece di pruvà à fissà obiettivi fissi cum'è aghju fattu cù e mo carriere, aghju cuminciatu à mette obiettivi più larghi è più dinamichi chì s'allineavanu cù a mo propria crescita. Sta nova impresa mi permette di dedicà mi à u migliuramentu di sè stessu è di sparte ciò chì imparu cù l'altri. Dunque a crescita stessa hè u scopu. Questu crea una relazione simbiotica, in cui l'aiutu di l'altri risultati in a mo propria crescita, chì a sua volta genera nuove idee per aiutà l'altri.

A ricerca diretta è cuscente per l'autore migliurà hè u mo solu scopu.

U valore di a perseveranza ùn vene micca da appiccicà stubbitu à u passatu. Provene da una visione di l'avvene chì hè cusì convincente chì dareste guasi tuttu per rializà. Esse capace di aiutà e persone à cresce è à risolve i so prublemi più difficiuli hè assai più sfida per mè. Spergu chì stu blog porti un valore veru à a ghjente.

A persistenza di l'azione vene da a persistenza di a visione. Quandu site super chjaru nantu à ciò chì vulete, sarete più cunsistenti è persistenti in e vostre azzioni. A cunsistenza di l'azzione pruducerà a cunsistenza di i risultati.

Pudete identificà una parte di a vostra vita induve avete mostratu un mudellu di persistenza à longu andà? Pensu chì se pudete identificà vi pò furnisce un indiziu nantu à a vostra missione, qualcosa chì pudete travaglià cun passione è autodisciplina.

Questu postu hè a sesta parte di una seria d'articuli nantu à l'autodisciplina: Parte 1 | Parte 2 | Parte 3 | Parte 4 | Parte 5 Œ œ Parte 6

Se vogliu cuntinuà à cresce indefinitamente, devu mantene un certu livellu di sfida è cuntinuà à alzà u listinu sempre più altu. Ùn possu micca lascià chì e cose diventanu troppu inutili.Ti lasciu cù un video chì ci lascia una bona morale da applicà in a nostra vita:


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mar dijo

    Ciao, u mo mudellu di persistenza u più impurtante, per parechji anni, hè statu di stà cunfortu in a mo pelle è di pudè relassi cume sò veramente. Studiu a psiculugia, ma a verità hè chì e cose ùn sò micca chjaru affattu à livellu generale. Aghju intesu chì scrive i vostri scopi è leghje li ogni ghjornu hè una forma impurtante di motivazione. U mo prublema hè chì ùn sò micca chì sò i mo scopi, ci hè un modu per scopre ciò chì vi riempirà o chiarisce e vostre idee? Una simplicia orientazione vale a pena, ti ringraziu assai, saluti.

  2.   Yola dijo

    Salute! L'infurmazione hè stata assai utile per mè; Aghju guasgi finitu u mo diploma in odontoiatria, chì da u principiu ùn vulia micca, vulia è vogliu esse Dottore, è quant'è provu à tene a carriera, ùn sentu micca a passione chì sentu per a Medicina ; A frasa chì m'hà toccu u più hè a seguente: »Hè scemu di attaccassi à un scopu chì ùn t'ispira più» ... Allora travaglieraghju duru finu à ch'e ghjunghji u mo scopu! Ùn importa quante volte cariu, o quante volte mi depressu, ancu s'ellu mi piglia anni, continueraghju à pruvà!; Grazie!!! Un abbracciu !!! è felicità per stu blog.

  3.   Astrid dijo

    Salute, credu veramente chì a mo autodisciplina hè à zeru, aghju pruvatu assai metudi: fà agende, scrive i mo scopi, pensà à i mo scopi à longu è à cortu andà, ma finiscu sempre per ùn fà nunda, hè ancu più terribile , ci sò ghjorni chì mi sentu cusì fruttu chì mi piacerebbe alluntanà di tuttu è ricumincià, ma sò chì a carriera ch'aghju sceltu (insegnamentu) hè ciò chì mi piace, sò passiunatu, pensu à a mo famiglia è à a mo cumpagnu chì mi sustene è ancu cusì sentu chì sò solu, È chì aghju bisognu di qualcosa chì mi motivi di più per continuà, in chì mancu mi sentu cusì sempre?

    1.    Daniel dijo

      Salute Astrid, forse avete bisognu di qualchì incentivu addizionale. Unisciti à un foru di prufessori o fighjate video in YouTube nantu à l'insegnamentu quandu sentite chì a vostra motivazione fiasca.

      Prima di inizià à studià, stesi nantu à u lettu è pensate à perchè fate tuttu què, ciò chì vi piace di più di a carriera è pensate à ciò chì farete quandu diventerete un maestru. A cunnessione cù e persone chì anu u listessu scopu hè ancu altamente raccomandata per dà vi un pocu di feedback è motivassi l'uni à l'altri.

      Ci dicerete cumu fate o se funziona per voi.