Squadra editoriale

[no_knock]

Risorse di Self Help era un prugettu web natu in u 2010 cù l'intenzione di prumove infurmazioni chì aiutessinu i nostri internauti in materia di psiculugia, autore migliurà è, cum'è u nome suggerisce, furnisce risorse d'auto-aiutu.

Se vulete travaglia cun noi, compie u forma seguente è saremu in cuntattu da quì à pocu.

Se vulete vede a lista di temi è articuli chì avemu fattu in questu tempu, pudete visità u sezzione sezione quì.

Editori

  • maria jose roldan

    Sò María José Roldán Prieto, una mamma dedicata, prufessore d'educazione speciale è psicologu educativu appassiunatu. A mo fascinazione per a scrittura è a cumunicazione mi porta à spiegà constantemente novi forme d'espressione. Mi cunsiderà un entusiasta di l'auto-aiutu, cunvinta chì aiutà l'altri hè a mo vera vocazione. Sò sempre immersa in un prucessu di apprendimentu cuntinuu, cercandu di migliurà è cresce sia in modu persunale è prufessiunale. Trasformà a mo passione è i mo passatempi in u mo travagliu hè stata una di e mo più grande soddisfazione. Credu fermamente in l'impurtanza di truvà un equilibriu trà ciò chì amemu fà è u nostru sustenimentu di ogni ghjornu. Dunque, vi invitu à visità u mo situ persunale, induve sparte più nantu à e mo spirienzi, prughjetti è tuttu ciò chì m'inspira. Inseme, pudemu cuntinuà à cultivà è amparà. Pudete visità u mo situ persunale per stà infurmatu cù tuttu.

  • Ararni Arcoya

    Da quandu eru chjucu sò statu abbastanza empaticu è mi piace à osservà a ghjente per pruvà à aiutà li in u so stilu di vita, umore ... Per quessa, avè alcune risorse chì aiutanu l'altri à esse più felici hè sempre qualcosa di impurtante. È s’elli ci aiutanu ancu, ancu di più.