Chì sò l'animali insectivori?

Cum'è u nome indica, l'animali insectivori sò quelli chì includenu insetti in u so menutussi cum'è mosche, furmicule, grilli, frà altri. E ancu se alcuni ùn sò micca limitati solu à e proteine ​​animali, s'ellu hè u primariu o principale prima di altre opzioni.

Frà issi animali pudemu truvà tutte e classificazioni; mammiferi, rettili, anfibii, pesci, artropodi (cume i ragni è i scorpioni), l'acelli, è ancu insetti chì si nutriscenu d'altri insetti.

Ci hè da nutà chì l'insetti sò un grande inseme di pruprietà alimentarie, essenziali per l'ecosistema terrestre.

Un fattu impurtante da nutà hè chì, se a dieta di l'insetti si basa soprattuttu nantu à e furmicule è finisci, entreranu in a classificazione di animali myrmecophagus.

Caratteristiche di l'animali insectivori

A causa di a so varietà è e so spezie d'animali, hè impurtante chì i segmenti per classi, postu chì di listessa manera ùn tutti ùn spartenu i tratti in modu generale.

  • Caratteristiche di mammiferi insettivori: Sò di solitu picculi animali, eccettu l'orsi è i pipistrelli. Frà questi, i più cunnisciuti sò: furmiculi, pipistrelli, pesci.
  • Caratteristiche di insetti insettivori: ùn deve micca esse cunfunditu o maletichettatu cù l'animali predatori, ùn sò micca, postu chì manghjanu più cose è quantunque, cum'è u legnu putru, ligumi in decomposizione, cadaveri, frà altri, in più d'insetti; è l'ultimi i includenu in a dieta solu per e so proprietà. Trà quessi, si spiccanu e libellule è e vespe.
  • Caratteristiche di l'anfibbii insettivori: unu di i dati i più impurtanti hè chì a so lingua hè appiccicosa, precisamente per caccià insetti è altre prede, affinch'elli possinu restà attaccati à l'urganu musculare è poi passalli in bocca. Un altru fattu curiosu hè chì i denti di l'anfibii sò rinnuvati permanentemente, per via di e pruprietà chì l'insetti furniscenu.
  • Caratteristiche di l'acelli insectivori: Sta spezia animale hà una grande capacità, postu chì anu una spezia di chjassu di peli da u latu chì formanu una spezia di baffi, chì li permette di cunnosce è esse attenti à u fluttu di l'insetti. Questa qualità hè generalmente identificata facilmente in l'acelli per via di esaminà cù un microscopiu o una lente. Anu u beccu più longu ch'è l'altri acelli chì ùn sò micca insettivori è questu hè solu per pudè scavà insetti, caccialli da i buchi induve si piattanu è rende l'accessu più faciule.

Chì tippi d'animali ci sò in stu gruppu?

Manghjatore d'api

Si tratta di una spezia di acellu chì stà in Eurasia è in Africa. Quessi sò caratterizati o sò generalmente ricunnisciuti da a policromia di u so pelu, vale à dì, anu una grande varietà di culori brillanti chì includenu turchinu, verde, cannella, giallu è neru.

Hà una bella vista chì vi permette identificà o identificà insetti à 20 metris. Appena i trova, cummencia à chjappalli cù u so beccu, chì hè caratteristicu di l'animali insectivori perchè hè allungatu, magru è pocu curvatu.

A preda chì tende di più à caccighjà sò l'api, ancu s'ella manghja ancu farfalle, libellule, cavallucci, vespe è bombi; vale à dì insetti volanti. L'ultimi menzionati, una volta li peccati, li tombanu d'una volta è li battenu finu à chì u stinger si ne stacca da pudè esse ingulliti.

Rundinelle

Si tratta di acelli migratori è ci sò sei sottuspezie di rondine cumune. Quessi sò carattarizati non solu per esse migratori, ma si trovanu ancu in u campu apertu è usanu strutture custruite da e persone per pruteggesi è ripruducesi.

Custruiscenu nidi in forma di cuppa, cù palle d'argilla in granaghju. In quantu à a vostra dieta, catturà insetti in voliAncu s'ellu ùn hè micca cunsideratu o hà a particularità di esse un acellu rapidu, hà a capacità di catturà u so cibu mentre vola.

Di solitu caccia e so prede da a superficia di l'acqua, di i muri è di e piante. L'animali chì di solitu custituiscenu a so dieta sò i grilli, zanzare, cavallette, mosche, libellule, scarabeci, falenas, frà altri insetti volanti.

Un'altra di e so capacità hè di pudè nutrisce i so pulcini mentre viaghja.

Picculu

Sò di solitu acelli migratori o sedentarii, vale à dì, alcuni ponu passà un bellu pezzu in una zona, mentre chì altri migranu. In più di u so nome caratteristicu, sò ancu chjamati picchi, fischi, becchi, picchi, picchi, picchi, licci salati è relitti. Queste cumprenenu 218 spezie.

Cum'è ben cunnisciutu, si nutriscenu di invertebrati, vermi è larve chì passanu u so tempu à circà è truvà tuttu l'annu, essendu una di e cose ch'elli facenu di più. Queste catturanu e so prede sottu à a corteccia o perforendu sia l'internu di l'arburi sia quellu di i tronchi falati.

L'insetti chì cumprenenu largamente a so dieta sò termiti, larve di furmicule è larve di scarabeu. Ci hè da nutà chì certe spezie di picuroni si nutriscenu ancu di picculi acelli di altre spezie.

Anteater

Si caratterizeghja per esse unu di l'orsi i più affettuosi di a so spezia. Sò ancu cunnisciuti cù u nome di orsi di palma o yurumíes.

In quantu à u so corpu, hè adattatu per cunsumà furmicule. Hà una testa chjuca, à u cuntrariu di u musu chì hè longu è hà una piccula bocca, situata à a fine. Ùn hà micca denti è a lingua hè cilindrica, essendu capace di misurà sin'à 60 centimetri.

Ci hè da nutà chì hà un sensu di l'olfattu altamente sviluppatu è hè ciò ch'ellu usa per truvà u so cibu.

Vale à dì chì manghjendu solu furmicule è finisci, hè un animale mirmecofage è ùn entre micca solu in a classificazione di animali insectivori, cum'è spiegatu sopra. E so unghje sò abbastanza forti è cun queste aprenu e colline di formiche è / o tumuli di termite, è dopu cù a so lingua longa è viscosa catturanu l'insetti.

Hè necessariu un gran numeru di furmicule è termiti, chì li permettenu di avè grande dimensioni di circa 140 di lunghezza, in più di avè ancu assai forza.

Un'altra di e so caratteristiche cundiziunate à l'alimentazione hè chì u so habitat include lochi deserti, foreste, prati, frà altri induve si ponu truvà colline di furmicule, in più di caccià l'insetti da l'arburi putrati.

Camaleonte

Hè un rettile chì, in quantu à a so qualità di manghjà solu insetti, questu in a so dieta cunsidereghja una grande varietà d'invertebrati, guasi qualsiasi di u so habitat naturale. Quandu hè in cattività, di solitu si nutrisce di mosche è di grilli.

Cum'è u furmiculu, u corpu di u camaleonte hè adattatu per pudè cunsumà è caccia insetti. Per via di sta qualità cambia culore per pudè camuffassi è adattassi à l'ambiente induve si trova. A so vista gira chì li permette di vede à 360 ° è chì nè l'ochju ùn dipende da l'altru, vale à dì, ognunu guarda à a so manera, induve ellu vole.

Cum'è l'avemu spiegatu prima, hà una lingua longa è appiccicosa, chì hà una ventosa nantu à a punta chì migliora a presa di sti insetti.

Un fattu curiosu hè chì in cattività sò ancu capaci di manghjà frutti cum'è papaia è banane, o d'altre anormalità per elli cum'è ruditori di ripruduzzione. Tuttavia, sta particularità hè solu per l'adulti, postu chì i picculi camaleonti si nutriscenu solu d'insetti.

Ragni

Soprattuttu, i ragni sò animali insectivori, pochi o eccezzioni sò capaci di manghjà parechji zitelli di picculi roditori, ancu di picculi pesci.

Per l'insetti da caccia, i ragni anu sviluppatu certe abilità chì includenu a ragnatela, chì hè un elementu adupratu cum'è trappula per l'insetti per appiccicà, in più d'esse appiccicose è assai resistenti, paragunabili ancu cù u filu d'acciaiu.

Un'altra di e so armi ch'ellu usa u più è chì hè letale, hè di solitu u so velenu, chì hè un mezu essenziale di caccia. Questu hè injected in insetti per esse capace di aspirà i so fluidi mentre sò vivi.

Scimmia aye aye

Hè un parente di u lemur è si ritrova soprattuttu in Madagascar, piattatu trà l'arburi, mette in pratica e so capacità di fà caccia è di manghjassi cù insetti.

Queste qualità includenu una specialità in l'arechja, capace di ascultà e larve chì si trovanu in l'internu di l'arburi. Una protesi chì permette di rompe a corteccia di i tronchi, è ancu di dite longhe è magre cù unghie grandi è magre chì li permettenu di strae cibu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.