U righjettu suciale pò alimentà a creatività

A necessità di appartene à un gruppu suciale hè una di e motivazioni fundamentali in l'essere umanu. Quandu e persone sò rifiutate socialmente, facenu assai sforzi per adattassi è vultà à l'approvazione suciale per preservà a so autostima. U righjettu suciale hà ancu cunsequenze impurtanti nantu à u benessere, a felicità è l'intelligenza.

In listessu tempu, a necessità di unicità hè ancu un mutivu umanu fundamentale. Quandu e persone sò trattate in modu simile à l'altri, (qualchì volta inconscientemente) cercanu di fà qualcosa per distingue. Per esempiu, e persone chì sentenu a so unicità minacciata sò più propensi à sprimà attitudini menu pupulari.

U righjettu suciale pò alimentà a creatività

Cumu pò esse? Cumu l'omu pò avè u bisognu di appartenenza è u bisognu di unicità? Ancu, L'esseri umani sò cumplicati! Avemu parechje motivazioni, alcune di e quali sò contraddittorie tra di elli. Hè per quessa chì a maiò parte di a ghjente cerca di truvà un equilibriu trà e so varie motivazioni.

Tuttavia, l'inclinazione di quell'essere umanu versu unicitati pò avè implicazioni per a creatività di e persone.

Per definizione, e soluzioni creative sò insolite è implicanu a ricombinazione di l'idee. L'idee insolite è divergenti sò e caratteristiche di u pensamentu creativu. Quelli chì amanu alluntanassi da l'altri sò più propensi à alluntanassi da idee cunvinziunali è anu penseri più insoliti.

A ricerca sustene sta idea. A necessità di esse vista cum'è separata da l'altri aumenta a creatività. E persone chì riportanu a maiò parte di un elevatu bisognu di unicità mostranu una preferenza più grande per figure visive cumplesse è producenu disegni è storie più creative.

Questu suscita una idea interessante: E persone cun un elevatu bisognu di unicità ponu esse menu sensibili à u rigettu sociale. Forse ancu u rigettu suciale hè u carburante per a vostra creatività! In fattu, alcune di e menti più creative di tutti i tempi anu affruntatu livelli assai alti di rigettu è isolamentu suciale.

In un studiu, 2 gruppi di persone sò stati furmati: un gruppu hè statu esplicitamente rifiutatu per participà à un ghjocu. L'altru gruppu hè statu dettu ch'elli si unirianu à u ghjocu dopu avè compie alcune attività. Dopu, i gruppi accettati è rifiutati sò stati dati 7 minuti per cumplettà un test chì misura a creatività per mette in relazione alcune parole chì ùn sò micca relative trà di elli.

U studiu hà trovu chì u rigettu suciale porta à una creatività più grande. Inoltre, quelli chì sò stati rifiutati anu segnalatu una necessità più grande di unicità, uttenendu i migliori risultati in u test di creatività.

Tutti questi risultati suggerenu chì a vera esperienza di rigettu pò prumove a creatività in quelle persone chì i so sentimenti d'indipendenza prevalenu nantu à quelli di appartenenza à un gruppu.

Siamu chjari: u rifiutu ùn hè micca piacevule, ancu s'ella incuragisce a creatività. Hè per quessa chì hè impurtante investigà altri fattori ambientali chì ponu simulate l'esperienza di rigettu senza chì a persona passassi una sperienza cusì dolorosa. Fortunatamente, ci sò ricerche assai recenti chì mostranu effetti simili di u pensamentu divergente in quelli chì studianu à l'estranger è chì trovanu difficiule à funziunà in un ambiente culturale diversu.

Sentì si diversu pò esse un vantaghju. Cum'è i ricercatori indicanu, "Per e persone rifiutate socialmente, a creatività pò esse a migliore vendetta".


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Paulo PY Indignatu dijo

    Quantu hè bonu 🙂

  2.   Anthony Tachau dijo

    In cunsequenza di u rifiutu è di i bisogni da tene in considerazione, una motivazione per avanzà si sveglia assai più forte di l'abitudine; finu à u puntu chì finiscemu per fà cumpetenze chì forse in u passatu ùn avemu micca pensatu di fà, ovviamente tuttu què pò esse pussibule cun una gestione curretta di e nostre emozioni è in questu casu u rigettu chì hè di solitu difficiule da gestisce è soprattuttu per i debuli menti. Un dettu particulare chì aghju avutu è sperimentatu hè chì "U Bisoghju Risveglia Creatività" ... Aghju capitu chì e idee migliori nascenu in i nostri mumenti più difficiuli è quandu ci truvemu in tunnel di tenebre hè induve inventemu e migliori alternative à scuntrà a luce o e luci chì ci portanu fora di stu tunnel ... Ùn ci hè nunda di megliu cà l'originalità è l'autenticità di ogni persona cum'è individuale perchè hè quì induve pudemu sente megliu a voce di u nostru Sé superiore chì ci parla da dentru è sempre ci invita à cresce è migliurà in tutti i nostri aspetti è sensi perchè se dicidemu di sceglie di ascultà tutte e voci esterne è omettere a nostra propria voce evolutiva finiremu confusi è invece di pudè scavà è marchjà a nostra strada per u successu è a vera felicità, allora u percorsu Sarà per noi assai più difficiule di ciò chì pò esse veramente ... I boni cunsigli seranu sempre utili per noi, ma nunda è nunda. cioè duverebbe oscurà a nostra propria creatività o a nostra propria strada versu a nostra costante realizazione persunale ...

bool (veru)