Dormu solu 3 ore à ghjornu

Aghju un prublema seriu. Un prublema assai seriu.

Insinudu Aghju avutu un disordine alimentariu a mo vita sana ma sò ufficialmente recuperatu. Ma vedi, a mo anoressia ùn si fermava micca à l'alimentu, postu chì ùn si trattava micca solu di cibu, vulia esse una persona perfetta. Vuliu dimustrà à mè stessu chì eru forte è putente cusì cun a privazione di manghjà, mi privu ancu d'acqua apposta. È ... mi sò privatu di sonnu.

Aghju finitu in ospedale per l'anorexia è ancu per una disidratazione severa. Ma vogliu fighjà più nantu à l'aspettu di ùn dorme.

Quandu dicu chì ùn aghju micca dormitu, vogliu dì chì aghju dormitu un massimu di 3 ore à notte per circa 2,5 anni. Aghju finitu per allucinà. Aghju sviluppatu psicosi ma hè stata indotta solu da a mo mancanza di sonnu. Ùn sò micca veramente psicoticu.

Aghju cuminciatu à dorme torna l'estate scorsa. Aghju dormitu assai durante l'estate, ma aghju appena principiatu l'università è mi pare assai difficiule di gestisce tuttu. Passu tutta a notte à studià (forse 3 ore di sonnu). Pensu di avè superatu stu prublema ma avà ricumincu.

Mi sentu stancu permanentemente è malatu per a vita. Mi sentu cum'è duverebbe esse ricusatu in ospedale o qualcosa è ubligatu à dorme per un annu sanu è dopu svegliarmi è passà cù a mo vita. Ùn vogliu micca more ma ùn possu più piglià què.

Ho bisognu d'aiutu per piacè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Immagine segnaposto Carmen Flores dijo

    Grazie à Diu per a vostra vita. Ellu face meraviglie. Più hè difficiule u percorsu, più e vostre forze si multipliceranu. È più forte diventeranu e vostre prove, più grande serà A BENEDIZIONE DI Diu per voi. Ùn siate negligenti, vultate ind'è u duttore è fate trattamentu. L'avete fattu è vultate à dorme. Ma duvete cuntrullà, à l'estremu, u vostru travagliu cutidianu per chì tuttu sia equilibratu è ùn perde micca u nordu, chì hè di dorme 8 ore, nè più, nè menu.

    1.    Petru sicuru dijo

      U numaru d'ore di sonnu, ancu se pò esse parlatu in termini generali, di solitu varieghja per ogni individuu. Affirmà chì sò 8 ore in modu cusì categuricu hè un sbagliu. ognunu deve uttene ciò chì li serve. In ogni casu, ùn hè micca surprisante chì qualchissia chì hà una devozione religiosa di solitu dà quellu tipu di cunsiglii basati nantu à a fede religiosa chì hè inutile (è chì hè pruvata).
      Avete u sonnu è vi sentite male? Dormi è dà tuttu u restu. Hè cusì simplice, è penserete à cume risolve u restu di i prublemi.

      1.    Gabriela Hernandez dijo

        Ùn hè micca sorprendente chì una persona chì attacca un'altra per e so credenze religiose ùn furnisce micca una vera soluzione.
        E ancu s'ellu hà mischjatu e so credenze in u so cummentariu, (ciò chì avete ancu fattu) hà avutu ragiò à raccomandà di vultà à u trattamentu medicu.
        «Avete u sonnu è vi sentite male? Dormi è dà tuttu u restu. Hè cusì semplice, è penserete à cume risolve u restu di i prublemi. »
        Mentre hè veru chì dorme 8 ore ùn hè micca essenziale per ogni essere umanu, dorme menu di 4 ore à u ghjornu pò causà assai prublemi fisichi, mentali è emotivi (è iè, questu hè scientificamente pruvatu).
        D'altronde, mostra chì ùn capite micca a radica di u prublema è chì ùn avete mai studiatu o capitu l'insonnia, capirete chì, quant'è stancu sì, puderete dorme.
        Questa persona deve tornà à u trattamentu psicologicu per a gestione di u stress è creà una routine per regolarizà u so orologio biologicu.

  2.   Tony Martorell dijo

    Mi piacerebbe cumincià a risposta à u vostru scrittu dumandendu vi di piglià questu cum'è un primu passu per inizià a soluzione à u vostru prublema è micca cum'è a soluzione stessa.

    U prublema di u disordine di u sonnu chì segnalate è i sintomi associati devenu esse studiati in prufundità è in una unità specializata in disordini di u sonnu, in a quale ponu fà un studiu chjamatu polisomnografia attraversu u quale sò monitorati diversi parametri elettrofisiologichi è un'analisi descrittiva di chì tippu di disordine hè purtatu fora si tratta di u sognu. E cause di sti disordini sò variate è basate nantu à elle hè cume i trattamenti devenu esse cunsiderati.

    A causa di i dettagli chì cummentate in a vostra publicazione, avete cuminciatu à fà dorme pocu per dimustrà chì site forte è putente. Sarebbe interessante di ricuperà i meccanismi chì avete abituatu à amparà à dorme postu chì una parte di u trattamentu pussibule seria di riversà questi meccanismi. In listessu modu, una valutazione psicologica hè essenziale per sapè chì sò l'aspetti chì modulanu stu disordine, à u livellu di a personalità è à u livellu di fattori ambientali. Cummentate chì durante l'estate avete dormitu bè è chì attualmente per via di studii avete dormitu pocu torna, duveriamu valutà s'ellu hè dovutu à una mancanza di igiene di u sonnu (per esempiu, ore di studiu inadeguate) o se hè un risposta à una situazione di stress.

    Un aspettu chì ùn avete micca cummentatu è chì seria necessariu di cunsiderà hè se seguite qualsiasi trattamentu farmacologicu postu chì certe volte pò ancu esse un disturbazione in i mudelli di sonnu. Cumu pudete vede ci sò parechje cause possibili, chì ponu esse singulari o multipli, è ùn oseraghju micca guidà vi nantu à ciò chì pò esse senza una valutazione approfondita. In quantu à i trattamenti, a terapia comportamentale cognitiva hà mostratu risultati adeguati cum'è un metudu efficace di trattamentu è hè u mudellu di terapia raccomandata per questi disordini in e Linee Guida di Pratica Clinica di u Sistema Naziunale di Salute di u Ministeru di a Salute.

    Una cosa chì duvite evità hè di andà à l'assistenza primaria è chì a difficultà di addurmintassi hè liata in modu riduziunistu à una situazione specifica d'ansietà o di stress postu chì forse u trattamentu chì u duttore di famiglia prescriveria seria ansiolitici o rilassanti musculari per riduce ansietà è aiutà à dorme, ma pensu in u vostru casu seria più adattu, cum'è a vi aghju dighjà dettu, una analisi più profonda è più dettagliata è ancu un trattamentu psicologicu.

  3.   Jordi Sanchez dijo

    U vostru prublema ùn ricunnosce micca chì avete un prublema.

  4.   Sara dijo

    Credu chì u megliu modu per addurmintassi hè di evità di pensà à u lettu, se pensate assai prima di andà à dorme diventa difficiule di addurmintassi. Pò dinò serva per esse un pocu più realistu cù l'ubbiettivi pruposti, hè megliu fà pocu ma per fà bè deve fà mille cose male ... u megliu per dorme tranquillamente hè esse stancu, esercitassi aiuta un assai; Prima di andà à dorme pò esse cunveniente per inizià una rutina rilassante cum'è piglià una infusione di menta o valeriana, chì sò piante chì aiutanu à dorme è leghje un bonu libru pò esse una cumbinazione eccellente. Unu di i mo libri preferiti hè THE CHARM Everyday di Sarah Ban Breathnach, si tratta di gode di u semplice, di i picculi piacè chì a vita hè fatta.

  5.   anònimu dijo

    Sò cusì da tanti anni chì aghju persu u contu ... ma ùn la facciu micca apposta, mi hè accaduta da quandu sò nata è hè stata à pocu à pocu peghju, pensu chì possa esse qualcosa conghjenitu. À u primu puderebbe affruntà a vita d'ogni ghjornu un pocu, cù più difficoltà di l'altri, ma à un puntu ùn possu micca travaglià nè studià, malgradu esse una persona attiva è studiosa, soprattuttu in e fasi più aggressive induve possu ancu esse senza dorme ghjorni è avè bisognu per pruvucallu cù ipnotichi per a sicurità. Stu disordine di u sonnu hà distruttu cumpletamente a mo vita è mi cunsuma pocu à pocu, aghju grandi aspirazioni, sogni, scopi è illusioni, ma mi sentu intrappulatu è stancu, hè di più in più difficiule di ùn vulè ripusà per u sempre. È in a mo vita persunale, economica è familiare, ùn mi possu permette di ùn travaglià. Provu à studià per contu meiu, quandu possu cuncentrassi un pocu, seguità e rutine in l'instabilità di i mo prugrammi. Aghju rituali induve cercu di mette lu in cuntrollu è sò venutu à capisce alcuni schemi ancu se sò infine aleatorii di colpu; boom, mi svegliu in mezu di a notte è u mo ciclu di sonnu cambia di novu; Se prima di andà à dorme à 9 ore, mi sò addurmintatu à 12 ore è sò statu in lettu finu à 5 ore, durante e prime settimane, dopu avè dormitu un totale di 3/4 ore, di colpu u calendariu hè cambiatu è e settimane chì seguitanu devu fighjà nantu à elli altrimente, truvà un novu metudu per regulallu. Hè ancu difficiule di trattà cun medicazione quant'è senza ellu, à volte e droghe (ipnotiche) mi danneghjanu più di ciò chì ne benefizianu. Ùn possu micca pagà un duttore privatu, è in u publicu hè cumplicatu per ùn esse impussibile d'andà à un appuntamentu perchè piglianu tantu tempu per dà mi, chì quandu u appuntamentu arriva, generalmente coincide chì sò in una di quelle ghjorni cusì stancu chì ùn possu mancu levà mi da u lettu. Passu tante ore à u ghjornu pruvendu à seguità e linee guida per una bona notte di sonnu, o trattendu di fatica, chì aghju pocu tempu per rilassassi. Mi pare d'avè bisognu di una cura di u sonnu tamanta cum'è se avessi da hibernà per anni; Ancu se qualchì ghjornu aghju dormitu per 7 ore da stanchezza, ùn mi sentu micca ripusatu quandu mi svegliu è ùn sò micca seguitati, perchè u mo sonnu hè continuamente interrotto. Sò dispiratu, impauritu è ​​stancu. Ùn sò micca perchè quessa mi accade, è probabilmente mischjendula cù a mo vita persunale, chì hè stressante in sè, a rende ancu peghju.