15 ragazze brave chì battenu l'anorexia

Prima di vede questi 15 esempi di ragazze chì anu sappiutu scappà da e grinfie di l'anorexia, Vi invitu à fighjà un video chì mostra quantu pò esse devastante sta malattia.

In u video avemu da vede u deterioramentu progressivu di una ragazza chì hè diventata ossessionata da a dieta.

Stu video hè qualcosa chì tutte quelle ragazze chì cumincianu à pagà troppu attenzione à u so fisicu devenu vede. Va bè di piglià cura di voi fisicu, ma senza fà ne una ossessione:

[mashshare]

Ti lasciu cun queste 15 ragazze chì anu sappiutu superà l'anorexia cun qualchì infurmazione nantu à sta malattia:

L'anorexia hè a terza malatia a più cumuna trà e zitelle adolescenti.

I masci rapprisentanu trà 10 è 15 per centu di e persone cun anorexia.

Adolescenti è ghjovani adulti cun età trà 12 è 26 anni Cumprenenu u 95 per centu di e persone chì anu un tipu di disordine alimentariu.

L'anorexia hè a causa più cumuna di morte in e donne giovani da 15 à 24 anni.

Un adolescente chì guarda u so pesu ùn diventerà micca necessariamente una persona anoressica. Tuttavia, North Dakota State University rimarca chì u 35 per centu di e persone chì principianu una dieta "nurmale" ponu manghjà alimenti malsani, è finu à u 25 per centu di stu gruppu hà da sviluppà un disordine alimentariu.

Ci hè qualchì evidenza chì a tendenza à sviluppà disordini alimentari pò esse ereditata, forse à causa di anomalie ereditate in chimica cerebrale.

Adulescenti chì sò sopravalutatu da i cambiamenti di pubertà o sughjettu à un certu tipu di traumu psicologicu ponu sviluppà disordini alimentari cum'è meccanismu di difesa.

I media tendenu à fighjà nantu à un fisicu ideale chì a maiò parte di noi ùn pudemu mai sperà di rializà.

E malatie psichiatriche cume a depressione, u disordine bipolare, è u disordine da l'usu di e sostanze vanu spessu di a manu cù a anorexia. A recuperazione per una persona cun anorexia richiede trattamentu sia per u disordine alimentariu sia per u disordine di salute mentale chì l'accumpagna.

Perchè e persone cun anoressia ponu piattà i so modi di manghjà è piattà a so perdita di pesu, a malatia pò avanzà finu à estremi periculosi prima chì i membri di a famiglia a sappianu.

I genitori, amichi è cumpagni di scola devenu esse cuscenti di i risichi di i disordini alimentari in i ghjovani, in particulare quelli chì cumincianu à ossessionassi da u so pesu, saltanu i pasti, esercitanu troppu, è piglianu prudutti per perdere pesu.

L'anorexia pò esse trattata cù successu attraversu prugrammi intensivi di recuperu chì rispondenu à i bisogni unici di ogni individuu.

Stratezii di trattamentu efficace: psicoterapia individualizata, cunsigliu di famiglia, cunsigliu dieteticu, ipnoterapia è coaching.

Una persona anoressica deve esse curata da una squadra di psiculoghi, nutrizionisti, terapeuti, cunsiglieri è prufessiunali sanitarii alternativi chì ponu furnisce l'assistenza cumpleta chì avete bisognu. Fonti: 1, 2 è 3.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.