Cumu cambià a vostra vita in 21 ghjorni

Vogliu ancu cambià certi aspetti di a mo vita è sò chì per avè successu devu seguità un pianu elaboratu chì mi permette di ghjunghje picculi scopi ogni ghjornu.

21 ghjorni hè u tempu stabilitu da i circadori per lascià u tempu per una abitudine di piglià presa in u vostru cervellu. Prima di insegnavvi stu pianu di 21 ghjorni, vedemu un video motivazionale per arricà u vostru appetitu.

Stu video ùn hè mancu male per vede appena ci alzemu. Avà solu a musica hè veramente assai ispiratrice:

Index

21 ghjorni per cambià a vostra vita

cambia a vita

In questu pianu aghju da cumincià cù ciò chì pensu hè u più impurtante per una persona per esse fisicamente bè è più tardi cuntinuà cù ghjorni dedicati à alimentà a mente.

Ghjornu 1: Da questu ghjornu in avanti, truvate una ora in u vostru ghjornu à ghjornu per fà una sorta di attività fisica.

Ho bisognu di cambià a mo vita

In questu pianu detallatu di 21 ghjorni, duverete riservà certi spazii in u vostru prugramma cutidianu. Avete u tempu? A ghjurnata hà 24 ore per tutti. Se ne prufittate bè, pudete ghjunghje à tuttu, basta à sapè cumu gestisce e vostre priorità.

Vulete veramente cambià a vostra vita? Ebbè, forse duverebbe piglià tempu luntanu da guardà a televisione per dalli à esercitassi. Arricurdatevi: gestite e vostre priorità.

Truccu: cusì chì site più motivatu per esercità pudete fà un elencu di e vostre 20 canzoni preferite, o ascultà un podcast, a audiobook o solu a radiu. Estraiu in mp3 l'audio di e cunferenze chì vecu nantu à YouTube è li ascultu mentre facciu una spassighjata.

Ghjornu 2: Da stu ghjornu in poi, dorme l'ore chì avete bisognu per chì u vostru corpu è a vostra mente sianu ripusati.

à 40

Per alcuni, sei ore di sonnu seranu abbastanza, ma altri pò avè bisognu di nove ore. Ogni corpu hè un mondu dunque ùn pudemu micca generalmente stabilisce un minimu di ore necessarie di riposu di notte.

Truccu: affinchì ùn siate pigri per andà à dorme pudete ascultà un prugramma di radio chì ti piace mentre dormi (o semplicemente ascultà a vostra musica preferita ... chì hè rilassante).

Ghjornu 3: Da stu ghjornu in poi, vai à lettu è alzati sempre à listessa ora.

Perdunami per avè insistitu annantu à sta questione di sonnu ma hè di primura per una persona di sentesi bè è energicu durante u ghjornu. Avè ore regulare di riposu di notte rende più faciule u sonnu.

Ghjornu 4: Da stu ghjornu in avanti, manghjate in bona salute.

Eliminate assolutamente tutti i pasticcini è i cibi spazzati da a vostra vita. Manghjate assai frutti, ligumi è pesci. I noci furniscenu ancu assai nutrienti.

In quantu pussibule, cunsuma prudutti biologichi è di stagione.

Evite ancu di beve alcolu. Troppu persone si basanu annantu à l'alcol cum'è mezu di rilassamentu o di scappamentu, è mentre si beie un bichjeru di vinu rossu hà effetti benefichi per a salute, hè megliu evità stu tippu di bevande.

Pruvate à ùn beie alcolu ancu sì solu per 3 settimane, è vede se vi sentite megliu.

Ghjornu 5: Da questu ghjornu, manghjate quattru pezzi di fruttu à ghjornu.

Pudete distribuisce li seguenti: una per pranzu, una per dopu pranzu, una per una merendella è una per dopu cena.

Sceglite frutti chì sò in stagione perchè saranu più naturali (ùn vogliu mancu imaginà da induve una pesca serà venuta d'inguernu).

Ghjornu 6: Da stu ghjornu in avanti, leghje almenu 30 minuti à ghjornu.

Cumincemu cù a sezione di ghjorni dedicati à cultivà a vostra mente. Arricurdatevi chì avete da stabilisce e priorità in a vostra vita in modo da avè u tempu di ghjunghje à tuttu.

Pudete separà sta lettura di 30 minuti in dui periodi di 15 minuti ciascuna.

Hè impurtante chì sceglite un libru chì ti piace. Puderaghju cunsiglià unu di questi: I Migliori Libri di Autoaiutu è Sviluppu Persunale

I libri sò spessu una grande fonte d'ispirazione è idee novi. Parechje volte ponu avè un impattu tamantu nantu à voi.

Amu particularmente l'autobiografie di presidenti. Sò persone chì anu righjuntu i più alti picchi di putere è a so vita hè una grande fonte d'ispirazione è una guida nantu à a strada di u successu.

Ghjornu 7: Da stu ghjornu in avanti, fate qualchì attività chì vi piace assai.

à 50

Duvete riservà u tempu per fà ciò chì ti piace. Vi permette di disconnettà a vostra mente da i prublemi quotidiani pussibuli è hè un incentivu in a vostra vita d'ogni ghjornu. Se quella attività hè destinata à furnisce un tipu di valore à l'altri populi, hè assai megliu; ma se vi piace assai à fighjà u vostru prugramma TV favuritu, vai avanti 🙂

Ghjornu 8: À partesi d'oghje, fate un elencu di rivenuti è spese.

Mette nantu à una lista di quantu spende per articuli cum'è ipoteca, elettricità, telefunu ... Verificate se spende più di ciò chì mette in. Se u vostru saldu hè negativu, duverete riajustà e vostre spese.

Ghjornu 9: Da questu ghjornu in poi, vi sorriderete regolarmente.

U surrisu rilascia endorfine, ormoni di felicità chì migliuranu l'umore.

Un bonu modu per pruvucà l'apparenza di un surrisu hè cercate l'umuri in tuttu ciò chì vi circonda (persone è situazione). Pudete ancu guardà filmi umoristici o video di YouTube chì facenu ride.

Ghjornu 10: Da stu ghjornu in avanti, passerai 5 minuti à pensà à cumu hè andata a vostra ghjurnata.

Questu logicamente pudete fà quandu site digià in lettu. Hè cum'è un esame di cuscenza. Pudete rivedere quelle cose in cui pudete migliurà è ralegrassi cun quelle cose chì sò andate bè o chì avete guditu.

Ghjornu 11: Da stu ghjornu in avanti, site dedicatu à a persona chì amate un cumplimentu, una frase d'affettu, un segnu d'amore, alcune linee corte chì mostranu quantu vi sentite pusitivi versu quella persona.

L'amore è e bone relazioni suciale devenu esse curate in modu permanente.

Ghjornu 12: Da stu ghjornu in avanti realizerete un attu altruistu nantu à una persona scunnisciuta.

Aiutà l'altri hè una fonte garantita di felicità. Se ùn pudete micca truvà una situazione in cui pudete aiutà à qualchissia, lode u panatteru, u fattore, ... quellu chì hè. Loda u so travagliu.

Ghjornu 13: À partesi da questu ghjornu smetterete di criticà l'altre persone à menu ch'elli sianu davanti à voi.

Ma micca solu què. Inoltre anderete à ritirassi da e cunversazioni in cui un altru hè criticatu. Hè qualcosa assai terapeuticu.

E nostre abitudine è u nostru statu mentale infettanu l'altri. Simu esseri chì tendenu à mudellà (imità) u cumpurtamentu di l'altri. Se altri si rendenu contu chì ùn criticate mai, ponu piglià un esempiu da voi.

Se simu in un gruppu di persone chì si dedicanu à custruisce piuttostu chè à distrughje, ci sentimu inevitabilmente più felici è più fieri di noi stessi. Cusì pagà più attenzione à cumu si parla di l'altri quandu ùn sò micca intornu.

Ghjornu 14: Da oghje sarete più cuscenti di u modu di respirà.

In questu modu amparerai à rilassate quandu cuminciate à stressà postu chì in situazione d'ansietà è di stress a respirazione s'accelera. In quessi mumenti vi rendite contu chì si principia à respirà in modu incorrettu è rimpiazzerete quellu tippu di respirazione cù stu modu di respirazione assai più putente:

Ghjornu 15: Da oghje scriverete nantu à un post qualcosa chì vulete fà u ghjornu dopu.

Hè cum'è un capricciu, un picculu rigalu per voi, qualcosa da tene vi aspittendu dumane (mai megliu dettu). Fà simplice, micca un desideriu cumplessu di realizà.

Ghjornu 16: Da oghje sarete parte di un gruppu o cumunità cù quale vi identificate.

Avemu digià cummentatu questu articulu inner u sentimentu di appartenenza à un gruppu migliora l'autostima. Pudete esse un membru di un club di calciu, iscriviti cum'è volontariu à una sorta di attività parochiale, sculare o ONG, attività sportiva ...

Ghjornu 17: Da oghje ringrazierete prima di alzà vi per tutte e cose belle chì avete (o vi accadenu).

Nanzu di arrizzà si fucalizza nantu à u pusitivu, micca in i prublemi chì avete da fà affruntà durante u ghjornu. Piglia cinque minuti ogni mattina per favurizà u valore di a gratitudine in pudete marcà un prima è un dopu in a vostra vita.

Ghjornu 18: Da oghje cumincierete à scrive un ghjurnale.

Basta se scrive più di trè o quattru linee à ghjornu. Si tratta di sintetizà a vostra ghjurnata in poche righe in modo da diventà cuscente di se andate nantu à a strada bona. Hè dinò un compitu assai terapeuticu.

Site liberi di scrive più righe se vulete. 😉

Ghjornu 19: Da oghje smetterete di aduprà l'ascensore.

Arrampicà e scale hè un ottimu modu per fà un picculu eserciziu in più chì secreta alcune endorfine in u nostru cervellu.

Ghjornu 20: À partesi d'oghje vi occuparete di u vostru aspettu fisicu è di l'igiene persunale.

Sicuramente hè qualcosa chì avete dighjà avutu in mente ma ùn face mai male sentite un pocu più bellu cù ogni ghjornu chì passa. Sì avete da cumprà un pocu di ropa o vai à u parrucchieru, fate!

Ghjornu 21: Da questu ghjornu inizià à piglià a cura di un animale.

Cumprate un animali domesticu. Se hè un cane o un gattu, hè megliu chì l'adopru. Ci sò millaie di sti animali abbandunati in rifugi chì aspettanu chì qualchissia li porti in casa è li dessi amore.

Se ùn vulete micca impegnassi in una cumpagnia cusì grande, pudete cumprà un acquariu, alcune tartarughe ...

A cura di unu di sti animali pò fà vi sentu megliu.

È finu à quì questi 21 ghjorni per cumincià à cambià a vostra vita. Ùn pudete micca esse coerente cù tuttu ciò chì aghju prupostu in questu articulu ma A vi assicuru chì se fate alcune di e cose chì aghju scrittu, a vostra vita cambierà notevolmente per u megliu.

Se vi hè piaciutu questu articulu, cunsiderate di sparte cù quelli chì sò vicinu à voi Grazie mille per u vostru sustegnu.[mashshare]


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alejandra dijo

    Aghju amatu tutti i cunsiglieri, è prumettu di mette li in pratica ... un abbracciu?