Tolleranza à a droga è à l'alcol

gattiva persona perchè vole piglià droghe

Hè impurtante di capisce u significatu di i termini tolleranza, dipendenza è dipendenza quandu si parla di abusu di sostanze è l'usu di medicinali prescritti, cum'è analgesici oppiacei. Sfortunatamente, questi termini sò spessu abusati da prufessiunali è laici, purtendu à a cunvinzione sbagliata chì a tolleranza, a dipendenza è a dipendenza sò solu nomi diversi per a stessa cosa.

Tuttavia, cunnosce a distinzione trà questi termini pò purtà à una migliore comprensione di i periculi di l'abusu di droghe. In questu sensu, Per capisce a tolleranza à a droga è à l'alcol, duverete ancu sapè ciò chì hè a dipendenza o a dipendenza.

A distinzione più impurtante trà questi cuncetti hè chì a tolleranza è a dipendenza si riferiscenu à e cunsequenze fisiche di l'usu di droghe. In cuntrastu, a dipendenza hè un termine descrittivu chì si riferisce à a necessità di impegnassi in comportamenti dannosi cum'è l'usu di droghe. Droghe chì risultanu in u sviluppu di a tolleranza è di a dipendenza fisica anu spessu u potenziale di causà dipendenza, ma micca sempre.

Chì hè a tolleranza?

A tolleranza hè definita cum'è a risposta diminuita di una persona à una droga chì hè u risultatu di l'usu ripetutu. V A ghjente pò sviluppà a tolleranza à droghe illecite è droghe prescritte. A tolleranza hè un effettu fisicu di l'usu ripetutu di droghe, micca necessariamente un segnu di dipendenza.

Per esempiu, i pazienti cun dolore cronicu spessu sviluppanu a tolleranza à alcuni effetti di i medicinali prescritti per u dolore senza sviluppà una dipendenza da elli. Ci hè 3 tippi principali di tulleranza chì vi spiegheremu quì sottu.

tossicodipendenza o dipendenza

Tolleranza acuta

A tolleranza acuta o à breve termine hè causata da una esposizione ripetuta à una droga per un periodu relativamente cortu di tempu. L'abusu di cocaina porta spessu à una tolleranza acuta. L'esperimenti anu dimostratu chì dopu à una prima dosi di cocaina, i sughjetti di prova sperimentanu alta euforia è un aumentu di a frequenza cardiaca è di a pressione sanguigna.

Tuttavia, malgradu guasi u raddoppiu di i livelli di droga in u sangue, una seconda dose di cocaina 40 minuti dopu ùn produce micca un aumentu dipendente da a dose di l'effetti "positivi" di a droga. cumpresu un aumentu addizionale di a frequenza cardiaca o di a pressione sanguigna.

Tolleranza cronica

A tolleranza à longu andà o cronica si sviluppa quandu u corpu di una persona si adatta à una esposizione costante à una droga per settimane o mesi. E persone chì abusanu regolarmente di oppiacei prescritti sviluppanu una tolleranza cronica à l'effetti euforici di sti medicamenti, chì portanu assai di elli à aumentà a dosa presa o cambià à modi più potenti di piglià sti medicamenti, cum'è u sbuffu o l'iniezione di a droga.

Tolleranza amparata

A tolleranza amparata pò risultà da una esposizione frequente à certe droghe. Per esempiu, e persone chì abusanu di l'alcol per mesi o anni spessu ùn sembranu micca intossicati cum'è tutti l'altri. Studi sperimentali anu dimustratu chì i bevitori ponu cumpensà l'effetti di l'alcol nantu à a so coordinazione quandu praticanu ripetutamente un compitu sottu l'influenza.. Tuttavia, sta tolleranza sparisce se l'amministrazione hè mudificata.

piglià droghe periculose

Infine, a maiò parte di e droghe anu più di un effettu, è a tolleranza ùn si sviluppa micca necessariamente ugualmente per tutti l'effetti. L'utilizatori di oppioidi illeciti è prescritti, cume l'eroina o l'ossododone (OxyContin), sviluppanu rapidamente a tolleranza à l'alta euforia chì sti farmaci producenu, ma micca à l'effettu secundariu periculosu di a depressione respiratoria (diminuzione di a frequenza respiratoria). L'abusatori di oppioidi chì piglianu grandi dosi di sti farmaci per superà a tolleranza è ottene frequenti sò in ospedale, o ancu morenu, perchè smettenu di respirà cum'è effetti collaterali.

Dipendenza è dipendenza

Una volta chì sapete ciò chì hè a tolleranza à e droghe è l'alcol è di chì si tratta, vi diceremu chì dipendenza è dipendenza sò in modo chì in futuro, ùn cunfundiate micca i termini è sapete à chì ognuna si riferisce in ogni casu.

Dipendenza

E parolle dipendenza è dipendenza sò spessu usate indistintamente, ma ci sò differenze impurtanti trà i dui. In termini medichi, a dipendenza si riferisce specificamente à una cundizione fisica in chì u corpu s'hè adattatu à a presenza di una droga. Se una persona cù dipendenza da droghe smette subitu di piglià quella droga, quella persona sperimenterà sintomi prevedibili è misurabili, cunnisciuti cum'è sintomi di astinenza.

Ancu se a dipendenza hè spessu parte di a dipendenza, e droghe non dipendenti ponu ancu causà dipendenza in i pazienti. Un bon esempiu hè prednisone, una forma sintetica di l'hormone steroide cortisol chì hè aduprata per trattà l'asma, e reazioni allergiche, a malattia di Crohn, è parechje altre condizioni infiammatorie.. U prednisone ùn hè micca cunnisciutu per esse dipendente. Tuttavia, se un paziente hà pigliatu prednisone per parechje settimane è dopu si ferma di colpu, puderete soffre di sintomi di ritruvamentu cum'è fatica, debolezza, dolori corporei è dolore articulare.

A dipendenza hè causata da cambiamenti in u corpu per via di una esposizione costante à una droga. In u casu di prednisone, u corpu si adatta à e dosi ripetute di a droga diminuendu a so propria produzione di cortisol, chì pò lascià u corpu senza un livellu basale di "supportu" di cortisol quandu u prednisone hè interrotto, risultendu in sintomi di ritruvamentu di steroidi finu chì u equilibriu sia ristabilitu.

Dipendenza

A dipendenza hè una malattia cerebrale cronica è ricorrente caratterizzata da ricerca è usu di droghe compulsive, malgradu cunsequenze dannose. In altre parole, a dipendenza hè un urganu incontrollabile o schiacciante per aduprà una droga, è sta compulsione hè di lunga durata è pò rientre inaspettatamente dopu un periodu di miglioramentu.

biviri alcohol

A dipendenza hè una cundizione psicologica chì descrive l'obbligazione di piglià una droga o di impegnassi in altri comportamenti dannosi. E persone ponu sviluppà dipendenze da droghe di strada illecite, droghe prescritte, è ancu attività cume u ghjocu. E dipendenze sò persistenti è e persone dipendenti ponu ricadere in l'usu di droghe dopu anni di astensione.

Ancu se a dipendenza era cunsiderata cum'è un segnu di debolezza morale, hè oramai cunsiderata da a maiò parte di e persone in u campu di a dipendenza è di u trattamentu per l'abusu di sostanze cum'è una cundizione chì si pone in associazione cù cambiamenti in u cervellu causati da l'usu di dipendenti. Questu hè chì quasi tutte e droghe dipendenti attivanu direttamente o indirettamente una zona di u cervellu, u nucleu accumbens, chì hè normalmente stimolatu da attività naturali gratificanti impurtanti per a sopravvivenza, cume manghjà, fà sessu, o passà tempu cù l'amichi.

Per u cervellu dipendente, uttene è piglià droghe pò sembra letteralmente una questione di vita o di morte. E droghe dipendenti stimulanu i percorsi di piacè è di motivazione in u cervellu assai più forte di e ricumpense naturali. Dunque, esposizione ripetuta à sti medicamenti pò ingannà u cervellu in a priorità di l'usu di droghe sopra attività normali, sane.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.