Graham, l'omu chì si hè trasformatu in un zombie

A persona principale in questu articulu, identificata solu cum'è Graham in una intervista cù a rivista New scienziato, hà patitu un sindrome raru dopu à un tentativu di suicidiu: u chjamatu Sindrome di Cotard.

Chì hè a Sindrome di Cotard?

A Sindrome di Cotard hè un misteriosu disordine psichiatricu caratterizatu da a cridenza fissa è inzerguita chì a persona hè morta. A ghjente crede veramente chì si sò trasformati in una specie di zombies.

sindrome di cotard Ci sò pochi casi documentati di stu sindrome insolitu, ma u più chjucante hè Graham. St'omu hà dichjaratu ch'ellu avia persu u so sensu di u gustu è di l'olfattu è chì Ùn avia più bisognu di manghjà, parlà o fà nunda:

"Aghju finitu per passà u tempu in u cimiteru perchè era u più vicinu chì puderia avè a morte. A pulizza veneria à circà mi è mi ripigliava in casa ".

"Mi sentu cum'è se u mo cervellu ùn esistessi più" Graham hà dettu di ricurdà u so stranu statu di cuscenza dopu avè sopravvive à un tentativu di elettrocutassi in a so vasca. «Aghju continuatu à dì à i duttori chì e droghe ùn m'avianu da aiutà, perchè ùn avia più un cervellu. L'aghju frittu in a vasca. "

Ciò chì si sà pocu di u sindrome di Cotard vene da raporti di casi rari datatu di u 1882. Tuttavia, u diagnosticu recente di Graham hà datu medichi una occasione di guardà in u cervellu di un paziente Cotard.

Ciò chì anu trovu era straordinariu.

"Aghju analizatu PETs (tomografia à emissione di positroni) dapoi 15 anni è ùn aghju mai vistu à nimu chì stava è interagia cù a ghjente, è cun un risultatu cusì anormale nantu à a scansione"hà dettu u duttore Steven Laureys, di l'Università di Liegi in Belgio. A funzione cerebrale di Graham s'assumigliava à quella di una persona durante l'anestesia o u sonnu. Vede stu mudellu in qualcunu chì hè svegliu hè abbastanza unicu.

Dittu altrimente, mentre u cervellu di Graham era intattu, a so attività cerebrale paria calchissia in coma.

"Sembra plausibile chì l'abbassamentu di u so metabolismu li dessi sta sperienza mudificata di u mondu è chì affettava a so capacità di ragiunà à propositu"Laureys hà dettu.

Cù u tempu, cù l'aiutu di a terapia è di a medicazione, Graham hà dettu ch'ella hè riesciuta à scuzzulà quessa "Statu non mortu".

"Ùn sentu più chì u mo cervellu sia mortu, ancu se qualchì volta percepu a realità di manera strana."


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.